Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » PLC kérdések
Témaindító: Thomas10100, idő: Nov 12, 2005
Szia. Ha nem használhatsz semmiféle beépített számlálót vagy időzítőt akkor, csinálj egy saját időzítőt (vagy akár funkciót) a következőképp:
Használd a CPU órajel bit-eket. Pl. egy 0,5s -os órajel impulzussal felfutó élre inkrementálj egy változót. (vagy ha jobban tetszik akkor adj a változóhoz + 1 -et) Ezután pedig mindig figyeld a változó értékét egy komparátorral. Ha a változó megegyezik vagy nagyobb az előre beállított értékkel (idővel) akkor kapcsolj be egy tekercset és nullázd a változó értékét. Üdv.
szia bocsi a kígyóvégett nagyon szépen köszönöm a választ
szia pintyu
nagyon szépen köszönöm a választ és a leírást is, így már tökéletesen meg értetem, hogy hogyan is kell meg oldani ilyen jellegű problémákat köszönöm még egyszer
Hello Sziasztok szükségem lenne egy kis segítségre, teljesen kezdő vagyok PLC téren, a tudásom az zéró:/
Viszont most 1 vállalkozótól kaptam pár Omron ZEN 10C1DR-D-V2, ill. Omron ZEN 20C1DT-D-V2 típúsú PLC-t. Na most az egyik a 10C típusú az használt, azzal szeretnék ismerkedni, a 20C típusúak 0Km-esek azoktól szeretnék megválni, hogy betudjam szerezni a a 10C-s hez a programkábelt, szoftvert, meg majd halászok hozzá valahonnan. Nos a kérdésem a köv: -Van 1 olyan topic, és ha van melyik amelyikbe esetleg meghirdethetem őket. -Honnét tudnák jutányos áron programkábelhez hozzájutni? ill programhoz esetleg. A választ előre is Köszi.
Szia!
Ezeket az apróhirdetésbe tudod feltenni !
Prog.kábelt magad is össze tudsz rakni, kár a pénzért. kábel rajz
hát azért a pénzért biztos kár lenne, amennyiért dobálják, viszont, ennyire nemvok jártas, hogy 1 ilyet megépítsek magamnak, de azért értékelem a segítséged.
Azért ne add fel. Lehet, hogy az elöző kép *ijesztő* volt de neked csak ez kell belőle:
köszi utánnanézek a csatinak, de ha joltom az rsonline-on van