Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FM adó kapcsolások kérdések
Lapozás: OK   5 / 107
(#) AMD válasza Norberto hozzászólására (») Jan 27, 2008 /

Nem arra gondoltam hogy stabil lesz-e hanem hogy működni fog-e? Ja és elírtam bfr96.
(#) Medve válasza AMD hozzászólására (») Jan 27, 2008 /

Stabil táp és mechanikai felépítés elengedhetetlen az ilyen áramköröknél. Olyan konstrukciót válassz, ahol az antenna nem közvetlenül az oszcillátoron van, hanem egy leválasztó fokozaton keresztül kapcsolódik. Nagyon el tudja vinni a frekit az antenna kornyezettől függő kapacitív terhelése.

Néhány kolléga úgy járt az ilyen "adókkal" hogy működött ugyan, de ezt nem vette észre, mert képtelen volt a használhatóság szintjén stabilan tartani a frekvenciát
(#) AMD válasza Medve hozzászólására (») Jan 27, 2008 /

Akkor hogy oldjam meg? Le kell árnyékolni az adót? Ha igen akkor hogy? Hogy építsek leválasztó fokot?
Elnézést kérek a sok kérdésért de még kezdő vagyok.

Pédául itt láthatsz néhány példát. Egy kivételével mindegyiken van leválasztás... (Az árnyékolás is jó ötlet!!)
Olvasgasd a poloskás topikot is!
(#) AMD hozzászólása Jan 27, 2008 /

Tudna nekm valaki nyákot tervezni? Mert próbáltam de egyszerű.

DSC00001.JPG

(#) AMD válasza AMD hozzászólására (») Jan 27, 2008 /

Elírtam: Nem egyszerű.
(#) e-sporadic hozzászólása Jan 27, 2008 /

Ha elkészíted próbanyákra akkor is működni fog.
Az 500 mWatt nem fog kijönni a második tranyoból, csak 100-200 mW.
(#) Novak válasza AMD hozzászólására (») Jan 27, 2008 /