Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   78 / 196
(#) lanti válasza jegesmaci73 hozzászólására (») Szept 14, 2012 /
 
Golfom van 2000-es évjárt ha ez sgít nálam akkor hagyta abba a villogást mikor hibásan kötöttem be az új autórádiót . Más baja nem lett. Átkötözés után teljesen jó.
(#) jegesmaci73 hozzászólása Szept 15, 2012 /
 
Köszi Lanti,de nálam nem lett cserélve rádio.
(#) csajtifajt hozzászólása Szept 26, 2012 /
 
Sziasztok!

Hol található az AEE motorkódú octáviáknál a felső holtpont jeladó a motoron?
Valamint mi a különbség a főtengely jeladó és a főtengely felső holtpont jeladó között.
köszönöm
(#) VIM válasza csajtifajt hozzászólására (») Szept 26, 2012 /
 
Szia!
Idézet:
„főtengely jeladó és a főtengely felső holtpont jeladó”
Egy és ugyan az a kettő. Innen jön a fordulat a felső holtpont és a szöghelyzet információ is. A másik amire Te gondoltál a vezérmű tengelyen lévő jeladó az ennél a gyújtási rendszernél a henger beazonosítására kell, mert nem gyújtáselosztósról van szó.
(#) csajtifajt válasza VIM hozzászólására (») Szept 26, 2012 /
 
Szia!
Nekem is a G28-as hibát dobta fel. Ez melyikre utalhat?
Köszi.
(#) VIM válasza csajtifajt hozzászólására (») Szept 26, 2012 /
 
Szia! Én a 17. oldalon kezdtem el beszélni a saját érzékelőm cseréjéről, aminek a számát elég nehéz volt beazonosítani, de végül sikerült. Ha követed a fejleményeket az írás nyomán, akkor a következő oldalon is vannak fotók az érzékelőről és mérési eredményekről. Ha szükséges, akkor majd megnézem az etosban. hogy a Te motorkódodhoz melyik alkatrész azonosító szám tartozik.
A hozzászólás módosítva: Szept 26, 2012
(#) VIM válasza VIM hozzászólására (») Szept 27, 2012 /
 
.... de gyújtáselosztós! Rosszul emlékeztem rá így az éjszaka közepén. Elnézést kérek! Ha minden igaz akkor a problémás alkatrész az így néz ki és ezen az oldalon részekre bontva is látható. Első körben inkább csak a gyújtáselosztó csatlakozóját kellene megtisztítani kontakt sprével, talán megoldódik az akadozó jelkimaradás. De előtte ki kell törölni a jelenlegi hibákat a tárolóból, hogy legközelebb is pontosan ide mutasson kiolvasás.

AEE CKP.JPG
    
(#) Zoli81 hozzászólása Szept 28, 2012 /
 
Segítségeteket kérem!
Skoda Octavia 2001-es évjárat 2.0 bezines (APK motorkód). Nemrég az autó fogyasztása az átlag 7 literről 10-12 literre emelkedett, a kipufogóból furcsa gázszag érződött. Elvittem szerelőhöz számítógéppel kiolvasta a hibát ami légtömegmérő meghibásodása volt. Ezután kicseréltettem a létömegmérőt de az autó továbbra is produkálja a tüneteket. Újból elvittem a szerelőhöz aki mindent átnézett de nem találja a hiba okát a számítógép csak annyit ír ki, hogy szegény a keverék. Azt mondja, hogy az biztos nem lehet, mert pont hogy erős a levegő keveréke, azért fogyaszt annyit, valamint a Co2 szint 8-9 között van. Megnézte a lambda szondát is, nincs semmi baja. Legközelebb elviszi egy ismerőséhez aki kiolvassa egy másik számítógéppel a hibákat de a szerelő elképzelhetőnek tartja, hogy szoftwert kell frissíteni.

