Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Ki mit épített?
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma.
Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Üdvözletem a nagyérdeműnek. Készülget a simsonom digitális műszerfala még helyet kap a kijelzőn egy fordulatszámmérés és egy sebesség fokozat kijelzés ha sikerül bele ollóznom a rutint de már így is elég jól haladok vele még nicns kész a panelja ne fikázzátok ha lehet
![]() ![]() A hozzászólás módosítva: Márc 22, 2013
Pöpec lett. Mesélj egy kicsit rola.
![]()
Köszönöm, már évek óta tervezgettem igazából ezt a dolgot de az agyi kapacitás ez idáig kevés volt hozzá most úgy néz ki sikerül. Lényegében a motor fordulatszámát méri ami bőven 12-13zezret forog terhelésen, és a henger hőmérsékletét fogja mérni egy ds18b20 szenzor majd egy bizonyos hőfok elérésekor egy nagyfényerejű piros ledet akarok bekapcsoltatni vele. Ezenfelül pwm-es háttérvilágítást is akarok bele plusz még a maradék üres negyedik sorban egy sebesség fokozat kijelzést akarok. Ja meg ugye mérem az aksi feszt. folyamatosan mert a programozható pic-es gyújtásom arról megy és ha netalántán elmegy a töltés és lemerül az aksi akkor bizony tolhatom de 100mA-os fogyasztása van csak annak a gyújtásnak szóval attól nem félek hogy haza már nem tudok jönni vele valahonnan
![]() A hozzászólás módosítva: Márc 22, 2013
Értem,szuper megoldás gratula!
![]()
Jó lesz ez, ha elkészül. Csak aztán majd az utat is figyeld néha, ne csak a kijelzőt
![]()
egy ds18b20 szenzor
Mérési tartomány -55°C-tól +125°C-ig. Nem lesz ez kevés (mármint a felső határ)? Vagy ha kigyullad a piros LED, onnantól tolod a motort? ![]()
A léghűtéses motor hengerfej külső hőmérséklete normál esetben 70-90 °C.
Ha hűtőventi is van (pl robogók), akkor 60-80°C.
Éppen hogy még jó, mivel eléggé meg van reszelgetve és 11-12 ezret forgatok vele 4.-ben sokszor 110 fokot is eléri a henger sajnos .. át kell váltanom vízhűtésre
![]() ![]()
Mit tuningoltál a gépen? + Felömlők? Felömlő polír? Leömlő polír? Rezonátor? Karbi tuning? Vagy "csak" felfúrtad egészen 105 köbcentiig?
![]()
Csináltattam egy nyerperselyes 80-as hengert amibe az ablakokat én faragtam ezenfelül kapott 4 lapos membránt 24-es dellorto karbit 11500-ra dolgozó kiput programozható gyújtást építettem rá stb.. stb.. több száz ezerbe van már a motorom itt van róla egy videó
![]() A hozzászólás módosítva: Márc 22, 2013
Jó kis gépezet, mennyit fogyaszt így?
Jó lesz. Egy a gond. Ebben a felállásban napközben semmit nem fogsz látni belőle. Tapasztalat. Nekem is ilyen kijelző van a motorban és amikor napközben megyek semmit nem látok, főleg ha még a nap is süt egy kicsit. Egy sima fekete karakteres kijelző ezerszer jobb lenne hozzá, mint ez az inverz. Bővebben: Link
A 11500-tól messze elmarad a fordulat így fülre. Nekem volt ifjú koromban olyan saját építésű gépem ami forgott annyit, emlékeim szerint magasabb frekvencia volt.
![]() ![]()
Elég menő kis kijelző lesz!
![]() ![]()
Ügyes munka, gratulálok! Gecsei István barátommal épp most tervezünk egy programozható gyújtást mi is, lassan elkészül, kíváncsi leszek rá! Még egyszer gratulálok! Zs.
A 18. és egyben az utolsó Quad 405 projektem amit egy kiszuperált CD lejátszóba építettem be.
Egyszerűen letisztult forma jellemzi! Készültség: 90% Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Márc 23, 2013
Hali!
Szerintem a pwm-es háttérvilágítás a jármű rezgésével együtt érdekesen villódzó hatást fog elérni. Persze az is lehet, hogy ez csak növelné a leolvashatóságot. A szenzor nekem is soványnak tűnik, de itt be is fejeztem, mert én még közel sem járok építésben egy ilyenhez. Gratulálok!
Az autókban az LCD kijelzős műszerfal háttérvilágításának a PWM frekije 100-400Hz között szokott lenni. A 400Hz-et nem nagyon lehet látni, csak ha halványabbra van véve.
Én eleve nem szeretem a PWM alkalmazását autókban. Kifejezetten idegesít ha egy lámpa villog amikor sötétben a szememmel ránézek. Ugye ilyenkor a sima lámpák csíkot húznak, a PWM-esek meg pöttyöt hagynak. A műszerfalban a LED-ek dettó. Ha lehetne akkor betiltanám ![]() A hozzászólás módosítva: Márc 24, 2013
Ismét tanultam valamit, köszi. A fénypöttyök meg nekem sem túl szimpatikusak. Én is az áramszabályozásra szavaznék.
Készítettem egy protokoll-konvertert. Lényegében két független soros portot kezel, az egyik PC felől virtuális (USB-vel), a másik pedig egy RS485 port. Egyedi protokollon vett adatokat modbus protokollra alakítja, mely így számítógép segítségével könnyedén feldolgozható. Modbus oldalról slave, RS485 oldalról pedig master készülék. A NYÁK-ot gyártattam, így sokkal szebb, mintha nekem kellett volna legyártani.
Mint a gyári! Nagyon profi kivitelezés!
![]()
Vazz, ez nagyon gyári lett! Gratula! (Kivel gyártattad a nyákot?)
Láttam gyári protokoll konvertert - ami nem nézett ki így! Gratulálok
![]()
Szép lett!
Csak az a fránya ferde átkötés. Többieknek: azért néz ki gyárinak, mert az (mármint a nyák) ![]()
Ügyes vagy. Csak fele ennyire lennék ügyes mint te.
![]()
http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_post_1411890.html#1411890 Gratulálok. csak így tovább.
Tegnap esti termésem: 2db TDA2050-es végfok, Egy LM324N LED vezérlő potméterhez és egy 2x18V-os táp, 12Vos kimenettel a végfokhoz. Márcsak az LM1036-os panel hiányzik, és dobozolható lessz!
![]() ![]() ![]() A hozzászólás módosítva: Márc 24, 2013
Ez makulátlan munka lett! Gratulálok hozzá!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |