Fórum témák
» Több friss téma |
Azt nem tudom, de biztosan nem elektromos kerékpár. Mint a téma címe.
Szia! Ez az automata szivató ellenállása. Az 5W 6,7 ohm mint ahogy rá van irva.
Sziasztok!
Kymco Agility 50-en zárlatos lett a Cdi, vettem másikat /elméletileg ehez való/ de nem indul. A motor kapcsolási rajza megvan, de az új cdi-hez nincs. Hogyan tudom kitalálni a bekötését? Talán az a baj.
Helló. tudna nekem segíteni valaki? Van egy 125-ös CDi gyújtásos loncin pitbike-om és egyszerűen nem tudok rájönni hogy miért nincs gyújtás nem ad le szikrát a gyertyánál a forgórész mágneses de ami azon belül van arról sehol semmi bekötési rajz
vagy esetleg tudna nekem küldeni egy teljeskörű bekötési rajzot?? előre is köszönöm
Egyébként a robogókat ismerem jobban, de a gyújtás működési elve ugyan az.
Az alaplapon van világító tekercs (ha egyáltalán van világítás a gépen), ami általában több darab tekercs sorba kötve és 1-2mm vastag drótból vannak tekerve. Van 1 tekercs ami feltűnően más méretű és vékony dróttal van tekerve, ez a gyújtótekercs. Ennek az ellenállását kell lemérni. Van még valahol egy jeladó tekercs is, ez általában kívül van a lendkeréken, de ahhoz nagyon közel. Szinte majdnem hozzáér és műanyagba van öntve. Ennek is az ellenállását kell lemérni. Robogó tekercs adatokat tudok adni viszonyításnak, de mondom nincs nagy eltérés. Ha nem a tekercsek a hibásak akkor 99%, hogy CDI csere. (A CDI-be szokták rakni a gyújtótrafót is. Általában ki vannak öntve műgyantával, ezért szinte lehetetlen javítani. Ha szerencséd van akkor nincs benne immo és CDI csere után nem kell kódoltatni.) Azért nézd meg külsőleg a tekercseket, hogy nem-e sérültek, mert olyat is láttam már. A hozzászólás módosítva: Máj 6, 2013
igen csak a forgó részt nem tudjuk levenni még akkor sem ha melegítjük
Sziasztok!
Szeretném kérdezni hogy egy lifan blokkos pitbike cdi vezérlését át lehet alakítani úgy hogy tiltson a motor?Jó lenne ha bizonyos fordulatnál szépen "dadogna".Köszönöm előre is a hozzászólásokat!
sziasztok, az volna a kérdésem, hogy az mz etz tirisztort (fekete dobozt) rá lehet e kötni egy honda dióba a cdi helyére? köszi előre is
Sziasztok!
Valaki találkozott már EZZEL a CDI-vel? Ez egy Piaggio Liberty 125 immobiliser-es elektronikája. Ami nagyon érdekelne, hogy hogy lehetne áthidalni az immobilisert? Olaszból hozták nekem már így, hogy szét volt törve a kulcsa és a ketyere tilt. Már a 70%-át sikerült eltávolítanom a burkolatnak és a műgyantának, természetesen roncsolás nélkül. Estére arról is tudok képeket küldeni. Ami biztos, hogy EFI Tecnologeis-es, nem pedig Magneti Marelli. Nem szeretnék horror összeget költeni rá. Nem tartom valószínűnek hogy túlbonyolították volna csak még én nem találkoztam ilyennel. A segítségeteket előre is köszönöm.
SIkerült a gyanta 95%-át eltávolítani. Az alkatrészek tökéletesen kivehetőek hogy mi micsoda. Az MCU egy ST72C334N4T6. Ennek nem lehet valamit csinálni hogy ne tiltsa le a tirisztort? Nem lehet valahogy áthidalni. Ha valami információ kell még, akkor írjatok. Remélem tud valaki segíteni
Ne fáradj vele. A processzort nem fogod tudni meghekkelni. Ha találsz rá embert, nem tudod megfizetni. Olcsóbb csinálni egy új elektronikát.
Na arra is nagyon vevő volnék, mert ez volt a másik gondolatom. Tudsz esetleg egy megbízható 4T CDI-t? Nagyon megköszönném
Üdv.
