Fórum témák
» Több friss téma |
Én sem igazán értettem elsőre, mit is akarsz. Ahogy Vovozs írta, idegen távirányítót ritkán lehet másik készülékre tanítani az ugrókódosok közül.
A távirányítós riasztó vezérlése (ki/be kapcsolása) távirányító nélkül megint olyan, amit szerintem sem lehet. A Laserline riasztód távirányítója kulccsal egybeépített volt? Amit vásároltál kulcsot, az meg olyan házban van, amibe lehet rakni elektronikát, de nincs benne? Miért nem olyan távirányítót vettél, mint ami volt hozzá, és abba kellett volna áttenni a kulcs tollát és az elektronikát...vagy még mindig nem értem, hányadán is állsz. A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2014
Szia!
A riasztó saját távos, nem a kulccsal egybeépített, ezért lett volna az a célom, hogy ne kelljen külön az is, hanem valahogy módosítani úgy, hogy a kulcson lévő távval tudjam zárni a központit és élesíteni a riasztót. Mivel alapból nem volt távirányítható a kp.zár, hanem utólagos riasztó beszereléssel oldották meg a vezérlést, ezért nincs benne saját vezérlő. Én igazából a szervizesektől hallottakból indultam ki, hogy korábban mondta nekik valaki aki hasonló cipőben volt, hogy van rá valami kütyü, de pontosabbat ők sem tudtak. Na meg az is lelkesített, hogy sok féle riasztóra rá lehet tanítani a kocsi saját távirányítóját. Sajnos az enyém pont nem ilyen, de reméltem, hogy esetleg némi módosítással megoldható. De ahogy nézem, ez nem így van.
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, bár lehet már volt ilyen kérdés! Adott egy bicskakulcs szett, amin van 2 vezeték a csomagtérajtó nyitásához, ki ki nyit de vissza már nem zár, mitől lehet ez, valami rossz helyre van kötve? Előre is köszönöm a segítséget!
Hello
Zárni nem is fog mert csak nyitni tud szerintem Vagy +-al vezérled vagy --al.
Köszönöm!
Akkor mire jó ez a kivezetés? Semmi értelme akkor! Kinyitom oszt úgy marad? Ezt nem tudom hogy gondolták! A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2014
Szerintem nagyon hasznos, ha van, egy olyan kocsiban, ahol nem a központi zár vezérli a csomagtartó zár nyitását zárását, hanem az effektíve mindig zárva van, kivéve, ha kulccsal, vagy belső gombbal pl. a műszerfalon tudod nyitni, ekkor résre kinyílik az addig zárt csomagtartó, neked pedig már csak fel kell emelned. Ha mindezt a zsebedben megnyomott bicskakulccsal meg tudod csinálni, szerintem az áldás. Minek is kellene azzal zárni? (persze, van az a kategória, de az már nem Focus és társai, hanem az egyébként is motoros működtetésű csomagtartó fedelek...
Jó jó persze! De akkor úgy mondom hogy nekem nem túl előnyös így a dolog eg Astra F-ben, mert hiába van beszerelve a központi zár a csomagtérajtóba ha egyszerűen csak nyitni képes a vezérlőelektronika azon a kimeneten, zárni már nem zárja be sajnos Ha kulcssal zárom be, akkor meg a központizár nyitó funkciója is elveszik!
Én abba a hitbe voltam, ha ezt a gombot megnyomom akkor kinyit csak a csomagtartó, de ha megnyomom a távon a záró gombot(ami az összes ajtót zárja) akkor visszazárja a csomagtartót, de erre sajnos nem képes
Mindegy! Ez nálam funkcióját vesztette!
Sedan autóknál meg lehet ezt oldani, mert azt ha lecsuktad az zárva marad nincs rajta gomb, amivel ki tudod nyitni, ezért is van bowden-es megoldással a nyitása, egy astra F-nél ez kivitelezhetetlen, mivel ott a csomagtérajtón a gomb, ha ki ki is nyitja(nem kipattintja) akkor is meg kell nyomnom a gombot a csomagérajtón hogy fel tudjam emelni, ha utána vissza lecsukom akkor már bezárni csak kulccsal tudom, ha viszont kulccsal bezárom, a központizár nyitó funkciója is elvész! Tehát ezt nem nekem találták ki, hanem sedan-okba meg olyan autókba amik le vannak falazva és mágneszár van beléjük építve, azokat ki tudja pattintani, az enyémet nem! Így ez a funkció nálam értelmét vesztette, ezért be sem lett kötve! A hozzászólás módosítva: Jan 11, 2014
Vannak olyan autók, ahol a nyitás bowdenos, kívülről kulccsal tudod kinyitni. Ha visszacsapod, akkor be is záródik (talán suzuki), itt jól jön egy behúzómágnes, esetleg motor, és a visszahúzás rugóval.
Szia!
Nekem ugyan ez a gondom volt, kivettem a kis modult a kocsiból és nincs fals riasztás. Kábeleket persze bent hagytam mert majd ki akarom próbálni hátha jobb lesz ha szórakozok az érzékenységével. Ha még aktuális lefényképezhetem neked kívül belül a kis modult hátha rájövünk nálad is mi a gond.
