Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   138 / 340
(#) Ricsi89 válasza tomics76 hozzászólására (») Márc 3, 2013 / 1
 
Átvezető kábelt kellene megnézni, ami a csomagtérajtóba megy át. Szokásuk ezeknek eltörni és ilyenkor ha esetleg másikhoz hozzáér tud furcsaságot művelni.
(#) zolika60 válasza triplaxmen hozzászólására (») Márc 4, 2013 /
 
A lámpát külön körön kapcsolja.
(#) tomics76 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Márc 4, 2013 /
 
Szia Ricsi!
Köszi megint tanácsod ,igazad lett.
(#) guppipetike hozzászólása Márc 7, 2013 /
 
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni tőletek,egy 2007es ford fiesta utánfutó irányjelző visszajelző bekötésében.Hol keressem,és milyen szinü vezetéket?Van e közös szál?
(#) akos70 válasza guppipetike hozzászólására (») Márc 7, 2013 /
 
Keresd meg az irányjelző biztosítékát, és abba a körbe kösd bele. Ezeknél az újabb tipusoknál már nem mindig lehet a kapcsolóra vagy az elakadásjelzőhöz kötni.
(#) guppipetike válasza akos70 hozzászólására (») Márc 7, 2013 /
 
A biztosítékot kiveszem és a helyére kötöm a kört és az egyik szálba meg teszek biztosítékot vissza hogy legyen védve?
(#) akos70 válasza guppipetike hozzászólására (») Márc 7, 2013 / 1
 
Pontosan így szoktam, így nem kell szétfurkálni, szétvagdalni semmit. Arra vigyázz, hogy sok tipusnál 2 biztije is van a irányjelzőnek, csak az egyiknél fog működni.
(Amúgy szerintem m ismerjük egymást.)
(#) vargaf válasza guppipetike hozzászólására (») Márc 8, 2013 / 1
 
Szia!

Itt a csatlakozó bekötése: Utánfutó csatlakozó
Üdv.: Feri
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2013
(#) guppipetike válasza akos70 hozzászólására (») Márc 8, 2013 /
 
Szia.Kösz a segítséget,hétfőn neki is esek.Tényleg ismerjük egymást,hogy megnéztem az adatlapodat.Amúgy az mtz önindítót mikor visszahozták attól kezdve tuti lett.Előtte indítás után behúzva maradt és ment míg a testet ki nem kapcsoltam.
(#) guppipetike válasza vargaf hozzászólására (») Márc 8, 2013 /
 
Köszi Feri.
(#) Rucu hozzászólása Márc 13, 2013 /
 
Skoda Octavia 2.0 PDTDI autónál hol találom meg a tűzfalon lévő lyukat, ahol be tudnék húzni egy kábelt az utastérbe?
(#) aroxol hozzászólása Márc 13, 2013 /
 
Fúrj egyet.
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2013
(#) matyusz válasza proli007 hozzászólására (») Márc 14, 2013 /
 
Üdv.
IRF610-et (MOSFET) sikerült beszereznem. (Gondolom ez is megfelel) Ha kész leszek vele, majd írok. A segítséget nagyon köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2013
(#) proli007 válasza matyusz hozzászólására (») Márc 14, 2013 /
 
Hello!
Nem a legjobb, mert magas a GS küszöbfeszültsége, de egy relét csak meg tud majd húzni..
üdv!
(#) siofok hozzászólása Márc 15, 2013 /
 
Sziasztok!Én olyan problémában kérnék segítséget,hogy van 1 samurai terepjáróm,1.6 swift motorral.És azt csinálja h elindul,2-3mp után leáll.Tankba cseréltem ac-t,utána jó lett,azt megint elkezdtte.De társul mellé hogy amig gyujtás alatt dolgozik az ac,és nem kattanik a reléje,addig halványan világít az index visszajelző a műszerfalba.Relé kattanás után elalszik.Társul hozzá még azis,h ha rálépek a fék lámpára,az nem világít,viszont a műszerfal világítás kezd el világítani.Ja és a tank szintjelző sem mutat jól azóta.Merre fele kéne körülnézzek?Tank-hátsóvilágítás környéke?
(#) matyusz válasza proli007 hozzászólására (») Márc 15, 2013 /
 
Pedig pont ezért kérdeztem, hogy mit rakjak be... Ezt bírtam beszerezni ami viszonylag nagyobb áramú, és nem SMD.
(#) proli007 válasza matyusz hozzászólására (») Márc 15, 2013 /
 
Hello!
Ha csak ezt tudod beszerezni, akkor hiába kérdezgeted mit rakjál bele.. De nyugi, jó lesz hozzá, legfeljebb az 5,1V tápfeszültséget felemeled 6,2V-ra a zéner cseréjével. (Egyébként az SMD Fet még az épp könnyen kezelhető méretben van.)
üdv!
(#) zitzaki hozzászólása Márc 18, 2013 /
 
Sziasztok!
Valaki tudna nekem egy listát vagy fájlt adni az autóvillamossági jelölésekről (pl. 15, 67 b+) nagyon megköszönném mert van autóvillamosság tankönyvem de nincs benne.
(#) sufni-tunning válasza zitzaki hozzászólására (») Márc 18, 2013 /
 
Feszültség szabályzó, nézd a tetjén a számokat csak nem egy generátor szeretnél bekötni?
15 gyújtás,
b+ akkumulátor (valószínű állandó áram, pl generátor töltőszál)
67 gerjesztés
A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2013
(#) Tomas hozzászólása Márc 26, 2013 /
 
Sziasztok!
Nagy gondban vagyok remélem tudd valaki segíteni.
Van egy 1.3as karbis lada samarám.
Már régóta nehezen 3 hengerrel indult majd egyszer csak nem indult be többet.

