Fórum témák
» Több friss téma |
Oké, az lehet, de ha visszaolvasol, rájössz, hogy csak hangjelzést szeretne "Emberke". Ebből adódóan meddő a vita. Hozzá teszem a relés megoldással, plusz 2 dióda és 2 db 2200µF-os kondival 1mp-es impulzussal kb 2-3 mp-es bent tartást el lehet érni, ha az egyszerűségre törekszik az ember. És van millió egy megoldás, amit linkeltél is jó természetesen, aki össze tudja rakni. De itt mint kiderült csak hangjelzés kell..
A hozzászólás módosítva: Júl 7, 2014
Nekem valami a vészvillogóval kapcsolatban ragadt meg az írásából az elején, és egyből kötöttem a régi problémához. Kíváncsi leszek, sajnos amiket én próbáltam szirénák sem szólaltak meg egyből, ahogy megkapták a tápot, volt egy pár tized másodperc késleltetés.
2db2200µF-nál azért hatékonyabb lehet egy kisebb kondi és egy mezítlábas kis tranzisztor a relé mellé.
Sziasztok!
A riasztóm olyat csinál , hogy lezárja az ajtókat akkor is ha indexelek , vagy ha hátramenetbe teszem a sebességet vagy ha távolsági fényt kapcsolok. Alapból a fékre van rákötve az automatikus kp. zár zárása. Miért lehet ez ?
A féklámpára kötve normális, nehogy valaki beüljön piros lámpánál és kést téve a nyakadhoz ingyen taxizzon.Ismerőssel jó 10 éve megcsinálták, mert nem volt benn az autójába ilyen funkció.
Ha leveszed a gyújtást, vagy kinyitod a sofőr ajtaját kinyitja mindegyiket. A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2014
Sziasztok!
Fiat Punto 2/b vagy 3 (ki minek nevezi,2006-os kereklámpás) autónak keresném a központizár vezérlő paneljét,illetve szerintetek ez: http://tinyurl.hu/1hlr/ jó-e bele és minden funkcióját használni tudom-e? A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2014
Tudom hogy akkor normális , a kérdésem inkább az , hogy miért zár másra is , mikor csak fékre van kötve.
Test hibának tűnik - a hátsó lámpánál...
Hello! Tudja valaki hogy hogyan lehet a hátsó ajtónál kiszerelni a központi zárat? Nem zár és nem nyit, csak moccan egyet. A többi ajtónál működik rendesen. Köszönöm előre is!
A hozzászólás módosítva: Júl 9, 2014
Kinyitod az ajtót, leszeded az ajtókárpitot, megnézed, hogy hol van a motor. Ha utólagos, akkor meg fogod találni. Ha gyári, akkor nagy valószínűséggel egybe van építve a zárral.
Ha utólagos, akkor 2 csavar fogja és a rudazat, na meg a 2 vezetéket kell széthúzni. Az is lehet, hogy az ajtóátvezetésnél van megszakadva a vezeték és nem jut át rajta nagyobb áram... Kézzel könnyen jár a zár, nem szorul?
Hello! Köszönöm a választ,most értem haza,és olvastam el. Odáig jutottam vele tegnap,hogy leszedtem a kárpitot,szétbontottam az összekötő "rudat" a kilincsel,és a benti lenyomható záró füllentyűvel,kiszedtem a zár csavarokat,mozog,de még fogja a kilső kilincsel összekötő pálca,amit nem birok kiakasztani.Így viszont nem jön ki,csak lóg.(egyben van a motor a zárral.) Kézzel nem szorul,és mikor zárom van amikor viszi is,de nyikorog.Aztán már nem is zár,csak moccan.Kézzel könnyen megy.Mi lehet a baj,és hogy kell kiakasztani hogy kivegyem?
Nem tudom neked látatlanban megmondani, hogyan kell kiakasztani. Többféle megoldás van. pl. dupla hajlítás van rajta és csak ki kell forgatni, vagy egy hajlítás és egy műanyag idom van rajta, ezt el kell forgatni és kihúzható a hajlított pálca a lukból...stb.
nem sokat tudtam meg, de köszi ...
Szívesen. Gondolod, hogy egyesével odaírja mindenki neked, hogy bocs, de nem tudom? confused:
Épp nem járt erre olyan ember, aki konkrétan ismerné. Nagy valószínűséggel összehozható, így látatlanban is.
Szaisztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy régi Korandom, amiben 3 kétszálas központi zár motor van. Nincs vezérlőegység. Viszont a riasztón amit most vettem azon 6 szál van. Gondolom ezt a bekötést kell választanom: Viszont erős a gyanúm,hogy a 3 motort nem tudja egyszerre vezérelni. Mi lehet a megoldás?
Miért ne tudná? Akár 4-5-öt is. Kösd be nyugodtan!
Bekötöttem, de nem vezérelte
A fehéret (nyitó jel) a motor kékre, fehér-fekete (záró jel) a motor zöldre. A sárga és sárga-fekete +12V, narancs és narancs-fekete TEST. elkötöttem volna valamit?
Inhouse!
Köszönöm a választ! (Ez az előző hsz-ből kimaradt ) Erre a megoldásra gondoltam:
Pedig a bekötésed jó.... A +12V-nak és a testnek állandónak kell lenni. Lehet hogy a riasztót kell programoznod, zárvezérlőt engedélyezned, vagy esetleg jumpert átraknod..... Jó lenne tudni milyen a riasztód..... Az újabb riasztók sok fajta központi zárat tudnak vezérelni. Pl: komfort zár, retesz zár, motoros zár, vacuum-os zár és mindet máshogy kell konfigolni.... A rajzot miért csatoltad? Az másfajta bekötés, pontosabban amit leírtál, hogy hogy kötötted be, ez van a riasztóban (majdnem )...
A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
Zoszka!
Mert, a gyári bekötés estén nem történt semmi. Gondoltam a vezérlés nem bírja mozgatni a reléket. Ezért gondoltam,hogy relékkel oldom meg a teljesítmény-hiányt. A riasztó thunder ca 106 típus.
A riasztónak bírnia kell. Ezenkívül 0,5s a motorokat még csak meg sem leheli, idő hiányod van, nem pedig teljesítmény Ezen kívül, nyitott ajtóknál nem működteti.... JP1 benne van a leírásban...
A rajzod alapján: relé 1 87a=-> riasztó 16 relé 1 30=-> riasztó 17 relé 1 87=-> riasztó 18 relé 2 87a=-> riasztó 19 relé 2 30=-> riasztó 20 relé 2 87=-> riasztó 21 16. Központi zár impulzus idő beállítás: Függően attól hogy az autónk milyen típusú kp.i zárral van szerelve, a JP1 segítségével kiválaszthatjuk, hogy 0,5 vagy 3,5 mp legyen a vezérlő impulzus. Ezt a kapcsolót a vezérlő egység belsejében találjuk. Alapbeállítás 0.5 mp. A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
Hűha.... valamit nem értek.
1. Akkor hova kötöm a motorokat? Mert 3db 2 vezetékes van a Korandoba beépítve. 2. Mit kötök 85-re és 86-ra? Bár lehet,hogy én értelmeztem valamit félre....
Csak leírtam, hogy a rajzod és a riasztód bekötés szempontjából egy és ua. A relék már benne vannak a riasztóban, ergo nem kell külön és a kivezetések is ugyan azok, mint a reléiden csak más a számozás . A 3 motor azonos színű vezetékeit a 17 és 20 lábra, +12V a 18 és 21 lábra, test a 16 és 19 lábra. A JP1-et tedd át 3,5s os időre csukd be az ajtókat, ha már rákötötted és működni fog. Amit először leírtál bekötést az jó....
A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
Üdv !
Egy daewoo matiz (2000 - es évj.) - ba szeretnék tenni riasztót. De a gondom az ,hogy hiába testelem le a motorhoz menő vezetékeket , nem reagál rá semmit. Ugyan igy a pozitívval is. Ha lenyomom a gombot , akkor lezárja az összes ajtót.Csak épp nem értem miért nem nyit vagy zár egyik szálra sem.Valakinek valami ötlete esetleg? Köszönöm. A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
Uhhh na ezt most nem értem...... mit is testelsz le? Milyen szálra nem reagál a zár? Milyen a riasztó? Eddig mit kötöttél be és hova? Csak néhány kérdés.....
A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
A bal első ajtóban lévő kp. zár motor vezetékeit.
A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
Eddig nem kötöttem be semmit , egyenlőre szeretném megtalálni a 2 vezérlő szálat a kp.zár motorhoz , ami nyit és zár.
Ha két vezetékes a vezérlő motor, akkor egy szállal nehezen fogod működésre bírni....
|
Bejelentkezés
Hirdetés |