Na ez az, nálam meg modul nélkül riaszt be....
Lefényképeztem. Nem tudom mennyire látszik a képen de a lényeg az hogy 2 szál a táp és egy a kapcsolt ahogy te is írtad korábban. A kapcsolt szál alap állapotban fel van húzva egy ellenállással, riasztás esetén pedig a kis tranzisztor húzza le földre.
Köszi, pont erre voltam kíváncsi, penge válasz, korrekt képek ki is próbálom, amint lesz lehetőség! Még egyszer köszi!
Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni...Ki szerelt már be Spy 5000m autóriasztót?A bajom az vele hogy kb 30 perc elteltével mindig beriaszt beriasztott állapotban.Állandóan riaszt 30perc elteltével.Az ajtók rendesen be vannak zárva,Az érzékenysége egészen le van véve lovra és mégis beriaszt.Már nem tom mit csináljak vagy mit nézzek meg rajta hogy jó legyen.Arra gondoltam hogy nincs ennek egy időzítő funkciója hogy minden 30 percben beriasszon...Segítsetek valahogy...Előre is köszönöm!
Nem jelzi vissza, hogy melyik bemenet miatt riasztott? Arrafelé kellene elindulni...
ÖÖ a távirányítón nem jelzi.. Csak azt hogy riaszt.Nem tom miért..Mert valahogy meg lehet nézni?
Ha nem pager-es nem is fogja jelezni. A LED visszavillogtatással szokta.
hello!
Van egy olyan problémám, hogy van egy renault kangoo. Beszereltem a kp zár modult. Relézni kellett, jól is működött, de olyan hibát produkulál, mintha lemerült volna az elem. egyre közelebb kellett tenni a távirányítót a modulhoz, hogy érzékeljen. Vettem bele elemet és ugyan ez (van benne gyári kp zár). válaszokat köszi
ja és kaptam olyan tippet hogy lehet leárnyékolja vagy mi, az új kpzárat a régi eredeti,mert lehet gyengébb a "sugara,mezője"
Én ha szerelek be, akkor az antennáját a szélvédőgumi vagy "A" oszlop takarója alá szoktam elrejteni, minél feljebb, minél közelebb az ablakhoz - ne a műszerfal alatt legyen.
Szerintem végy még egy elemet, hátha gyárilag selejtes. Másik tipp, gondold át, mi lett a környékén mozgatva, beszerelve azóta...
Idézet: „Beszereltem a kp zár modult. Relézni kellett, jól is működött,” Mit kellett relézni rajta?
Miért kellett bele másik kp zár modul ha van gyári?
Mit váltottál ki vele? A gyári is távirányítós?
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni egy hozzáértő embertől! Van egy 1998-as évj. Peugeot Partner kocsim, a gond az hogy a központizár távirányító gombja hiányzott, és bele esett a hóba, zárlatos lett egy folytó tekercs, nem nyitja zárja a kocsit (a táv. egy gombos, nem infrás)
A vezérlőegység PEM-491CT típus. Ehhez szeretnék egy bekötési rajzot kérni valakitől, mert ezt így ahogy van kivenném, és egy univerzálisat tennék be helyette, 2 új távirányítóval. (A kocsi nem immós, semmi extra, csak zavar hogy a zárbetétek el vannak kopva és a kulcsos nyitás kissé nehézkes, de működik) Szerintetek ez az univerzális téma kivitelezhető?? Köszönöm a segítséget!
Hello
Szerintem semmi akadálya az átalakításnak. Nem ismerem a peugeot kp zár vezérlését de tuti , hogy megoldható. Idézet: „zárlatos lett egy folytó tekercs” Hogy mi? Ezt nem tudom hova tenni. Raknál fel képet arról a távirányítóról (belsejéről)? Írnál érthetőbben? Most ugrik be, hogy arra gondolsz, hogy a gumiborítás hiányzott, így nem védte semmi a panelt. Mert, ha a gomb hiányzott volna, akkor nem lehetett volna használni, nem lett volna érdemes hurcolászni, hóba sem eshetett volna... Az eredeti egységben is 2 relének kell lennie, az megadja a motorok 2 szálát, valamint megérheted a +12V-ot és a testet. A master motort mozgatva a maradék szálakon lennie kellene kettőnek, ami zárt/nyitott állásban testre (ez a valószínűbb), vagy +12V-ra záródnak. Ha ez meg van, már kötheted is be az újat.
sziasztok! Új vagyok itt az oldalon,tehát üdv mindenkinek! Kicsi segitséget szeretnék kérni tőletek. Vagyis sosem csináltam ilyet hogy összehangoljak riasztót központi zárral. Tehát adva van a riasztó tipusa ENFORCER 100 FA. A központi zár tipusa pedig AUTRON KZ-11 B. Ime pár kép róluk.. Hogyan hangoljam össze? Mert nem értem mi akar lenni a kifejezés hogy: A,S,T1,T2,W,T3. Ezeket a szálakat meik szinre kössem a riasztónál?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |