Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Villanymotor bekötése
 
Témaindító: kozmaj, idő: Jún 28, 2006
Lapozás: OK   167 / 346
(#) Tomi111 válasza Harcsa03 hozzászólására (») Dec 19, 2013 /
 
Üdv!
Lehet, hogy a lapátja kopott meg. Szerintem sem biztos, hogy elektromos hiba.
(#) Harcsa03 hozzászólása Dec 19, 2013 /
 
mikor szétszedtem azt is megvizsgáltam de még karcolás se volt rajta. Se repedés, se kopás. De akkor mi lehet rossz rajta?
(#) pont válasza Harcsa03 hozzászólására (») Dec 19, 2013 /
 
Ha a hangján nincs változás (a fordulatszám megvan) akkor nem elektromos hiba. Milyen rendszerben van? Előtte, utána nincs dugulás, lerakódás?
(#) Harcsa03 válasza pont hozzászólására (») Dec 20, 2013 /
 
Előtte 6m 1" cső végén lábszelep. Nyomóágon meg egy szintél elpumps dsk10-es áramlásszabályzó. Most a csapágyazás után még szebb halkabb lett a hangja ezért is gondoltam hogy az lesz a baja de sajnos nem.
(#) zenebuta hozzászólása Dec 30, 2013 /
 
Üdv!

Vettem egy vadonatúj Kínai 2.2 Kw 230 V villany motort ami soha sem volt használva.
Rendelkezik mind két kondival ahol a dekni belsejében két bekötési volt irányváltás rajzzal
A kapocslécek már be vannak kötve csak a 220v nincs rá kötve. Az egyik rajzott mellékelem ahogy most van.
Kérdésem kell-e az indító starthoz bekötnöm egy nyomógombot és hogyan? - vagy rákötök simán egy kapcsoló.
Kérem a segítségüket.

Üdv: zenebuta
(#) Golfdva hozzászólása Jan 3, 2014 /
 
Tiszteletem!

Történt egy kis baleset az asztali körfűrészem motorjával...a szokásos kölcsönadás után ugy kaptam vissza,hogy nem akart indulni...előszörre kondit cseréltem rajta amivel el is indult de pillanatok alatt nagyon meleg lett és kegyetlen büdös.A motor pörög de melegszik és büdösödik üresjáratban ,terhelni már nem is mertem.
Mit tehetek vele? 2.2Le 220V-s a motor.
Köszönöm.
(#) fongab válasza Golfdva hozzászólására (») Jan 3, 2014 / 1
 
Szia
Leszeded a fürészgépről, és átviszed, a tekercselőhőz.
Kezdődő menetzárlat.
üdv.
(#) granpa válasza Golfdva hozzászólására (») Jan 3, 2014 / 1
 
Ennek sajnos nagyon újratekercselős szaga van. Kis szerencsével a segédfázis purcant ki, és olyan a tekercselési módja, hogy nem kell az egészet újratekercselni. Egy próbát tehetsz: kikötöd a segédfázist, és egy rátekert kötéllel(szíjjal) berántod, ha felpörög és nem büdös, akkor csak a segédfázis nyekk. Mivel üzemi kondis, nem lesz elég ereje=tekercselés.
(#) Golfdva válasza granpa hozzászólására (») Jan 3, 2014 /
 
Köszönöm,leszedem elviszem és remélem szerencsém lesz
(#) ha9pi.feri válasza Golfdva hozzászólására (») Jan 3, 2014 /
 
Szia!
Szerintem a kölcsönvevővel vedd fel a kapcsolatot - hívd oda. Intézze ő a további dolgokat a motorral. Az már biztos, hogy le van égve, hiába kötöd ki a segédfázist, a rövidre zárt menetek akkor is melegedni fognak, esetleg kiszeded a segédfázis tekercseket, akkor megszűnik a melegedés ( feltételezve, hogy a sf tekercs zárlatos).
Üdv Feri
(#) Golfdva válasza ha9pi.feri hozzászólására (») Jan 4, 2014 /
 
Szép napot!

Áááá,csak a vállát vonogatja,hogy jó volt az...megnéztem mit vágott vele és majd dobtam egy hátast!Szekrényeket vágott fel de a záraknál azt a hosszú vasat nem szedte ki,azokat is szépen feldarabolta az ajtókkal együtt majd gondolom nyomta mint az őrült,hogy milyen kemény fa mert nem viszi a fűrész és így égethette meg a drága!Inkább én intézem mert a végén képes valami cukrászhoz elvinni tekercseltetni és a végén megkapja a számlát ami gondolom nem lesz ezer forint.
Tényleg kb.mire lehet ilyenkor számítani.Azt tudom,hogy az állórész az olcsóbb....
Köszi.
(#) kadarist válasza Golfdva hozzászólására (») Jan 4, 2014 /
 
Szia!
Szerencsére a forgórészen nem nagyon van tekercselnivaló
(#) Golfdva válasza kadarist hozzászólására (») Jan 4, 2014 /
 
most már látom,hogy nincs sok meló vele ...annál több lesz a másikkal,íme egy gyors fotó róla...

SP_A0340.jpg
    
(#) fongab válasza Golfdva hozzászólására (») Jan 4, 2014 /
 
Szia
Akkor a fürészlapot is, lehet éleztetni. (vas vágás)
Ha legközelebb is, kölcsön kell adni, mielőtt átveszi, bekapcsolni. mikor visszahozzák bekapcsolni.
Talán akkor nem mondja, hogy nála még ment. Vagy ha igen, akkor útközbe történt valami.