Nem volt szikra, de a hal jeladót középső lábát piszkáltam próbalámpával volt szikra így hát cseréltem egy hal-jeladót.

Megjött a szikra, de valami nagyon halovány kis vacak.
Kapott egy trafót egy gyújtás elektronikát és gyertya kábeleket közben még a karbit is felújítottam. Megjött a szikra tökéletesen beindult járt a motor, de sajnos nem tartott sokáig.

Amikor beindul akkor gyönyörűen jár viszont gondol egyet és nem indul többet.
Közben már cseréltem biztosíték táblát (egy bontottat átforrasztgattam és megpucoltam), kábel köteget (trafó, elektronika, hal-jeladó között), a gyújtáskapcsolót megkerülve összekötözgettem a kábeleket, mind ezek ellenére semmi sem változott.
Ha beindul akkor gyönyörűen jár de aztán gondol egyet és nem indul be.

Kb 1,5 hónapja küzdök vele én elég sok autót megcsináltam már, de szégyen-szemre a saját egyszerű kis szamarámmal nem bírok
(#) zolika60 válasza Tomas hozzászólására (») Márc 26, 2013 /
 
A gyújtás elektronika csatlakozóját vizsgáltad? Esetleg elektronika csere?
A hozzászólás módosítva: Márc 26, 2013
(#) szotyi1970 hozzászólása Márc 26, 2013 /
 
Tudna nekem valaki segitteni abban, hogy van nekem egy GEMINI 5002-es autóriasztom, és távirányitót keresek hozzá, meg a központizárat szeretném rá kötni. De hallodtam, hogy a központizárral lehet élesitteni és lekapcsolni a riasztot. Tud nekem valaki segitteni?

Előre is köszönöm: szotyi1970
(#) Tomas válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 26, 2013 /
 
Igen már cseréltem elektronikát is és a kábel köteggel együtt csatlakozót is.
(#) zolika60 válasza Tomas hozzászólására (») Márc 26, 2013 /
 
Furcsa jelenség, ha mindent cseréltél és mégsem jó, akkor a csere alkatrészek kötött kell hibásnak lennie.
(#) StMiklos válasza Tomas hozzászólására (») Márc 26, 2013 /
 
Szevasz!
Rotorcsere (rotorban az ellenállás jó?), osztófejfedél lehet repedt, vagy nekem volt beszorult szénkefe az osztófejfedélben, berohadt a rugó.
Próbaképpen és provizorikusan töröld gondosan szárazra a belsejét és kend be olajjal, szilikonsprayjel.
Üdv: StMiklos
A hozzászólás módosítva: Márc 26, 2013
(#) Tomas válasza StMiklos hozzászólására (») Márc 27, 2013 /
 
Az a baj, hogy nem jut el a szikra az elosztóig sem. Már a trafóból kijövő kábelen sincs szikra. Már több trafóval is próbáltam
(#) zolika60 válasza Tomas hozzászólására (») Márc 27, 2013 /
 
Egy kis javítási segédlet. Te vagy hozzá legközelebb, neked kell meglelni a baját.
(#) kissi válasza Tomas hozzászólására (») Márc 27, 2013 /
 
Ezt le kellene szakaszolni: amikor nem működik rendszer, akkor a Hall-jeladó kapcsolgat ( ne próbalámpával, hanem LED-el teszteld, mert különben tönkremehet !!)? Ha az jó, akkor gyújtásmodul kapcsolgatja a testet az '1'-es ponton ( ezt már nézheted lámpával ! )? Ha az is OK, akkor van nagyfesz? Így megtalálod, hogy "hol tűnik el" a jel és ott a bibi !
Steve
A hozzászólás módosítva: Márc 27, 2013
(#) fsoregi hozzászólása Ápr 4, 2013 /
 
Sziasztok
segítséget szeretnék kérni a következőben: szükségem lenne egy a lehető legegyszerűbb kapcsolásra, ami a következőt tudja: gázos autóban a benzin pumpát le szeretném kapcsolni x idő múlva, durván 2 perc. Tehát ráadom a gyújtást, majd a beállított idő elteltével egy relé behúz és úgy is marad, addig amíg le nem veszem a gyújtást. A pontos idő egyáltalán nem feltétel, elég ha nagyjából be lehet állítani.
Köszi a segítséget!
(#) zolika60 válasza fsoregi hozzászólására (») Ápr 4, 2013 /
 
Ezt a vezérló elektronikának kéne tudni.
Következő: »»   138 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem