Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Samsung akkumulátor töltése más mobiltöltővel
Témaindító: mokuss88, idő: Szept 23, 2008
Témakörök:
Üdvözlet! Ezer bocsi az uj topicért, de egy kicsit sajátos gondom van. 2 napja ellopták a Samsung e250 telefontöltőmet, és átmeneti anyagi probléma miatt nem tellik újra. A kérdésem az lenne hogy hogyan tölhetném fel a telo akksiját (3,7 V, 800mA) egy nokia ACP-7E (3,7 V, 350mA) hálózati töltővel? Teljesen kezdő vagyok ezen a téren, légyszi segítsen valaki...
Kell egy csatlakozó na telefonhoz mit beledugsz,de szerintem nehéz és drága a beszerzése!Mindenképp kell egy eredeti vagy utángyártott töltő ha nem akarsz új telót venni!Fel lehetne tölteni az akkut kivéve egy labortápról de nem hiszem,hogy neked van ilyen mivel írtad nem vagy járt6as a témában!
cak átmenetileg kellene egy vagy két alkalomra használni valami töltőt mert 2-3 nap mulva lesz gyári töltőm de addig telo nélkül meg vagyok lőve....Az lenne még a kérdésem hogy ha kiveszem az aksit és a nokia töltő blankolt végeit odaillesztem az aksihoz az nem töltené fel az aksit?
Azt szeretném még megkérdezni hogy az aksi + végéhez a másik töltő + végét, míg a - végéhez a - töltővezetéket illeszthetem? Vagy akkor sem érek el végeredményképpen aksitöltést?Valaki segítsen legyenszives...
Úgy tönkre fog menni az akku mivel a töltőáramra nagyon kényes a lition akku és vehetsz bele egy másik akkut!Nincs esetleg másik teló mit használsz addíg??
Sajnos nincs és sehonnan nem tudok szerezni kölcsöntelot vagy töltőt se...Köszönöm hogy foglalkozik a problémámmal, és azt szeretném megkérdezni h házilag akkor valamilyen módon hogyan tudnék kezdeni valamit?Mert nem régiben pályakezdőként kaptam munkát nagyon nehezen és munkakellék a telefonom, és sajnos a főnököm sem érti meg hogy nincs pénzem újra most jelenleg...
Meg kéne mérni a nokia töltővel mekkora a töltőáram de ehhez kéne legalább egy kis multiméter!Mekkora a teló akkuja??Hány mah-ás?