Ha valakinek lenne ötlete mi lehet a gond azt megköszönném!
(#) Amarton válasza Zoli81 hozzászólására (») Szept 29, 2012 /
 
Nem hiszem, hogy 11 év múlva jelentkezik SW hiba.
Utána lehet esetleg nézni, hogy a motorvezérlőd érintett-e valamilyen ismert SW hibában.
1% esélyt adok neki, hogy az a baja.
Szerintem vidd el az autódat egy rendes hozzáértő diagnosztához, aki a kiolvasóval és oszcilloszkóppal tud az autón méregetni, és megmondja, hogy mi a baja.
(#) Miller79 hozzászólása Szept 29, 2012 /
 
Sziasztok!
2000-es évjárat 1.6 benzin skoda octavia. Kérdésem a a gyertyák mindig olajosak ez miért van és mi okozza?
Ha tud valaki jó tanácsot adni az megköszönném!
Szép napot mindenkinek!
(#) Zoli81 válasza Amarton hozzászólására (») Szept 29, 2012 /
 
Az lesz hétfőn már állítólag direkt VW típusokra szakosodott ember fogja vizsgálgatni az autót. Hátha utána okosabbak leszünk. Csak idegesítő tud lenni, hogy az ember kiadja a pénzt egy brutál drága alkatrészre és nem változik semmi. Az előző hozzászólásban nem írtam de az autó kisebb tempónál (egyenletes gázadás mellett) kis rángatásokkal megy. A pillanatnyi fogyasztást szoktam figyelni ami össze vissza ugrál. Hol a normál megszokott értéket mutatja, aztán hirtelen megugrik a fogyasztás 4-5 literrel és úgy marad. (Természetesen sík úton egyenletes gázadás mellett.) Amúgy most is benzinszagot érzek amikor kiszállok, gondolom a Co2 miatt.
(#) Zoli81 hozzászólása Okt 2, 2012 /
 
Azt hiszem megoldódott a problémám. Összes vezeték és csatlakozó széthúzása és kontakt spray. Azóta hibátlanul működik az autó. Remélem így is marad!!
(#) zolika60 válasza Zoli81 hozzászólására (») Okt 2, 2012 /
 
Egy darabig biztosan.
(#) Szimgi hozzászólása Okt 6, 2012 /
 
Sziasztok!
Lenne egy problémám a 2001 12.havi 1.6 i Oktáviámmal motorkód:AKL
A gondom csupán annyi ,előfordul,hogy nem indul első indításra csak harmadik negyedik próbálkozásra (illetve kb. egy perc elteltével).
Az önindító megy de olyan mint ha nem lenne gyújtás ill. nincs is.
Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni ,okosat mondani.

Köszönet. Misi
(#) kispipa1968 hozzászólása Okt 9, 2012 /
 
sziasztok hátha tud valaki segíteni .

octávia 1998 . a problémám hidegen nem működnek a mutatok fordulatszámmerő,km óra, vízhőfok,üzemanyag mutató.kb 50-60 km múlva elindulnak.

előre is köszönöm
(#) zolika60 válasza kispipa1968 hozzászólására (») Okt 9, 2012 /
 
Nem először fordul elő itt. Egy kis olvasgatással is megtalálhattad volna, de mivel én tudtam hol kell keresni nekem könnyebben ment. Bővebben: Link
(#) Hosszulabu válasza zolika60 hozzászólására (») Okt 13, 2012 /
 
Idézet:
„Nem először fordul elő itt. Egy kis olvasgatással is megtalálhattad volna, de mivel én tudtam hol kell keresni nekem könnyebben ment. Bővebben: Link”

Jól mondja az előttem szóló, valószinűleg te is beleszaladtál ebbe a tipushibába.
Viszont kérdeznék én is valamit:
Octi,1.6,1999 AKL. A hűtővízszint jelzőm időnként sípol,a kiegyenlítőtartályban a vizszint alacsony,leveszem a sapkát járó motornál,a víz "megjön" valahonnét.
Gyanakszom a termosztátra ,a motoréra és a kiegyenlítőtartályéra egyaránt.
Hol találom helyileg a motor termosztátot ???
Találkoztatok már ilyen jelenséggel ?
Köszönöm a válaszokat.
(#) zolika60 válasza Hosszulabu hozzászólására (») Okt 13, 2012 /
 
Nem ismerem a skodát annyira, de ha ez a régi 1,6 benzin vw-el azonos, akkor a hűtő aljáról jövő vastag gumicső végén lévő, két csavarral rögzített könyökben van a termosztát. Nem biztos, hogy ez a hiba oka, lehet, hogy kezdődő hengerfej tömítés probléma, vagy csak a gumicsövek öregek és nyomás alatt megdagadnak.
A hozzászólás módosítva: Okt 13, 2012
(#) raro hozzászólása Okt 18, 2012 /
 
Sziasztok.

