Fórum témák
» Több friss téma |
Bárdinál vettem ma a gyújtás vezérlő modult... 9200 .ért..
Kérdeztem a HAAL jeladó árát.. 24 400 ra mondták.. erre felé árulja ennyiért a Bárdi vagy más felé is én nem tudom nem is vettem volna meg annyiért, mondjuk ma nem is lett volna raktáron. Bárdinál szerelői kupaktanács volt, amikor telefonáltam ,hogy van e gyújtásvezérlő... Állították, hogy szinte biztos az a bűnös 99%.-r a mondták végül is.. nem 100% -ra-- úgyhogy egy szavam sem lehet. A helyi szerelőkről már leírtam a véleményemet.. azt nem ragoznám tovább.. Ha végképp nem megy, akkor természetesen keresek távolabb valakit.. Nem sz. evésről van szó... csak nem igen bízom senkiben... tapasztalat, sajnos. Éppen kutakodom neten.. ezt találtam Bővebben: Link Azt hiszem holnap utána nézek.. ha már belefogtam. Egyenlőre itt tartunk... Gyújtótrafó-- gyújtásvezérlő-- Osztófedél--- rotor... valahogy mégsem alkatrészhibának érzem én ezt ,hanem kábel gondnak esetleg motorvezérlő problémának... délután is átnéztem minden kábelt.. eléggé el van öregedve a dréncsövezés de égést, kopást nem igen láttam sehol.. A hozzászólás módosítva: Máj 26, 2015
A Bárdinál vásárolt alkatrészek árát nagyjából felezni tudom. Írj privátban megbeszéljük. Ráadásul neked elég volna csak a jeladó. A többi nem igen megy tönkre.
A hozzászólás módosítva: Máj 26, 2015
Ha kábel hibára gyanakszol,próbáld mozgatni a köteget az indítási kísérletek alatt! Ugyanúgy eredményt érhetsz el,ha a trafónál méred a feszültséget. Ahol változik a jelenlegi 7.5-8V,ott lehet a hiba.A vezetékek belső réz erének a hibája kívülről sajnos nem látszik! Mi van a jobb oldalról hallott cicerésző hanggal?
A jobb oldalról hallatszó halk cicerésző hang.. menet közben volt hallható.. hirtelen gázadáskor, kigyorsításkor, miközben a motor nem húzott annyira.. a gáz visszább vételével húzott rendesen és a cicerészés sem hallatszott...
Igazad volt, a végálláskapcsoló NO állásban is vezetett. 425Ft-ból meg egy óra hosszából meglett javítva. Köszönöm!
Délután érkezik az új, komplett gyújtás elosztó..
Szia! A topik legelső oldala pont ezzel kezdődik ami most problémaként merült fel. Annak idején raktam is fel hozzá segítséget ott lentebb az oldalon de nem tudni sikerült-e akkor megoldani a problémát (nem írtak vissza). Most szintén felrakom, talán kicsit részletesebben ha Delco modul van benne és az négy kivezetéses.
Bár nem kimondottan elektromos hiba, mert csupán csak az Opel Astra G kardánboxi hamutartójának egyik tartozéka - de ilyet keresek már elég régóta, ám sehol sem találni.
Ez lenne hivatott lefékezni a benyomásra kinyíló első hamutartót. Valójában egy tényleg filléres dolog - de ezért nem vennék meg egy komplett hamutartót - különben sem dohányzom ... Hol lehetne ilyet? Ötlet? És mi lenne egyáltalán ennek a hivatalos neve?
Nem látszik sérültnek. A nevét nem tudom, de a fékezést úgy csinálja, hogy kemény szilikonzsír van benne, ami csak lassan engedi forogni. A fogaskerék alatti térben. töltsd fel újra és megint működni fog. Kazettás magnók ajtajában van hasonló fék.
Nem az ám a nagy baj, hogy nem eléggé zsíros, hanem egyszerűen széttörött a kerék és már nincs meg (illetve valahol minden bizonnyal benne lehet a kardánbox és váltórúd alatti térben).
Az eredetiről képem sajnos nincsen, és ezt már néhány éve én "gyártottam utána" egy hasonló fogaskerékből, de hááát - ennek is a kampec lett a sorsa. Minden bizonnyal létezik ilyen valahol gyárilag. Ha egy inghez bárhol lehet kapni gombot vagy éppen varrócérnát, akkor egy Opelhez se nagyon hiszem azt, hogy meg kellene vennem a komplett hamutartó egységet.
A gyár nem igen foglalkozik ezekkel a problémákkal. Egy beszállítótól megrendeli a komplett hamutartót és ha kell megveszed. Szerintem a bontókat járd végig, hátha találsz.
Már láttam bontottat 2 ezerért a neten, de mivel én nem dohányzom (így a hamutartó nálam értelmetlen), lehet tehát, hogy kihagyom a keresést. Annyira nem létkérdés, és nekem valójában annyit nem ér, hogy megvegyek érte egy komplettet, - de azért az elég zavaró, hogy nagyhirtelen nyílik ki az egész ajtó.
Nekem ott általában mindenféle kis csavarok, szelepsapka, műszerfal izzó (kis méretű), aprópénz ... meg más egyéb ilyesmi szokott lenni. A hozzászólás módosítva: Máj 29, 2015
Szia!
Idézet: .... akaszd ki a működtető rugóját, vagy vedd is ki. Hol megy ebben az áram? „elég zavaró, hogy nagyhirtelen nyílik ki az egész ajtó.”
Már a legelején leírtam azt
- "Bár nem kimondottan elektromos hiba", úgy látszik, nem igazán vetted észre. Egyébként meg van benne áram. hiszen az egység tartalmazza a szivargyújtó dugalját, és van mellette még egy kisméretű izzó is, amely sötétben megvilágítja magát a kontúrokat (ha be van kapcsolva a jármű világítása) - továbbá - egy plexi fényvezető rendszerrel magába a hamutartóba is bevilágít kissé, ha az nyitott állapotban (tehát használatban) van
sziasztok lenne egy olyan problémám hogy van opel asztrám szikra van benzin nyomás van szerelö még kicserélte a inyektortis mégsem indul el mi lehet a hiba kérlek segitsetek mert még a szerelö sem tugya megmondani
Helló!
Ez így azért elég tág fogalom. Motorkód? Évjárat? Hibaüzenetek? Előzmények? Illetve a helyesírásra is fordíthatnál egy kis figyelmet... Idézet: Az nem szerelő, legfeljebb barkácsoló. Ahogy nzozz barátunk is kérte, add meg az autó adatait. Írd meg a hibakódokat és írj magyarul. „mert még a szerelö sem tugya megmondani”
Sziasztok.Olyan problémám lenne f astrámal(c14nz),hogy alapjáraton néha rángat a motor.Néztem stroboszkóppal és néha gyújtás kimaradás tapasztalható.Menetközben semmi baja.Gyertyák cserélve és a gyújtókábelek is. Mi lehet a baj?
A gyújtás modul, vagy az elosztó csatlakozóját nézném meg először. Bosch vagy Delco Remy gyújtás van rajta?
Néztem mind a kettőt. A gyújtás elosztónál volt megsérülve de azt kijavitottam,de semmi változás.Lucas gyújtás fej van rajta. Ez egy 92-es c14nz. Csak alapjáraton csinálja,menetközben nem. a kipufogon is lehet hallani hogy beledurrog.
A gyújtás kábeleket, az elosztó fedelet és a rotort is ellenőrizd. Tán valamerre elkóborol a szikra.
Üdv,
Szeretném megosztani egy párszor előforduló Astra H hiba orvoslását. A 10 éves Astra H-m elkezdett ESP+szervízkulcs hibákat kidobni gurulás közben és kényszerített relantinba az úttest szélére. Szerencsére mielőtt mohón cserealkatrészeket kezdtem volna vásárolni, vagy épp szervízbe menni elkaptam egy külföldi fórumot ahol azt ajánlották, hogy a motorházban levő, fő biztosítéktábált távolítsam el és az érintkezőit kontakt sprével fújjam le. Amikor szétszedtem, a tábla minden érintkezője tisztának tűnt úgy, hogy szkeptikusan bár, de lekezeltem kontaktsprével. Láss csodát, helyre jött. Az érdekessége az egésznek, hogy néha gödröknél ment meg az elektronika (amiből arra következtethetne az ember, hogy biztos kontakthiba) de zömébe, puszta egyenes úton való gyorsúlástól. Úgy látszik, az alacsony fokozatból való gyorsúlás és kapcsolás jobban "megmozgatja" a motorteret mint a gödrös út. Remélem valakinek még jól jön ez a leírás.
Neztem mar sotetben de nem latszik.
Ha az elosztón belül van a hiba akkor biztosan nem látszik. Meg akkor sem, ha a gyújtókábelek ellenállása megnőtt a kiégett szén miatt. Mérd meg őket amelyik 2-3K ohm-nál nagyobb ellenállású cseréld ki.
Ok megprobalom,mondjuk ujj kabelek vannak.
Új kábelek vannak rajta,meg mértem őket. A legrövidebb 4,5 a leghosszabb 10,78 egy sincs 3 alatt.
Szerintem azok nem jók. Ha ehhez még hozzá jön egy fáradtabb gyertya, vagy megnyúlt ellenállású rotor, vagy elosztó fedél és máris meg van a hiba oka.
Udv. Olyan gondom lenne,hogy van egy op-com om de nem talalok magyar nyelvu programot. Hol lehet letolteni?
A 10k-val sok minden lesz a hengerben nyomás alatt, csak szikra nem. Akkoriban amikor még ilyen kábeles autóm volt, műszerrel mentem kábelt venni. Azok voltak jók amik 900ohm körül voltak. Aztán amikor már ilyen sem volt, akkor le...tam a kibocsájtott zavart és sima rézerű gyújtókábelt raktam be. Azzal utána már sosem voltak gyújtásgondok.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |