Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Erősítő mindig és mindig
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd! I. A helyes tápfeszültségek megléte. II. A kimeneten van-e egyenfeszültség. Élesztés.
Lapozás: OK   1425 / 2499
(#) dani9228 válasza bereczk.jans hozzászólására (») Okt 13, 2013 /
 
Hello! Sajnos nincsen hozzá kapcsolási rajzom, egy CAT CS-900 erősítőbe lenne. Keresgéltem hozzá kapcsolási rajzot de nem találtam. A BD244C az többet is elvisel a BD244-hez képest. A frekvencia nem tudom hogy mennyire befolyásolja, de az erősítő át lett alakítva, hogy mélynyomókat hajtson meg.
(#) Buvarruha válasza dani9228 hozzászólására (») Okt 13, 2013 /
 
2SC5200 és a 2SA1943-at raknék helyettük.
(#) tranyoval hozzászólása Okt 14, 2013 /
 
Kedves Mindenki!
Eléggé kezdő vagyok komparátor témában, de nagyon érdekel.
Egy rádió mixer szimmetrikus kimenetére szeretnék a képen lévő audio erősítőt készíteni. Mindenképpen szimmetrikus bemenetű kell, de sajna az LM386 saját zaja ide túl magas.
Valaki segítsen legyen szíves, hogy hogyan kapcsoljam össze a két eszközt szimmetrikusan, illetve a komparátor kimenetéről jövő ellenállást hova kössem? Nekem összesen 50...100-szoros erősítés elegendő lenne.
Segítségeteket előre is köszönöm.

Szerkesztve! A válaszablakban a fórummotor szerkeszt, neked nem kell.
A hozzászólás módosítva: Okt 14, 2013
(#) reloop válasza tranyoval hozzászólására (») Okt 14, 2013 /
 
Szia! Kérdésedből úgy veszem ki, analóg jelet szeretnél átalakítani, erősíteni. Ez esetben nem helyénvaló a komparátor kifejezés.
A kimenetet mekkora impedanciával szeretnéd terhelni, azaz mi lesz rákötve?
(#) dani9228 válasza Buvarruha hozzászólására (») Okt 14, 2013 /
 
(#) nzozz hozzászólása Okt 14, 2013 /
 
Sziasztok!
VF2 Conductorhoz kéne (szimmetrikus 30V -os) táp, de trafót nem sikerült találni, ezért eszembe jutott, hogy esetleg egy kapcs.üzemű táppal is meg lehetne oldani a problémát.
Lenne ezzel valami probléma az erősítő működése, hangja szempontjából?

Köszönöm