Fórum témák
» Több friss téma |
A 3F motor szimmetrikus terhelést ad, a nulla vezetőn nem folyik áram, ezért nincs szükség a nullára.
Ez csak az IMI motoroknál van így !?
Vagy csak a 380/220 as nál? Mert bekötöttem egy sima szivattyú motort ami 380 as, és ott a hídba kötöttem a nullát, csoda szépen megy.
Háromfázisú motorhoz nem kell nulla. Ennyi és nem több.
Megpróbálom nulla nélkül bekötni, bár nem tudom
Most így néz ki, és megy, bár méréseket nem tudok prezentálni.
Működik valóban nulla nélkül is
Csillagba vagy Deltába fogyaszt kevesebbet a 380 as motor? Vagy csak az indító áram Amperje változik, kevesebb ampert vesz fel induláskor !? Köszönöm.
Ha 220/380V-os a motor, akkor 380(400)V-ra csak csillag beállításban lehet használni, mert deltában leégne. Egy ilyen motornál a delta beállítás a 220V-os tápláláshoz jár.
Tiszteletem.
Egy adott villanymotort lehet kW ba nagyobbra tekercseltetni? Mondjuk adott egy 380V / ~1,5-2 kW, lehet mondjuk 3kW-4kW rá tekercseltetni? Köszönöm a választ.
Igen, lehet. Kiküldöd Kínába, visszajön 4 kW-os felirattal. Igaz, tekercset nem cseréltek benne.
Komolyan? Nem. !!!
Sziasztok,
Segítséget kérnék. Egy IMI MA 90LB-2N típusú motoron elszállt az indító relé. A problémám, hogy nehezen tudom beszerezni a megfelelő típusú relét hozzá, ezért szeretném nyomógombosra átkötni. Egy terménydarálót hajt, elég ritkán van használva, ezért elég lesz csak a gomb. Csatolok képek az adattábláról és a jelenlegi bekötésről (a képen az alsó ábra). Segítsetek abban, hová kössem a nyomógomb kábeleit. Előre is köszönöm!
W2-U1 pontokat össze kell kötni és W2-W1 közé kerül a nyomógomb.
Köszönöm a gyors segítséget!
Üdv segítséget szeretnék kérni van egy I.M.I 400v-os 3kw-os villanymotorom ami 2920-at forog és 230-ra van kötve viszont nem igazán úg megy ahogy azt kellene mert könnyen meglehet fognatni tehát megállítani 250-es indító és egy 100-as üzemi kondi van rajta mit tehetnék hogy jobb legyen?
Szia!
Most jön az obligát kérdés: deltába van kötve?
Sziasztok!
A kompresszoromon 220V-os 2850-es fordulatú motor van(3 fázisban 1,5 kW volt a teljesítménye).160-200mF-os kondenzátor van rajta.Milyen indítórelé kell hozzá és hogyan kell bekötni? Köszönöm a választ!
Működtesd továbbra is 3 fázisról, és akkor nem kell sem kondenzátor, sem indítórelé. És még be is fog indulni szépen.
Kedves "Alkotó"!
Amennyiben lenne három fázisom nem kellene okos ötletet olvasnom.Segítséget kértem és nem... Kösz!
Hi Mesterek!
Segítséget szeretnék kérni egy víz szivattyú bekötéséhez. Egy fázisú, miért kell rá egy kondi? A kondi értékét hogy lehet meghatározni?. Raktam rá egy hajdú mosógépből kitermelt kondít, de nem indult vele csak búgót. Kondival s kondi nélkül is csak úgy indul el ha megforgatom a tengelyt . Válaszokat segítséget előre is köszönöm.
Szia!
Egy 25 µF-os kondival el kellene indulnia a bekötés szerint.
Szia! ITT is azt írják a 11. sorban ..... Akkor ez a motor a HZ betűjelével, háromfázisúra van kialakítva és állandóüzemű kondenzátorosként üzemel és így van forgalmazva? Rémlik valami erről az imi megoldásról, nem rossz.
Emlékeim szerint az egylépcsős Baja-szivattyún volt ilyen ábrázatú motor és azon 25-ös kondenzátor volt. Lehet, hogy nem hozták fel az összes tekercsvéget, hanem belül kötötték össze és a közös pont lett felhozva, azért van csak három kivezetés.
Üdv! Egy imi ozf 80c-4nd villanymotorhoz tartozik valamilyen szerkezet. Ennek a beazonosításához kérek egy kis segítséget. Sajnos csak ilyen fotót kaptam én is, elég rossz minőségű tudom de hátha valaki felismeri így is.
Szia! Ehhez tartozik egy MIHA B 60/170 jelű indítórelé és egy 80µF/280V-os kondenzátor.
Köszönöm a választ, de én arra az 1-1,5 méteres szerkezetre gondoltam, azokra a rudakra ami a motorra van szerelve. Mi lehet az?
Sziasztok!
Van egy "IMI OZF 80c-2ND" motorom, aminek a forgásirányát kellene megfordítanom. Nincs semilyen rajzom és infóm a kapocstábla bekötéséről, így sötétben tapogatózok. Kérem aki rendelkezik ilyennel ossza meg velem. Köszönettel: metabo123
Szia!
Egy pár kép nem ártana a motorról, főleg a kapocstábláról. Találkoztam már olyan motorral, amit áttekertek, és belül fixen összekötötték a tekercskivezetéseket, és csak 3 vezeték jött ki a motorból, és meg kellett bontani a tekercsfejet ahhoz, hogy meg tudjam fordítani a forgásirányt.
Szia! Ezen a képen látható az eredeti bekötés erről a ca. 1LE motorról (750W), 2900f/p fordulatú és MIHA B 60/195 számú indítórelé való hozzá (vagy helyette megoldható nyomógombbal), plusz a kondenzátor a mi 80µF/280V-os. A forgásirányt az áthidalással kell megoldani és a kondenzátort is át kell kötni a megfelelő helyre.
Szia! Köszönöm az képet, nagyon sokat segített! Ez alapján már van elképzelésem, hogyan kell kötnöm a kapcsokat az irányváltáshoz.
Kormikának is igaza van, valószínü ezt a kapocstáblát is bolygatták már, a tekercskivezetések nem úgy lehetnek, mint a rajzodon van. Csatoltam egy ábrát, aminek a bal oldalán a jelenlegi motorbekötés van, jobb oldalon az általam feltételezett tekercsvégek kivezetései. Remélem a 2. feltételezésem a helytálló (majd egy multiméter kideríti), mert akkor elég a lemezátkötéssel áthidalni a W1-Z1V1 kapcsokat plusz a kondi egyik kapcsát áttenni Z1V1-ről Z2V2-re az irányváltáshoz. Igaz a feltételezésem? Multival kideríthető esetleg, hogy melyik a segédfázis és melyik a főfázis (ellenállásmérésre gondolok)? A hozzászólás módosítva: Máj 21, 2015
Sziasztok.
Legyetek szivesek egy kis motor beazonositásában (Egy kis Imi motor) 63-as épitési nagysága van,jelenleg szét van szedve igy a fordulatát nem tudom,persze tábla nincs rajta. Mivel 14mm es tengely átmérővel rendelkezik igy azt hiszem HZF 63c lesz ami 370w-os vagy pedig ha 4 pólusú akkor csak 250w-os lesz,az lenne a kérdésem hogy a hornyok számából meg lehet mondani hogy 2 vagy 4 pólusú a motor? Ja 3 fázisú motorról van szó. Köszönöm előre is a segitségeket.
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy van egy 220-as IMI motorom ami 1100W-os és kompresszorra szereltem rá. Az a probléma, hogy ha nyomás van a tartályban nem indul el a motor.
2 db 20 uf -os kondi van rajta. Szerintetek ha nagyobbra cserélném a kondikat elindulna a motor? Ha igen, max mekkora kondival próbálkozhatok, hogy ne károsodjon a motor? Előre is köszönöm a választ! |
Bejelentkezés
Hirdetés |