Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Végfokozat TDA2030-40-50-el
 
Témaindító: sasorr, idő: Jan 16, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   65 / 274
(#) lamalas válasza V8David hozzászólására (») Dec 2, 2007 /
 
Szia!

Szobai gyakorlashoz egeszen tokeletes, nem kell ennel jobb. Egy jo kis erzekeny gitarhangszoroval ez is boven nagyot fog szolni szobaban
(#) V8David hozzászólása Dec 3, 2007 /
 
esetleg kérhetnék az erősítőről egy normális kapcsolási rajzot, ami 100% működik és jó gitárhoz??? Vagy ezen az oldalon található kapcsolás rendben van? Előerősítő szükséges hozzá???
Még egészen kezdő vagyok ilyen téren, ez lenne az első erősítő.
(#) Kovidivi válasza V8David hozzászólására (») Dec 3, 2007 /
 
feletted van a megoldás. ennyit sem olvastál vissza? előerősítő akkor kell hozzá, ha kicsi a bemeneti jel, amit erősíteni szeretnél.
(#) BTO válasza V8David hozzászólására (») Dec 4, 2007 /
 
tessék !!itt a gyári ajánlás és vannak nyáktervek is!
van szimpla tápfeszes kapcsolás és dupla tápos kapcsolás.
ja és itt van Acrobat Reader v8.0 (magyar)amivel lehet nézni a pdf file-kat
http://www.szoftverbazis.hu/szoftver/index.html?id=WC13

itt + arajzok.
http://www.st.com/stonline/books/pdf/docs/1459.pdf
(#) V8David hozzászólása Dec 4, 2007 /
 
Köszönöm!! Amúgy nyugi, visszaolvastam, csak már annyi rajz van, hogy nem tudom melyik a jó és a rossz....
(#) lamalas válasza V8David hozzászólására (») Dec 4, 2007 /
 
Haaat ... le kell ellenorizni melyik a jo es melyik nem Ez is egyfalyta "tanulas" es gyakorlas, hogy legkozelebb mar Te tervezd meg a sajat NYAKodat ha nem tetszik amit mas csinalt.
(#) BTO válasza V8David hozzászólására (») Dec 4, 2007 /
 
rendelj 1-t inen azt néddd + a belinkelt rajzokhó,itt a csomagba kapsz beültetési rajzot is .
http://www.d-audio.hu/category_53/product_116/product_info.html
(#) V8David hozzászólása Dec 7, 2007 /
 
köszi srácok
(#) rolandosss21 hozzászólása Dec 21, 2007 /