Vettem egy 99-es felicia 1,3-ast indításkor a műszerfalon nem alszanak ell a kontroll lámpák,sőt még egy piros felkiáltó jel is megjelenik,és síri csend van a motor felől.
Mi lehet a baj?
segítsen valaki.

Köszi.
(#) zolika60 válasza raro hozzászólására (») Okt 18, 2012 /
 
Amíg a motor nem jár a kontroll lámpák sem alszanak el.
(#) VIM válasza raro hozzászólására (») Okt 18, 2012 /
 
Szia! A világítás működik? Akkusaruknál jó kontaktus van? A következő ami miatt nem indulhat az az imobilizer (indításgátló) ami nem ismeri fel a bedugott indító kulcsot.
(#) wassycs hozzászólása Okt 19, 2012 /
 
Sziasztok,
Skoda Octavia I 1,4 16V autóm van, és lenne egy problémám, egyik napról a másikra eltüntek a számok a kilóméterszámláló és az óra kijelzőjéről a műszerfalon. A zöld háttérvilágítás van de számok nincsenek. Ez külön áramforrásról megy, vagy mi lehet a probléma?
(#) zolika60 válasza wassycs hozzászólására (») Okt 19, 2012 /
 
Valószínűleg valami forrasztási hiba. Más jellegű műszerfal problémánál ha visszaolvasol láthatod elég gyakori.
(#) Pintye hozzászólása Okt 24, 2012 /
 
Sziasztok Skoda Octaviám van 1.9 TDI és az a problémám hogy a középsö panel amin a fütés kapcsoló és tartozékai vannak elment a világitás szét szedtük és 1 darab égöt nem láttunk benne de tudom hogy világított hol keressem a problémát ??!!!
(#) VIM válasza Pintye hozzászólására (») Okt 24, 2012 /
 
Szia! Mivel motorkódot nem írtál így nézd meg ezt az oldalt a 24. oldalán.
(#) Zoli81 hozzászólása Okt 27, 2012 /
 
Sziasztok!
Korábban írtam Skoda Octavia 2001-es évjárat 2.0 bezines (APK motorkód). A hiba sokat fogyaszt alapjárati fogyasztás 2.7 l/h. Ez normál esetben 1.0-1-2 l/h.
Ha a computer-ről a csatlakozót lehúzzák és visszadugják jó lesz, de csak átmenetileg, 1-2 hétig. Állítólag a vezeték kötegnek semmi baja. Autovill. szerelő nézte. Csatlakozót visszadugta, és jó az autó. Valaki tudja a probléma okát? Előre kösz a segítséget.
(#) Zoli81 hozzászólása Okt 29, 2012 /
 
Sziasztok!
Ma bemérgedtem nem vittem sehova az autót én magam nekiálltam. Lehúzkodtam a két csatlakozót a computerről. Nem látok rajtuk semmi különöset ránézésre minden oké. Azért fújtam a csatlakozóba egy kis kontaktsprayt visszadugtam és láss csodát megjavult az autó. Fogyasztás visszaállt, minden rendben. Most már biztos itt lesz a gond. A kérdésem az lenne, hogy ha esetleg vizet kap a csatlakozó okozhat-e ilyen problémát? Vagy másik lehetőség, hogy a computernek lesz valami baja és azért csinálja ezt? Kérlek benneteket, ha valaki találkozott hasonló problémával segítsen. (Előző hozzászólásban írtam az autó adatait.)
(#) albert andras hozzászólása Okt 30, 2012 /
 
sziasztok van egy problemam az autoval.nemmukodnek rendesen a lamoaim .elul a tompitott bal es a hatso jobb.neztem a biztositekot rendbe volt.ego rendbe.az auto egy skoda octavia 1.6os benzin 2002 ev vegi evjarat
(#) zolika60 válasza albert andras hozzászólására (») Okt 31, 2012 /
 
Mit jelent, hogy nem rendesen? Csökkent a fényerő, vagy egyáltalán nem világít? Az előbbi esetben a testpontokat kell megvizsgálni. Az utóbbiban a kapcsolót és a relét ha van. Mobilról írsz? Mert alig lehet kihámozni mit is akarsz.
(#) albert andras hozzászólása Okt 31, 2012 /
 
ugyertem hogy tompitott feny nemmegy egyaltalan a bal oldalon de ha raadom a reflektort ugy megy
Következő: »»   78 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem