Fórum témák
» Több friss téma |
Hali amúgy ha végig olvasod a fórumot szinte minden hiba le van írva és a mérése is.
Hali !
Köszönöm a tájékoztatást ,végig olvastam a fórumot és valóban van sok hiba leírva töltőről kerékpárról stb! De én egy olyat szeretnék ami hasznos lenne a kezdő kerékpárosoknak, mint pl nekem is, hogy egy kis nyomtatható formátumban le lenne gyűjtve az azonnali hiba megállapítás menete legalább amatőr szinten. És nem azzal kéne kezdeni valakinek ha hírtelen nem megy a bringája hogy fórumokat kezd el olvasgatni hanem ki nyomtatja ezt a kis dokumentumot le ül vele a kerékpárja mellé és a leg kézenfekvőbb dolgokat ,hogy pl. biztosíték stb akku fesz......stb stb gyorsan egy hiba felméréssel tudjon szakemberhez fordulni javítás ügyben , mert mondjuk másnap vagy az nap menne a közlekedési eszközével dolgozni vagy unokázni ki mit . Vagy álljon neki fórumot végig olvasni! Én ezt nem tartanám szerencsésnek. Vagy pl kerékpár vásárlás.: annyi hibás kerékpárt árulnak! El megy az ember hogy vesz valamit,de nem tudja hogy meg veheti-e mert gőze nincs mit kell néznie. Azt mondja az eladó akku hibás a balek jól meg veszi hazaviszi (mint én) bele rakja a nem nagyon olcsó akkumulátort és nem megy a szerkezet! Az még haggyán , hogy átverték de azt sem tudja hova kaojon! Szerintem nem életszerű hogy nekiáll egy pár fórumot végig olvasni és abból összeállítani egy hiba felvételt vagy megállapítást. abból persze nem lesz javítás mert gondolván hogy jó drága lesz, félretolja!így a kereskedő sem adja el a gázkart, az elektronikát, a hall ic-t stb..
Hali! És mi lesz a többi fórumozóval? Mert ugye így le lehet követni a javítás menetét is,amiből sokan mások is tanulhatnak.Üdv!
A javítás leg gyakrabban hiba felvételezéssel kezdődik!
Leg először meg kéne határozni mi a hiba. Szerintem.
Üdv Imi Apó
Ha van egy kérdés pl piros-e az a vezérlő és válasz rá hupi-lila igy azért érthető . Kérdés nélkül a válasz értelmetlen . Én tervezem összegyűjteni a hasznos dolgokat ( E bike ) . Fényképekkel és persze építek 3 kerekű ( 4. db) bicajt . onnan is . Vezeték színekkel , csati formák E-motor rajz esetleg még tekercselési menet/bekötés , terv de idő nincs mindig rá .
Jó lenne,ha, valaki hozzászolna 9 hozzászólással előrébb már egyszer kérdeztem ,nincs-e valamilyen kapcsolás, ami az áramot mutatná az elektromos biciklin, van egy kétkarakteres kijelzőm mosógépről való:LTD-4608HG-10 alája pedig321CHINA5 L5. Valaki régebben csinált egy uni kijelző müszert esetleg, ha valaki megmondaná merre van itt a forumon. imiapo02-nek igaza van abban , hogy mindig jön egy új kollega aki nulláról indul és akkor a jószivü mesterek elkezdik az oktatást( köszönöm az etm -nek es a biro forumtársaknak) viszont kisebb munkával lehetne elöbbre jutni,ha tipizálva lenne a hibakeresés, például lenne egy hozzászólás, ami a minimum feltételeket tartalmazná, van-e akkufesz , kap-e feszt a vezérlő , a gázkar müködik-e, ha van a motorban (elég sokszor van) a hall szenzorok ellenörzése, a fékkarok ellenörzése. Köszönöm hogy hozzászólhattam. Minden jót nektek.
Üdvözlet! Hozzá értőktől kérdeztem h egy 48voltos. 3kerekű vezérlő je beázott, meg lett javítva, ha a kerék szabadon forog akkor hibátlanul megy, előre és hátra is viszont ha ráűl vki akkor. 3 méter után kimegy az akkupakkban lévő 30amperes bizti.
Hol lehet a hiba? Kb egyed es fél gáz között van ez a pillanat. Amit még észrevettem h az akkupakk csatlakozója az előző zárlat során kicsit megégett. Ez okozhat terhelésen ilyen gondot? Ill az üveg bizti gyors kiadású lehet lassuval nem volna gond?
Van egy stratus primo elektromos kabinos mopedom amit lassúnak találok.Állitólag lehet rajta gyorsítani mert a gyár csak elektronikailag korlátozza le a sebességét.Valaki tud e segíteni?
Van egy stratus primo elektromos járgányom kabinnal.Lassúnak tartom és szeretném gyorsítani.Állitólag van is rá mód mert a gyár lekorlátozza a sebességét pedig tudna gyorsabban is menni.Valakinek valami ötlete mit lehetne vele?Esetleg valaki meg is tudná csinálni?
Köszi előre is!
Üdv! Ha olyan a vezérlője,akkor lehet rá esély,de ahhoz kellene kép róla,és a bekötéséről(vezetékekről) is. Üdv!
