Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Idézet: „Sziasztok! Korábban írtam az autóm problémájáról lassan két hónapja sz..at. Már X-edik szerelőnél járok most azt a hibaüzenetet találták, hogy 1. hengersor égéskihagyása (szegény keverék). Találkozott már valaki ezzel a hibával? Skoda Octavia 2.0 2001 APK. Köszi!” Okulásul: Korábbi légtömegmérő cserénél rossz légtömegmérőt küldtek a csomagban. A szerelőnek sem tűnt fel amikor beépítette. 1.9 TDI-hez valóval jártam a benzines autóval.
Meg egy olyan szerelőhöz vinni akinek van hozzá némi fogalma.
Szia! Középen ketté ágazik a rendszer, valahol ott a "T" idomnál lehet dugulás benne. A kialakítása is éppen azért ilyen, hogy a szivattyú nyomása két egyenlő csőszakaszba tudjon nyomni, ezáltal azonos távolságra hordjanak a fúvókák.
Rá gondoltam, neki kellett volna elolvasnia.
Azt is megcsináltam!! A motor fordulat is jó! Legalább is úgy hallom!!
Üdvözlet minden fórumozó társamnak!
Sajna AEE motorkódos Octaviám megint (még mindig) rakoncátlankodik. Nem elég, hogy nincs alapjárat, most olyat is csinál, hogy menet közben mintha levenném a gyújtást. Kihagy, rángat, de ha padlógázt nyomok neki, felpörgetem a motort egy ideig megint "rendesen" működik. Ez vajon mi lehet? Hiába na, öreg autó. Pedig kímélem és mégis... Válaszokat előre is köszönöm. Mindenkinek szép napot.
Üzemanyagnyomás rendben? Benzinszűrő mikor volt cserélve?
Szia! Muszáj lesz kiolvasni a hibatárolót, mert nekem is nehezen de meglett ez a fantom hiba. Csak nehogy nálad is a G28 legyen a hibás.
Mindkettőtöknek köszönöm a gyors választ.
Töredelmesen bevallom, hogy üzemanyagszűrőt tavaly májusban vettem meg de még most sem jutottam odáig, hogy kicseréljem. (Rengeteg gond volt az elmúlt évben 2 haláleset, meg rengeteg egyéb.) Nagyon szomorú lennék ha ez a G28 adta meg magát. Az már így egyben nagyon sok lenne. Pillangószelep 40, ez az érzékelő 30. Hát letesszük pihenni az autót. Pedig elhihetitek sajnos egy métert nem megyek szükségtelenül. Mégegyszer köszönöm a segítségeteket. Szép napot mindenkinek.
A szűrő csere viszont nem nagy ügy, főleg ha van is. Azt mindenképp tedd meg. Lehet, hogy elmúlik minden gondod. Ha meg valami alkatrész kell, csak írj egy privátot és segítek jó árasítani.
Köszönöm szépen előre is!! A szűrőt kicserélem amint az idő engedi, mert ugye most nem a legalkalmasabb a parkolóban a földön heverészni.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Octaviám van, 1.4. Benzines.
Sebességmérő óra nem mutatsemmit, ha nyomom a gázt. Ha leveszem a lábam a gázpedálról, akkor a km. óra feléled, mutatja a sebességet. Mi lehet a baj? Köszönöm a segítséget
Sziasztok,
Skoda Octavia 1,6, 2000 évjárat, AEE motorkód. A hiba hasonló, mint sokaknál: a belső világításom nem hajlandó elaludni. Kb. 2 évvel ezelőtt kicseréltem a bal/első zárban a mikrokapcsolót (nem akart lezárni), azóta semmi problémám nem volt. Most hogy a belső világításom nem alszik el, kicseréltem a 2 első ajtó zárját kompletten, de nem segített, továbbra sem alszik el. Javítsatok ki ha tévedek, elvileg ezek lehetnek még hibák: - első ajtók kábelei - hátsó ajtó zárak - csomagtér zár - komfort elektronika Hogy tudnám kiszűrni, melyik ajtó a ludas? Akinek van típus ismerete, meg tudná mondani, hogy abból a 7-8 kábelből amelyik az ajtózsanérnál van, melyik felel az ajtónyitás jelzéséért? Mert nem akarom mindegyik ajtót "darabokra" szedni. Tudnátok esetleg egy kapcsolási rajzzal segíteni, ahol kábelszinek alapján meg tudnám nézni, melyik kábel hová megy? De a legfontosabb: hogy tudom kiszűrni, hogy melyik ajtót "látja" nyitva? Külön ajtóérzékelő nincs benne (ha jól láttam), elvileg a zárról veszi le a jelet, nem? Vagy van külön ajtóérzékelő gombocska? Az ajtók alján van 1-1 vas pöcök, ami az oszlopba "csúszik" be, egy-egy gumis mélyedésbe. Az micsoda? Előre is köszönöm.
Hasonló problémával küszködtem én is.
Gyertyák+kábelek cseréje, benzinszűrő csere (a jobb hátsó keréknél van), AC csere, de egyik sem segített. Néha volt olyan is, hogy nem akart indulni a motor. Nálam a hibát az elosztó fejben lévő elektronika cseréje szüntette meg, azóta (lekopogom) semmi.
Bocsi de mit cseréltél ki az elosztóban? Esetleg valami képféle róla? Köszi.
szép napot mindenkinek Segitséget kérnék 1.4 16v 2003 octáviám van a problémám hogy nem tudom elinditani év elején még indult pöc röfre majd most három hét elteltével iditáskor szivatyú megy illetve inditás alatt majdnem elindúl de az öninditó csak teker de nem indul. Garázsba áll második autoként használom 2008 ota van meg már egy gyujto trafot kellet cserélni. Szerviz könyves de üzem anyag szürö még nem volt cserélve
Szia,
2003-as évjáratú. 1.4 16v 55kW. Kezdetben csak néha visszazuhant a nullába a km óra mutatója, de mostmár szinte soha nem mutat semmit, csak ha leveszem a gázról a lábam. És érdekes módon mostanában a benzin szintjelző is össze vissza ugrál. Néha le esik a mutó, mintha hirtelen elfolyt volan vagy 15 liter a tankból, azt mutatja, hogy majdnem félig van a tnak, közben valójában majdnem tele. Aztán mikor legközelebb beinditom, már a helyes értéket mutja. Egy darabig. Kösz, ha van ötlet... L.
Ha ötletelni kéne, akkor a vezetékeket és a csatlakozásokat nézném végig. Nagyon táp/test-kontakthiba szaga van ennek.
Szoktak panaszkodni a műszerfalra ebben a topicban és néhány ellenállás átforrasztása volt a megoldás! A Tiédnek nem lehet ez a baja ( keress rá! ) ?!
Steve
Sziasztok! Skoda octavia 1.6 Aee motorkódú autóm menet közben erőteljesen berángat,de néha abba hagyja,és ha kiteszem üresbe azonnal leáll!Alapjárata állóhelyzetben ingadozik!Ha valakinek volt már ilyen problémája,segítségét megköszönöm!!
A két hiba összefügg.
A sebesség jeladóval van probléma. Diagnosztika eszköz és egy próbaút kiderítené. Az üzemanyag jelzővel az az összefüggés, ha a műszerfal nem kap sebesség jelet, akkor a SW üzemanyag integrálás kikapcsol. Ha bemész egy kanyarba, akkor úgy működik, mint a régi UAZ-ok. Ha a sebesség jeladó probléma megoldódik, akkor az üzemanyag szint mérő is jól fog működni.
Szia "gyozes24"!
Ha vissza olvasgattál volna akkor láthattál volna néhány támpontot. Ugyanezzel a problémával küszködök, de most az idő nem engedi, hogy kint szerelgessek. Az eddigi javaslatok amiket az itteni fórumozó társaktól kaptam: 1., pillangószelep és az ahhoz csatlakozó csövek kitisztítása, 2., üzemanyagszűrő ellenőrzése, 3., gyertyák, gyertyakábelek ellenőrzése, 4., megszakító rotor, és környezetének ellenőrzése, Talán kellene az üzemanyag-nyomást ellenőrizni de azt sejtésem sincs hogyan kellene. Ezekkel még koránt sem biztos, hogy sikerül megjavítanod, de hátha. Természetesen kell egy hibakód kiolvasás is. Ha jutottál valamire, írd meg. Jó szerelgetést, és sok szerencsét a hiba kijavításához! Üdv: csibai
Szia Drusza! A figyelmedbe ajánlanám ezt az oldalt (2011 május 10. 08óra10perces hsz-ban a link) de a fordítóval lefordítva nyisd meg. Éppen erről a problémáról beszélgetnek és, hogy mi a megoldás. Ezen a másik oldalon fotókkal illusztrálva részletesen is foglalkoznak vele. Az AEE-be való gyári számú egység képei-re kattintva találtam rá. Arról van szó, hogy legfőbbként hidegben jön elő ez a hiba. A hall jeladó nem jól tűri a hideget és nem közöl megfelelő értéket a vezérlővel, ezért van a rángatás, alapjárat ingadozás és egyéb más ezzel összefüggő tünet.
A hozzászólás módosítva: Jan 29, 2013
Köszönöm kedves Druszám!
Gondoltam erre én is, hogy esetleg a megszakító környékén is kellene szétnézni, de most a vacak idő miatt nem hiszem, hogy lesz belőle valami. Még kb. egy hónap kínlódás így. Hiába na, jönnek a problémák. De nincs keret cserére. Köszi, szép napot Neked. Csiba Imre
Köszönöm, tényleg lehet, hogy nálam is a müszerek mögötti panel ellenállásaival van gond.
De sajnos elakadtam már az elején. Nem tudom, hogyan férek hozzá, a müszerek mögött lévő panelhoz. A müszerek előtt a fekete keretben felfelé lévő két csavart kihajtottam és akkor a keret felső és oldalsó részét ki tudtam pattintani. De kormányoszlop felett még tartja valami a keretet. Hiába feszegetem, nem tudom levenni. Mit csinálok rosszul?
Nem kettő hanem három csavar fogja. Kettő az órák keretében felül, egy pedig a műszerfal közepe környékén az "octavia" embléma alatt. Ha ezt a keretet kivetted akkor fogod látni, hogy felül két csavar fogja magát a műszer egységet. Azokat kihajtod és akkor már előre lehet buktatni. Alul van két süllyeszték amibe "bele ül". Onnan óvatosan kipattintod és kinnt van.
Az óracsoport két oldalán vannak a csatlakozók, egy kis fület kell lehajtani hogy ki tudd húzni. Jó munkát és sok sikert. Írd meg mire haladtál.
Sziasztok! Van egy problémám skoda octávia 1.6 AKL mot.kod
Hidegen semmi baj a motorral,de melegen mindíg leáll,és ujra indítás után olyan mintha kihagyna 1-2 henger. Rángat durrog... 1.2 órás állás után semmi baja. Fogyasztása is megnőtt. Aki tud vmit írjon!köszi |
Bejelentkezés
Hirdetés |