Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Ha a csatlakozók lehúzgálását levett akkusaruval teszed nem lesz újabb hibaüzenet. Szerintem.
Sziasztok! Valakinek volt vagy van tapasztalata lambda szondával? 2002-es BFQ motorkódos octavia, vezérlőszonda hibát diagnosztizáltak. Mindenféle kedvezménnyel 32-35.000 Ft az ára. DE nagyon ajánlgatták az NGK-szondát is, kb felébe kerülne.
DE! Nem merek nem eredetit venni... esetleg valaki cserélt már után gyártottra? Köszi....attila
Lambda-szondát a Skoda nem gyárt. Tehát ne félj az utángyártottól. Az NGK jó minőségű dolgokat csinál nem félnék használni. Bár a gyári azt hiszem Bosch.
Igen Bosch...így értettem a gyárit
Használd nyugodtan az NGK megfelelőjét. Semmivel nem lesz rosszabb.
Szia! Már akartam javasolni, hogy a gázpedál helyzet jeladó, fék kapcsoló, légtömeg mérő és a gázolaj előmelegítő hozható kapcsolatba az erőtlen motor szindrómával, de még sok más is volna ami okozhatja de azt a diagnosztika megtalálta volna. Később majd jobban utána nézek ha motorkódot is írsz.
Szia! Nem akarok okfejtésekbe bocsátkozni szondacsere ügyben de Neked kell eldöntened, hogy az eddig megtett km és üzembiztonság az eltelt évek során hogyan oszlik meg számodra, mert az utángyártott az SOHA nem lesz olyan mint az eredeti, nem beszélve a hamisítványokról amik mindenhol ott vannak. Később utánanézhetek egy esetleges referenciával rendelkező darabnak ami teljesíteni is tud számottevő km-t.
A javító készlet ezen a számon található meg, a katalizátor előtti szonda ezen, az utáni pedig ezen. A katalizátor előttihez még kellene az alvázszám is a kábelhossz pontosításhoz. Ez a 1.5m hosszúság nem kevés. ITT nézelődj eredeti darab után, hátha találsz.
Szia!
A kedves kollégák milyen hibakódokat olvastak? Dpf-nél van esetleg érték nyomáskülönbségre? Nem értem ismerősöd a dpf tisztítást miért nem vállalta ha autószereléssel is foglalkozik. Mi műhelybe pedig márkaszerviz vagyunk (nem vw) 2-hetente csinálunk, és elég jó eredményekkel. Persze a taxi üzemmód mi így hívjuk előbb utóbb, de inkább előbb vissza hozza a hibát. Mikor az autót az ügyfelek megvásárolták senki nem szólt nekik,hogy ez fele város fele országúton használható csak ! Az akku sarut mindenképp vedd le, egyes elemek pl, egr az autód leállítása után akár még 5 percig is hálózaton lehet. Ha rádiókódos az autód fejegysége akkor azt újra meg kell majd adnod neki. A hozzászólás módosítva: Júl 24, 2014
Idézet: Ezzel hagy vitatkozzak ebben az esetben. A Škoda nem gyárt lambda-szondát (meg sok más alkatrészt sem) tehát az eredeti gyártó alkatrésze ugyan az, csak nem Škoda dobozban veszed. Ráadásul más gyártó alkatrésze is lehet ugyanolyan jó. A sok éves tapasztalat azt mutatja, hogy az NGK sem rosszabb. „mert az utángyártott az SOHA nem lesz olyan mint az eredeti,”
Részben igaz is amit mondasz.
A gyári csak azért jobb a gyári beszállító esetleg saját márkás termékétől,mert ha ő egy beszállító akkor az autógyárnak nem küldhet kevésbé jót,oda csak a legjobbat mert ha sok lesz a selejt majd rendel mástól,és sok 100ezres tételt buk,saját márkásként meg ha netántán hibás majd a kereskedővel lerendezik,de nem lesz presztízs értékű.
... nem is írtam gyártót csak számokat adtam meg a linkek-ben. Van amelyik gyártó oda meri írni a km-t amit elvárhat a vevő a használat során. Bár csak az volna minden ami rá van írva .... de lehet, hogy a kínaiak gyorsan tanulnak és felzárkóznak majd az elvárási szintre a másolatokkal.
A km óra,ill az üzemanyagjelző zavara az akkumulátor alatti vezetékszakadása miatt volt: A jeladó vezetékeit ott vezetik be a többi vezetékcsoportba! KB 10 perces munka volt!!
A hozzászólás módosítva: Júl 25, 2014
Végigmentünk az összes forrasztási ponton, de sajnos az óra nem javult meg. A km jelző óra továbbra is ül, az üzemanyagszint jeladó néha néha beleüt a nullába majd visszaáll.
Nagyítóval nézegetve a panelt bizony meg voltak repedve a forrasztási pontok és volt olyan smd ellenállás is, ami el is mozdult. mindent átvarrtunk (villamossági szerelő, nem én). 3x vettük le és tettük be újra, de nem lett jó. Egyéb ötlet valakinek, milyen irányba mehetnék tovább?
Te tudsz segíteni a hibakód kiolvasásban? Köszönöm, üdv:
T.
öööö vagy 2 hónapja az egész akkut tartó lemezt is le kellett vennem, amikor cseréltem a hűtőventilátort, de ott semmilyen kábel nem fut nálam.
