Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Lemezjátszó beállítása, javítása
Lapozás: OK   19 / 87
(#) grindlock válasza CHZ hozzászólására (») Jan 12, 2014 /

kb elvittem 1,5-m-re az előfokot az erősítőtől és a többi berendezéstől, kábelektől, de ugyanúgy búg.
(#) CHZ válasza grindlock hozzászólására (») Jan 12, 2014 /

Ez a távolság már bőven elegendő, akkor nem a dobozolás okozza...
Bekapcsolt előfok, rövidrezárt bemenettel mit produkál?

mit jelent a rövidre zárt bement? Laikus vagyok... Közben beállítottam a tűnyomást, tekeregettem a súlyozást vagy 15 percig, amíg épp csak hozzáért a tű a lemezhez, de a torzítás nem szűnt meg.

Tuti az RIAA a hunyó a torzításért és a búgásért is, mert rákötöttem direktben is az erősítőre a lemezjátszót és tisztán, szépen szól a lemez, nyilván sokkal halkabban.

Közvetlenül bekötve nem tudod megítélni, mivel nagyon halk amit kapsz.
Zaj természetesen nem lesz, mivel nincs plusz erősítés.
Így ezt nem tudod eldönteni...

Bedugsz 2db RCA dugót, amiben összekötöd a két kivezetést.
Tűnyomást sem így kell beállítani.
Megkeresed a súllyal a 0 pontot, lebeg a kar, majd a súlyon lévő tárcsát beforgatod a jelölt 0 pontba, ezt követően már hiteles a súlyon lévő skála, súly forgatásával 2- pozícióba forgatod.
Antiskating ennek megfelelően..

az összekötést kipróbáltam, sokkal hangosabb lett a búgás...
A Marantz TT165 karján nem látok skálázást, csak egy súlyt, amit oda vissza lehet tologatni.
(#) zolika60 válasza grindlock hozzászólására (») Jan 12, 2014 /

Akkor ne a lemezjátszóban keresd a hibát.
(#) CHZ válasza grindlock hozzászólására (») Jan 13, 2014 /

Ez nem előny, akkor tűnyomásmérőre lesz szükséged.
(#) Baxi hozzászólása Jan 13, 2014 /

Sikerült megvásárolni a drágaságot .
Teljesen szak avatatlan vagyok a témába, tudna nekem valaki erről a hangszedőről mondani/ írni valamit hogy milyen pl.: mozgómágneses vagy mozgótekercses? Esetleg a tűről, de abból nem sok minden látszik.
Válaszokat előre is köszönöm.