Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Igen az a fajta ón, amivel a központi-fűtés rézcsöveit is forrasztjuk.
Az S-SnCu3 jelölésű 250 foknál,az S-SnAr3 pedig 210-220 foknál olvad. Az S(solder)lágyforrasz jelöl,az Ar ezüstöt % ban,a többi Sn(stannum)ón. Ólmot nem tartalmazhat!
Akkor mégiscsak az ezüst tartalmú az alacsonyabb olvadáspontú,na de kérem,mi az a 30 fok!!
Semmit,de a réz szereti és antibakteriális(öli a bacikat,ivóvíz!!),gondolj csak a régi kenderkócos,marhafaggyús csőszerelésre!
üdv .
Még amatőr vagyok villamosság szempontjából és egy hűtő motorból akarok kompresszort csinálni nos a motor adott de az indító relé stb nem . Viszont itthon találtam két ruszki relét is amelyek állítólag hűtőben voltak de nem tudom,hogy jók e egyáltalán hozzá vagy hogy kell bekötni számítok a segítségetekre . előre is köszönöm ! képek lent
Szia, Nem is írtam ólomról, azt már évtizedek óta kitiltották az ivóvíz rendszer szerelésből. Még emlékszem a régi ólomcsöves bekötésekre, a '60-as évekből.
Szia, Mivel a házi kompresszorok teljesítményében olyan nagy különbség nincsen, így szerintem jó az Orosz relé bármely kompira. A bekötéséről itt mazsolázhatsz.
Szia! Tudom,én is csak azért írtam le,mert még lehet kapni ólom alapú lágy,illetve kemény forrasz is,és az építkező erre is figyeljen!
Háát....,nem biztos. Én egyszer akartam egy rossz klixonos helyére ejtőmágnesest tenni de nem húzott be,pedig jó volt! Nem mindegy hogy a segédtekercs ellenállása mennyi.
A főfázis-tekercs áramára kell, hogy meghúzzon, az alsó-balszélső, az alsó-jobbszélső a segédfázis, erre adja az áramot, míg a főfázis árama le nem esik, s elejti a kontaktot.
Persze,de a leheleknél hegyére állított háromszög a képlet.
Egyről beszélünk szerintem.
Ez a rajz értelmezhetetlen,mert csak két tekercs van a kompriban(230V). A bal felső a közös C,jobb felső a segédfázis Sf,alsóra megy a fázis L,de vannak olyan elrendezések ahol talpán áll a háromszög,ott a kötést is vele forgatod!