Nekem is volt már ilyen, "immos" problémám.(magnetti)Peugeot Elyseo 100 2T, a wemoto.com-on találtam is hozzá cdi-t amiből gyárilag ki volt "ölve" az immobiliser, csak nekem drága volt (130 Ł), és inkább kidobtam az egészet, alaplappal, lendkerékkel, cdi-vel együtt, és vettem bele honda dió szettet, olcsóbbra jött ki. Azért kellett az alaplapot is cserélni, mert nem volt a régihez illő cdi, mert 2T-s. Tehát nézd meg , hogy a tiéd AC-Cdi vagy DC-Cdi, mert lehet, valamelyik kymco-é jó hozzá.
Helló.Lenne egy olyan kérdésem hogy van itthon egy Honda Dio AF35 és ennek a CDI-ének a kapcsolását keresném,mivel vettem egy másik CDI-t de nem tudom bekötni,mivel más a színezése a kábeleknek és más egy kicsit a csatlakozó.Remélem tudtok ebben segíteni.A válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok ! még uj vagyok itt ! azal a kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni hogy nekem lenne egy lifan 50 cross motorom ! ugy hozták nekem ide hogy csak be kell állitan a gyujtást de nem ! ösze kötötem a CDI vel amit kellet megcsináltam mindent de nincsen szikra !!! Próbálkoztam másik cdi vel de azzal se soksikerrel ! a gyujtó tekercst kimérettem az tökéletes minden tekercs . a cdit megnézettem azis tökéletes de viszon akkor miért nincsen szikra? ha tudtok segitsetek már !
ellőreis köszönm a válaszokat !
sziasztok tudtok nekem segíteni BFB-01 2T motorosbiciklim van. nincsen hozzá kapcsolási rajzom és nem ad szikrát sehogy sem és van az elketronika 4 lábas azt sem tudom hogy mi micsoda ha valaki tudna segíteni az válaszoljon köszönöm
Szia. Ez az elektronika bekötése(lásd kép).
De vigyáz mert DC-CDI, és csak akkumulátorral üzemel.
csináld meg a gyujtáskapcsolot utána lesz szikrád
Sziasztok. Felmerült egy kis problémám egy Peugeot Speedfight CDI-vel. Pontosabban már nem a gyári volt benne, hanem sima négy érintkezős, de nem lehetett beazonosítani a pontos típusát. Viszont ez elhalálozott. Szereztem egy Honda Dio-ba valót, de azzal sincs szikra. Rátettem egy LED-es próbalámpát és mindkét tekercsre rákötve szépen pulzál a led, de a CDI-ről a trafőhoz menő vezetéken csak halványan felvillan egyet és semmi több. Ez a CDI vadonatúj, de inkább feltételezem, hogy a kevés a tekercs neki, vagy nem is tudom. Arra gondoltam, hogy végszükség esetén építek egyet a motelek.net-ről. A régit (amivel előtte működött minden, de kipurcant) kicsit szétvertem. Az azonosítható alkatrészek voltak egy Motorola tirisztor és egy 1µF-os 400V-os kondenzátor.
Közben összeraktam egy CDI-t. Az a fura, hogy ahogyan én néztem, túl sok eltérés nem nagyon van az egyes alap CDI-k között.
Két rajzot néztem ki magamnak, amiből az egyiket építettem meg, de olyan, mintha magasabb fordulaton nem nagyon adna szikrát, illetve kihagy. EZT építettem meg, persze nem a rajzon szereplő, hanem BT151 tirisztorral. Ez pedig a másik rajz, amit kinéztem. A kettő között sok különbséget nem fedeztem fel, de azért van egy pár. Az előbbinél például van egy 47nF kondi, aminek nem értem a szerepét. Melyik lehetne a stabilabb CDI? A mocin van sportkipufogó, tehát valószínűleg a fordulatszám tartománya is eltolódott felfelé.
Szia
Idézet: „Melyik lehetne a stabilabb CDI?” Az amelyikbe azt a tirisztort típust rakod bele amit kapcsoláson látsz. A BT151 és a 2P4M még "köszönő" viszonyban sincs egymással. Nézd meg az adatlapjukat.
2P4M lesz. Hétfőn meg is veszem. Akkor BT 151 volt itthon, amennyi időm meg volt (3 hónapig "épült a robogó") nem nagyon tudtam elugrani bevásárolni.
Na akkor hétfőn remélhetőleg beszerezhető lesz. Még jó, hogy direkt nem is raktam össze annyira. Bár féleg, hogy a magasabb fordulatszámot egyik sem tudja majd kiszolgálni és félő, hogy akkor szereznem kell valami komolyabb CDI-t. A hozzászólás módosítva: Okt 12, 2013
Sziasztok!