üdv.
(#) Golfdva hozzászólása Jan 4, 2014 /
 
Rutinos versenyző,hozott egy zsír újat,hogy azzal köszönje meg,hogy ott volt nála 2 hónapot és bizony csak kopott a foga ) a zsiványa)
Hétfőn kiderül,hogy mennyi lesz a sara....csak,hát előbb azt is nekem kell kifizetnem
(#) silay01 hozzászólása Jan 5, 2014 /
 
Sziasztok.
A szomszédom beszerzett egy ismeretlen villanymotort ( nincs rajta adatlap). Nekem első ránézésre mosógép motornak tűnik. Az lenne a kérdésem milyen kondi kell hozzá, és hogyan kösse be, állítása szerint 220 v-os.
6 csatlakozása van: Fehér, szürke, zöld-sárga, piros, fekete, kék. A segítséget előre is köszönöm.

motor.jpg
    
(#) Szirty válasza silay01 hozzászólására (») Jan 5, 2014 /
 
Üdv silay01!

Idézet:
„Az lenne a kérdésem milyen kondi kell hozzá”


Minek alapján feltételezed, hogy kondenzátor kell hozzá?
(#) kadarist válasza Szirty hozzászólására (») Jan 5, 2014 /
 
Szia!
Esetleg nem ilyen csatlakozása van?
(#) silay01 válasza Szirty hozzászólására (») Jan 5, 2014 /
 
Mert megpróbálta bekötni, és nem indult csak búgott.
(#) maszek94 válasza silay01 hozzászólására (») Jan 5, 2014 /
 
Szia!
Ha jól látom ez egy Hajdu Minimat mosógép motorja, ha így van IMI motor kell hogy legyen,és ha valóban az akkor:16mikros kondi kell hozzá,bekötése megtalálható itt a fórumba is,de röviden így néz ki: 6 kivezetés=2 sorba 3 saru,egyik sor mosó,másik sor centri üzem,ha jól emlékszem középső saruk a nullák,de ennek nézz utána,az 1 saru fázis,2 nulla,3 kondi,a forgásirányt az határozza meg hogy a kondi a fázisra vagy nullára van kötve.
Pontos megnevezése:U1-V1-W1 és U2-V2-W2 ki kell mérni melyik a fő és segéd tekercs,a közös pont a nulla,mosóüzembe nem szabad sokáig járatni mert túlmelegszik,centri üzembe csak bal forgási irányba lehet biztonságosan használni,jobbra menetnél túlhevül.De lehet más mosógép motorja is.
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2014
(#) silay01 válasza maszek94 hozzászólására (») Jan 6, 2014 /
 
Szia.
Köszönöm a segítséget. Most voltam nála és sikerült működésre bírni a motort. Annyi volt a különbség, hogy a két szélső volt a nulla. Bár még ő sem tudja mire fogja használni, de legalább működik.
(#) sector99 válasza silay01 hozzászólására (») Jan 6, 2014 /
 
És olyan 300 körül lesz az egyik, 2800 pedig a másik esetben a fordulatszáma.
(#) Laci169 hozzászólása Jan 9, 2014 /
 
Sziasztok!

Egy keverőgépről van szó. A motor müködik, de a kapcsolója olyat csinál, hogy ha nyomom a zöld gombot akkor elindul de ha elengedem le is áll. Másik kapcsolóval ugyan ez. Mi lehet a baj?
Köszi!
A hozzászólás módosítva: Jan 9, 2014
(#) VIM válasza Laci169 hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Szia! Kicsit konkrétabban! Mi az hogy másikkal is? Ráépítesz egy másikat és azzal sem marad benn a zöld gomb, benyomáskor?
(#) proli007 válasza Laci169 hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Hello! HA van benne mágneskapcsoló, akkor lehet, hogy annak öntartása hiányzik. Vagy is az az érintkező nem zár, ami ezt a zöld gombot rövidre zárja, mikor meghúz a kapcsoló. üdv!
(#) VIM válasza proli007 hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Üdv Gabi bácsi! Ebben valószínű, hogy ilyen megoldású kapcsoló van ami hővédelemmel ellátott. Valószínű, hogy a motor túl sokat vesz fel (hibásan) és ezért minduntalan kiold a mechanikája.
(#) Laci169 hozzászólása Jan 10, 2014 /
 
Arra értettem, hogy levettem a régi kapcsolót és tettem rá újat. Én is arragondoltam, hogy mágneses de nemtudom, hogy mi a baj ha új kapcsolóval is ezt csinálja. kötését nemtudom, hogy jó e de ahogy a régi volt ugy kötöttem.
(#) SAS159 válasza pucuka hozzászólására (») Jan 12, 2014 /
 
Elnézést hogy csak most rakom fel a képeket csak nem volt igőm eddig.
Így néz ki a két motorom kivezetései, és mindkettő egyfázisú.
A hozzászólás módosítva: Jan 12, 2014
(#) sipi0720 hozzászólása Jan 12, 2014 /
 
Sziasztok.
Ganz KKMO-20-6008 irányváltó kapcsoló

Hogyan tudom bekötni a motort? A motor 380 V 3 KW--os.
Valami segítséget tudtok adni!
Rajzot leírást és minden segítséget elfogadok.
Köszönöm.
(#) elektroton válasza sipi0720 hozzászólására (») Jan 12, 2014 / 1
 
Ganz motorkapcsolók lefejtési rajza mellékelve:
Honlapon: http://www.ganzkk.hu/magyar/pdf_letolt.htm
A hozzászólás módosítva: Jan 12, 2014
Következő: »»   167 / 346
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem