Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Lapozás: OK   67 / 182
(#) Chipmunk1960 válasza laacika hozzászólására (») Feb 18, 2015 /

Igen az a fajta ón, amivel a központi-fűtés rézcsöveit is forrasztjuk.
(#) yulo5310 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Feb 18, 2015 /

Az S-SnCu3 jelölésű 250 foknál,az S-SnAr3 pedig 210-220 foknál olvad. Az S(solder)lágyforrasz jelöl,az Ar ezüstöt % ban,a többi Sn(stannum)ón. Ólmot nem tartalmazhat!
(#) laacika hozzászólása Feb 18, 2015 /

Akkor mégiscsak az ezüst tartalmú az alacsonyabb olvadáspontú,na de kérem,mi az a 30 fok!!
(#) yulo5310 válasza laacika hozzászólására (») Feb 18, 2015 /

Semmit,de a réz szereti és antibakteriális(öli a bacikat,ivóvíz!!),gondolj csak a régi kenderkócos,marhafaggyús csőszerelésre!
(#) laacika válasza yulo5310 hozzászólására (») Feb 18, 2015 /

Hát igen,az rég volt.
(#) feca1997 hozzászólása Feb 20, 2015 /

üdv .
Még amatőr vagyok villamosság szempontjából és egy hűtő motorból akarok kompresszort csinálni nos a motor adott de az indító relé stb nem .
Viszont itthon találtam két ruszki relét is amelyek állítólag hűtőben voltak de nem tudom,hogy jók e egyáltalán hozzá vagy hogy kell bekötni számítok a segítségetekre .
előre is köszönöm ! képek lent
(#) Chipmunk1960 válasza yulo5310 hozzászólására (») Feb 20, 2015 /

Szia, Nem is írtam ólomról, azt már évtizedek óta kitiltották az ivóvíz rendszer szerelésből. Még emlékszem a régi ólomcsöves bekötésekre, a '60-as évekből.
(#) Chipmunk1960 válasza feca1997 hozzászólására (») Feb 20, 2015 /

Szia, Mivel a házi kompresszorok teljesítményében olyan nagy különbség nincsen, így szerintem jó az Orosz relé bármely kompira. A bekötéséről itt mazsolázhatsz.
(#) yulo5310 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Feb 20, 2015 /

Szia! Tudom,én is csak azért írtam le,mert még lehet kapni ólom alapú lágy,illetve kemény forrasz is,és az építkező erre is figyeljen!