A hozzáértőktől kérdezném, mekkora a frekvenciája a a vezérlő áramának, mondjuk például a tornádó 3f fázisu gépre gondolva. Arra gondoltam csinálok egy oszcilloszkopot a számgép hangkártyájának segiségével van ilyen topik, innen az ötlet. Választ előre is köszönöm.
Szia! A minap szereltem egy egyfázisút, az 25 kHz körül ment. Sok háromfázisú vezérlőt MC33033-al szerelnek, adatlap alapján ez is ilyen frekvencián dolgozik.
Sziasztok.Nem pont biciklibe akarom belerakni, de abba is megoldható lenne. A lényeg az, hogy pl egy lánfűrészmotor hajtana egy generátort ami egy elektronikán át ugye a motort. tudom egszerűblenne ha csak aksis vagy csak robanómotoroslenne, de nem kéne aksikat töltögetni, de nem tudom lenne-e olyan generátor amit egy kis motorral meglehetne hajtani és le adna akora teljesítményt ami kell a villanymotornak, szerintetek megoldható?
Tud annyit egy fűrészmotor bőven, viszont kell neki a fordulat és akkor nem egy takarékos megoldás. Ha teheted inkább valami stabilmotorral próbáld. Nekem a 3,5 lóerős briggs lazán tekerte az 1kW-os generátort félgázon. (Le is volt terhelve 1kw-os izzóval, félreértések elkerülése végett)
Nem kell azt pörgetni anyira meg ha belegondolsz fa vágásnál is nagygázonhasználod és nem eszik sokat.De valóban jobb megoldás lenne egy stabilmotor csak anak nagyobb a mérete.Nem tudtok egy kapcsolást dcmotor hoz szabályzót ami legaláb 25-30 ampert bir és pólust is vált, és kb egy autónak a generátorja hány watos?
Szia! Egy auró generátora lehet 300 tól akár 2000 W-os is. Elég veszteséges megoldásnak látom a robbanó motor utáni két darab motort. (generátor + motor) kombót.
Hát igen veszteséges de nem aza lényeg, vonz a kihívás hogy mien jó kis rendszer lenne meg egy bonyolutab hajtásnál elényösebb az hogy kerekenként egy egy motor egyszerűbb és vég eredménybe kb ugyan olyan lesz.
Sziasztok. Szomszédomnak van egy mozgássérülteknek való 3 kerekű mopedje. Ha jól emlékszem Elektra 7000. Elfordítja a kulcsot és az akku jelző led folyamatosan pislog. Aztmondta el kellene aludni neki, de mindig pislog. Állitasa szerint az akkuk jók benne, és fel is van töltve. Tudna valaki segiteni?
Köszönöm a választ kedves rolie, egyenlőre még ötletszinten van az elképzelés, sok minden kellene hozzá, hogy megvalósuljon,meg aztán, hogy alkalmas-e ez a számitógép segitségével müködő oszcilloszkop az elektromos kerékpar motorjának vizsgálatához, nem tudom. Esetleg ha valaki ilyennel vizsgálta már az e-kerékpárt szeretném ha hozzászólna. Üdvözlet mindenkinek.
Ennek van saját témája, itt nézz körül.
Célszerű lenne az akkukat egyenként letesztelni első körben. Ha az jó akkor lehet menni tovább a szabályzó felé.
Sziasztok!
Apróhirdetés keres szekciója ezért van! -moderátor- A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2015
Szép napot mesterek! Tudna segíteni valaki az alábbi elektronikában?! Kapcsolási rajz ill. bekötési rajz kellene! Elvileg ez egy 48 V kerékpár visszajelzője lenne és valami módon át kéne alakítani 36 V-re. Előre is köszönöm ha valaki segítene!
Üdv!!! mindenki bocsájtson meg,ha már volt róla szó de nem olvastam át mindent! azt szeretném kérdezni,lehet-e "tuningolni"nagyobb sebességre birni a jelenlegi 10-km /H tudó elektromos Heartway Bolero rokkantkocsimat. köszönöm!!!!!!
Sziasztok van egy töltöm ami üres járásban 39-40v ad le. már az előző tulaj javította. egy kis zümmögést lehet hallani belöle.
Szia! Mi lenne a kérdés?? A fesz jó! Enyém is annyit ad le vagy 1-2 V többet! Hol hallod a zümit?
A c12 kondinál hallom már bejebb forrasztottam és halkabb lett de ha ráteszem az ujjam szinte elhallgat.Az a baj hogy vadi új aksi (3*12v 14AH) van benne de az se tölt fel csak 39-40v-ra és 20km-nél nem lehet vele többet menni.
Üdv.
Primer oldalon a 3842-es ic elött van egy dióda, melynek tipusa FR104 ezt cseréld, utána 100u-ós kondit is ami mellette van, a PC817-es optócsatolót is. Mérd ki a szekunder oldalon 0,1 ohm 3 vattos ellenállást, nem-e szakadt, utána az ellenállás mellett levő 1N5408-as diódát. Ami lényeges, nézd át az összes forrasztást. |
Bejelentkezés
Hirdetés |