Fórum témák
» Több friss téma |
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd!
I. A helyes tápfeszültségek megléte.
II. A kimeneten van-e egyenfeszültség.
Élesztés.
Kedves Mindenki!
Eléggé kezdő vagyok komparátor témában, de nagyon érdekel. Egy rádió mixer szimmetrikus kimenetére szeretnék a képen lévő audio erősítőt készíteni. Mindenképpen szimmetrikus bemenetű kell, de sajna az LM386 saját zaja ide túl magas. Valaki segítsen legyen szíves, hogy hogyan kapcsoljam össze a két eszközt szimmetrikusan, illetve a komparátor kimenetéről jövő ellenállást hova kössem? Nekem összesen 50...100-szoros erősítés elegendő lenne. Segítségeteket előre is köszönöm. Szerkesztve! A válaszablakban a fórummotor szerkeszt, neked nem kell. A hozzászólás módosítva: Okt 14, 2013
Szia! Kérdésedből úgy veszem ki, analóg jelet szeretnél átalakítani, erősíteni. Ez esetben nem helyénvaló a komparátor kifejezés.
A kimenetet mekkora impedanciával szeretnéd terhelni, azaz mi lesz rákötve?
Hello! Köszi, találtam is az Ebay-en http://viewitem.eim.ebay.hu/2pair2SA1943--2SC5200-PNP-Power-Transis...9/item.
Sziasztok!
VF2 Conductorhoz kéne (szimmetrikus 30V -os) táp, de trafót nem sikerült találni, ezért eszembe jutott, hogy esetleg egy kapcs.üzemű táppal is meg lehetne oldani a problémát. Lenne ezzel valami probléma az erősítő működése, hangja szempontjából? Köszönöm
Szia! Minden csak megfelelő szűrés kérdése, használd bátran.
Egy kicsit konkrétabban? Milyen szűrésre gondolsz?
Semmi extra, nézz bele egy autós végfok kapcsolásba, ott is kapcsolóüzemű a táp.
Sziasztok! István az ST alkalmas Crossoveren keresztüli magas sugárzók meghajtására is?
Üdv!