Ez létezik, vagy csak láma vagyok és ott van az? Milyen színű vezetékeket kellene keresnem? Pedig akkut is 2 hete cseréltem, mert az előző 4 éves volt és megadta magát... A hozzászólás módosítva: Júl 25, 2014
Szia! Tudtam, hogy már volt róla szó és láttam valahol a megoldást is ITT. Remélem így már sikerül felderíteni a hiba forrását.
Szerintem is itt a pont,más tippem nincs
A hozzászólás módosítva: Júl 26, 2014
Urak, meg fogom nézni, remélem tényleg vége lesz ezzel a témának.
Üdv megint!
Ma elmentem még egy szervízbe (hétköznapi, nem szakszervíz), biztos ami biztos. A hibakódok: OBD: P261A P262B Motor elektronikánál: 6140 9867 9870 Klímánál: 13701888 Kitörölték az összeset és láss csodát, azóta megy mint újkorába! Gondolom a szakszervíz, hogy megnézni az autó milyen kódokat ír ki nem kell mást elvárni tőlük, mert hát csak egy szakszervíz! De hogy fogalmuk sincs róla mi lehet a gond, az azért számomra érdekes! Az ismerős ismerőse, kiolvasta a részecskeszűrőt, saját szememmel láttam a számítógépet. Ő is kitörölte a hibakódokat, de ott kb fél percig aludt el a motorhibát jelző lámpa. Hozzáteszem nem mindjárt az ő műhelyében, onnan kb 5 perce menet közben egyszercsak elaludt, majd visszajött. A mai szervízbe 3 emberke állta körül az autót, belenéztek a motortérbe(!!! más rajtam kívül még nem) megnéztek pár biztosítékot, valamit még számítógéppel néztek rajta és megy! Azt mondták, hogy menjek vele, ha visszajön a probléma, akkor menjek én is jobban megnézik. Ezek szerint az ember nem mindegy hova megy hibakódot kiolvasni, mert nem látja mindegyik számítógép a hibákat? Vagy az emberkének kellene kicsit jobban érdeklődnie? Ez most belekerült x E. Ft-ba, de ha a szakszervízbe megyek, ahol kapásból 2 napra ott kell hagyni az autót... Aki segíteni próbált annak köszönöm még egyszer!
Még valami!
A főnökömnek is ugyanakkor lett erőtlen az autójában a motor, valamint az ő autója sem ment! (Neki Insigniája van) Ő elment a saját szerelőjéhez és megkérdezte mi lehet az enyémmel a gond (látatlanban). A szerelő azt tanácsolta, hogy a levegő mennyiségmérőt féktisztító sprével jól tisztítsam meg és utána kell hagyni megszáradni és kiütni a hibakódot. Mert ő már talákozott olyan problémával, hogy a légmennyiségmérő hibás működése miatt rossz keverék ment a motorba és ezáltal a kipuffogóban kiramló levegő nem olyan volt, mint amit az autó "elvár" és ezért jelzett a részecskerszűrő! Sprével szombaton kifújtam, de hétvégén nem tudtam elmenni autószerelőhöz csak hétfőn. Hétfő óta pedig nincs gond az autóval. Szóval lehet a hiba kijavításához én is tettem valamit. Remélem ha valaki hasonló problémával talákozik, neki könnyebben megoldódik a helyzet! A hozzászólás módosítva: Júl 29, 2014
Sziasztok!
Ha van aki meg tudná mondani, hogy a 028 903 027 D számú 90 Amperes octavia 1.6 sr-hez való bosch generátorba milyen számú csapágyak valók azt megköszönném, és esetleg a cserével kapcsolatban valami infó. Köszönöm: Gergő
Két kattintásból ezt találtam ide kattints
Pécs közelében tudok segíteni. A hozzászólás módosítva: Aug 16, 2014
sziasztok
van egy octáviám 2 es 1,4 bud motorkodos.két hete azt csinálja reggelente nem indul hidegen de ha be indul (domboldalrol legurul indul) egésznap indul több ora állás után is indul.irány a szerviz hibakód kiolvasás (5 ezer)semmi hibakód néznek mint rozi mozi.most egy szervizben van este oda vittem hogy reggel ők inditják el is átnézzék. kiváncsi vagyok van e ötletetek.ja vettem be egy uj akksit és kicseréltettem a vizhögombát! elöre is köszönöm kisimi
HELLO! Uj vagyok a fórumon, segítséget szeretnék kérni. 1,6 os bfq motoros octavia hűtőventilátora állandóan megy, 4 vezetékes vízhőfokgomba cserélve lett, de így sem jó.
Mi lehet a megoldás? A hozzászólás módosítva: Aug 21, 2014
Ami az aksi alatt van? Hibakód: p1292 f265
Ez a hőérzékelő szakadását jelzi. Ha cserélted a hőgombát, akkor valószínűleg a vezeték, vagy a csatlakozó szakadt. Bővebben: Link
Sziasztok
Sajnos engem is (megint) elért a vég... A vezető oldali ajtóm nem működik,sem a központi zár sem az elektromos ablak működtetések, valószínűleg a tükör fűtése sem. A másik ajtónál működtetve minden működik, kivéve a vezetőoldali dolgok. A csomagtér ajtó is működteti a többi ajtó zárjait,a vezető oldal kivételével. Járt már így valaki? Megköszönném a tanácsokat |
Bejelentkezés
Hirdetés |