Volna egy kis problémám! Adva van egy Suzuki an 150! Na ennek a blokkja teljesen meghalt henger gondok miatt!"Drága lenne a javítása" Van egy teljesen jól működő Yamaha bws 70 gépem ami nekem nagyon pici! Átépítettem a blokkolt a Suzukiba csak a gyújtással vagyok gondba! Illetve az isteni szikrával!! Bekötöttem a Suzuki elektronikája helyére a Bws elektronikát bekötöttem a blokkból kijövő kábelokat Ráraktam gyújtásra és egy olyan 5perc múlva elpukkant a cdi! Na most gondoltam valamit elcsesztem , "nem vagyok teljesen tudatlan a témában bár még nagyon sokat kell tanulnom " Visszakötöttem a Suzuki saját elektronikáját van is szikra vele de nem indul vele! Látszik hogy nem úgy adja a szikrát ahogy kell! Valaki tudna e segíteni nekem hogy működjön a motor valahogy! Úgy volna jó ha csak az elektronikát kéne bekötni a felszabályzó meg maradna a gyári benne bár ha jól tudom a Suzuki háromfázisú! Mondjuk furcsa ez a Suzuki mert ha gyújtásra rakom minden működik rajta azonnal! Világiasítás!!! Általában nem kapcsolja fel a világítást úgy hogy a motor nem megy! (robogóknál) Próbálkoztam olyannal is hogy közvetlen a blokkhoz kötöttem be a cdit és csak egy szálat a leállítót(fekete fehér) akartam felvinni a gyújtáskapcsolóhoz volt is szikra kinéztem magamnak egy test szálat a mit a gyújtáskapcsoló testtel de egy két próbálkozás után elment a szikra meg az önindítóra sem reagált ahogy lehúztam róla a cdit egyből indítózót csak hát cdi nélkül nincs cikraa!! Röviden enyi! Eddig 2 cdi kuka!!! A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2013
Sziasztok segítségeteket szeretném kéni.Van 1 mopedem amin mikor hozzám került egy ilyen : http://www.motoralkatresz24.hu/foto24/640x480/2000000052779.jpg cdi volt + 1 gyújtás trafó volt de az tönkre ment. Esetleg 1 ilyennel tudnám-e helyettesíteni http://motoshop.startuzlet.hu/uploads/shop/motoshop.startuzlet.hu/t...ig.jpg
vagy még van hozzá 1 megszakítós gyújtás. Szerintetek ?? bocsi ha hülyeséget kérdeztem sajnos nem értek ehhez a dologhoz !! A hozzászólás módosítva: Nov 20, 2013
Sziasztok!
Segitségeteket kérném ,motort épitek egy yamaha xt 550 blokkal de nincs rajta cdi és mivel a gyári használtan is 15 korul mozog gondoltam épitek egy nagyon egyszerűt hogy legalább be tudjam inditani annyira elég. Találtam itt a forumon egy nagyon egyszerü de a leirtak szerint egy mukodo kapcsolást és meg is épitettem ,de nálam nem mukodik és nemtudom hogy azzal van e a baj vagy az alaplappal. erről lenne szó:Bővebben: Link Cdi adatok: Tirisztor BT152 800R kondi: 400V 1 mikrofarad foliakondi dioda:by299 Gyujtotrafonak egy 6V os simson trafot használtam de nicns szikra a trafo tuti jó. Mértem adatokat az alaplapon is Gerjesztő tekercs: 193 Ohm Jelado 36 fok : 110 Ohm Jelado 12 fok : szintén 110 Ohm Gerjesztő tekercs rugdosásra kb 90 Voltot generál a jeladók meg szinte semmit 1 voltot sem érik el és én ezt nagyon keveslem lehet ez a baj. Meg mértem a 400voltos kondit is de nem mutatott semmi ellenállást (nemtudom helyes e kondit még nem mértem) Remélem valaki bir segiteni, ha esetleg még ilyen könnyen meg épithető müködö cdit tudna azt is elfogadnám,az se baj ha nemtud előgyujtást.
Azt hiszem ez segíteni fog :Yamaha XT550 analóg cdi
Üdv mindenkinek.Vettem egy Peugeot Speedfight 2lc 50cc robogót,de azzal a hibával,hogy az imos cdi rossz benne.Ezt kéne nekem átkötni egy sima Basic cdi-re.A forumban levő bekötés alapján el is szált egy cdi már.Valakinek van öklete,hogy lehet ezt bekötni,vagy valaki esetleg csinált már ilyet?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |