Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   42 / 138
(#) Laca49 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 26, 2015 /
 
Bárdinál vettem ma a gyújtás vezérlő modult... 9200 .ért..
Kérdeztem a HAAL jeladó árát.. 24 400 ra mondták.. erre felé árulja ennyiért a Bárdi vagy más felé is én nem tudom nem is vettem volna meg annyiért, mondjuk ma nem is lett volna raktáron.

Bárdinál szerelői kupaktanács volt, amikor telefonáltam ,hogy van e gyújtásvezérlő... Állították, hogy szinte biztos az a bűnös
99%.-r a mondták végül is.. nem 100% -ra-- úgyhogy egy szavam sem lehet.


A helyi szerelőkről már leírtam a véleményemet.. azt nem ragoznám tovább..
Ha végképp nem megy, akkor természetesen keresek távolabb valakit.. Nem sz. evésről van szó... csak nem igen bízom senkiben... tapasztalat, sajnos.


Éppen kutakodom neten.. ezt találtam Bővebben: Link

Azt hiszem holnap utána nézek.. ha már belefogtam.

Egyenlőre itt tartunk... Gyújtótrafó-- gyújtásvezérlő-- Osztófedél--- rotor... valahogy mégsem alkatrészhibának érzem én ezt ,hanem kábel gondnak esetleg motorvezérlő problémának... délután is átnéztem minden kábelt.. eléggé el van öregedve a dréncsövezés de égést, kopást nem igen láttam sehol..
A hozzászólás módosítva: Máj 26, 2015
(#) zolika60 válasza Laca49 hozzászólására (») Máj 26, 2015 /
 
A Bárdinál vásárolt alkatrészek árát nagyjából felezni tudom. Írj privátban megbeszéljük. Ráadásul neked elég volna csak a jeladó. A többi nem igen megy tönkre.
A hozzászólás módosítva: Máj 26, 2015
(#) doboz válasza Laca49 hozzászólására (») Máj 27, 2015 /
 
Ha kábel hibára gyanakszol,próbáld mozgatni a köteget az indítási kísérletek alatt! Ugyanúgy eredményt érhetsz el,ha a trafónál méred a feszültséget. Ahol változik a jelenlegi 7.5-8V,ott lehet a hiba.A vezetékek belső réz erének a hibája kívülről sajnos nem látszik! Mi van a jobb oldalról hallott cicerésző hanggal?
(#) Laca49 válasza doboz hozzászólására (») Máj 27, 2015 /
 
A jobb oldalról hallatszó halk cicerésző hang.. menet közben volt hallható.. hirtelen gázadáskor, kigyorsításkor, miközben a motor nem húzott annyira.. a gáz visszább vételével húzott rendesen és a cicerészés sem hallatszott...
(#) levaitamas válasza Ricsi89 hozzászólására (») Máj 27, 2015 /
 
Igazad volt, a végálláskapcsoló NO állásban is vezetett. 425Ft-ból meg egy óra hosszából meglett javítva. Köszönöm!
(#) Laca49 válasza Laca49 hozzászólására (») Máj 27, 2015 /
 
Délután érkezik az új, komplett gyújtás elosztó..
(#) VIM válasza Laca49 hozzászólására (») Máj 27, 2015 /
 
Szia! A topik legelső oldala pont ezzel kezdődik ami most problémaként merült fel. Annak idején raktam is fel hozzá segítséget ott lentebb az oldalon de nem tudni sikerült-e akkor megoldani a problémát (nem írtak vissza). Most szintén felrakom, talán kicsit részletesebben ha Delco modul van benne és az négy kivezetéses.
(#) hobbyboby hozzászólása Máj 29, 2015 /
 
Bár nem kimondottan elektromos hiba, mert csupán csak az Opel Astra G kardánboxi hamutartójának egyik tartozéka - de ilyet keresek már elég régóta, ám sehol sem találni.
Ez lenne hivatott lefékezni a benyomásra kinyíló első hamutartót.

Valójában egy tényleg filléres dolog - de ezért nem vennék meg egy komplett hamutartót
- különben sem dohányzom ...

Hol lehetne ilyet? Ötlet?
És mi lenne egyáltalán ennek a hivatalos neve?
(#) zolika60 válasza hobbyboby hozzászólására (») Máj 29, 2015 /
 
Nem látszik sérültnek. A nevét nem tudom, de a fékezést úgy csinálja, hogy kemény szilikonzsír van benne, ami csak lassan engedi forogni. A fogaskerék alatti térben. töltsd fel újra és megint működni fog. Kazettás magnók ajtajában van hasonló fék.
(#) hobbyboby válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 29, 2015 /
 
Nem az ám a nagy baj, hogy nem eléggé zsíros, hanem egyszerűen széttörött a kerék és már nincs meg (illetve valahol minden bizonnyal benne lehet a kardánbox és váltórúd alatti térben).
Az eredetiről képem sajnos nincsen, és ezt már néhány éve én "gyártottam utána" egy hasonló fogaskerékből,
de hááát - ennek is a kampec lett a sorsa.
Minden bizonnyal létezik ilyen valahol gyárilag.

Ha egy inghez bárhol lehet kapni gombot vagy éppen varrócérnát, akkor egy Opelhez se nagyon hiszem azt, hogy meg kellene vennem a komplett hamutartó egységet.
(#) doboz válasza Laca49 hozzászólására (») Máj 29, 2015 /
 
Mi lett a fejlemény?
(#) zolika60 válasza hobbyboby hozzászólására (») Máj 29, 2015 /
 
A gyár nem igen foglalkozik ezekkel a problémákkal. Egy beszállítótól megrendeli a komplett hamutartót és ha kell megveszed. Szerintem a bontókat járd végig, hátha találsz.
(#) hobbyboby válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 29, 2015 /
 
Már láttam bontottat 2 ezerért a neten, de mivel én nem dohányzom (így a hamutartó nálam értelmetlen), lehet tehát, hogy kihagyom a keresést. Annyira nem létkérdés, és nekem valójában annyit nem ér, hogy megvegyek érte egy komplettet, - de azért az elég zavaró, hogy nagyhirtelen nyílik ki az egész ajtó.
Nekem ott általában mindenféle kis csavarok, szelepsapka, műszerfal izzó (kis méretű), aprópénz ... meg más egyéb ilyesmi szokott lenni.
A hozzászólás módosítva: Máj 29, 2015
(#) VIM válasza hobbyboby hozzászólására (») Máj 29, 2015 /
 
Szia!
Idézet:
„elég zavaró, hogy nagyhirtelen nyílik ki az egész ajtó.”
.... akaszd ki a működtető rugóját, vagy vedd is ki. Hol megy ebben az áram?
(#) hobbyboby válasza VIM hozzászólására (») Máj 30, 2015 /
 
Már a legelején leírtam azt
- "Bár nem kimondottan elektromos hiba", úgy látszik, nem igazán vetted észre.
Egyébként meg van benne áram. hiszen az egység tartalmazza a szivargyújtó dugalját, és van mellette még egy kisméretű izzó is, amely sötétben megvilágítja magát a kontúrokat (ha be van kapcsolva a jármű világítása)
- továbbá
- egy plexi fényvezető rendszerrel magába a hamutartóba is bevilágít kissé, ha az nyitott állapotban (tehát használatban) van
(#) jozsef 01 hozzászólása Jún 25, 2015 /
 
sziasztok lenne egy olyan problémám hogy van opel asztrám szikra van benzin nyomás van szerelö még kicserélte a inyektortis mégsem indul el mi lehet a hiba kérlek segitsetek mert még a szerelö sem tugya megmondani
(#) nzozz válasza jozsef 01 hozzászólására (») Jún 25, 2015 /
 
Helló!
Ez így azért elég tág fogalom. Motorkód? Évjárat? Hibaüzenetek? Előzmények?
Illetve a helyesírásra is fordíthatnál egy kis figyelmet...
(#) zolika60 válasza jozsef 01 hozzászólására (») Jún 25, 2015 /
 
Idézet:
„mert még a szerelö sem tugya megmondani”
Az nem szerelő, legfeljebb barkácsoló. Ahogy nzozz barátunk is kérte, add meg az autó adatait. Írd meg a hibakódokat és írj magyarul.
(#) varga1979 hozzászólása Jún 27, 2015 /
 
Sziasztok.Olyan problémám lenne f astrámal(c14nz),hogy alapjáraton néha rángat a motor.Néztem stroboszkóppal és néha gyújtás kimaradás tapasztalható.Menetközben semmi baja.Gyertyák cserélve és a gyújtókábelek is. Mi lehet a baj?
(#) zolika60 válasza varga1979 hozzászólására (») Jún 27, 2015 /
 
A gyújtás modul, vagy az elosztó csatlakozóját nézném meg először. Bosch vagy Delco Remy gyújtás van rajta?
(#) varga1979 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 28, 2015 /
 
Néztem mind a kettőt. A gyújtás elosztónál volt megsérülve de azt kijavitottam,de semmi változás.Lucas gyújtás fej van rajta. Ez egy 92-es c14nz. Csak alapjáraton csinálja,menetközben nem. a kipufogon is lehet hallani hogy beledurrog.
(#) zolika60 válasza varga1979 hozzászólására (») Jún 28, 2015 /
 
A gyújtás kábeleket, az elosztó fedelet és a rotort is ellenőrizd. Tán valamerre elkóborol a szikra.
(#) nagy_david1 hozzászólása Jún 29, 2015 / 2
 
Üdv,
Szeretném megosztani egy párszor előforduló Astra H hiba orvoslását. A 10 éves Astra H-m elkezdett ESP+szervízkulcs hibákat kidobni gurulás közben és kényszerített relantinba az úttest szélére. Szerencsére mielőtt mohón cserealkatrészeket kezdtem volna vásárolni, vagy épp szervízbe menni elkaptam egy külföldi fórumot ahol azt ajánlották, hogy a motorházban levő, fő biztosítéktábált távolítsam el és az érintkezőit kontakt sprével fújjam le. Amikor szétszedtem, a tábla minden érintkezője tisztának tűnt úgy, hogy szkeptikusan bár, de lekezeltem kontaktsprével. Láss csodát, helyre jött. Az érdekessége az egésznek, hogy néha gödröknél ment meg az elektronika (amiből arra következtethetne az ember, hogy biztos kontakthiba) de zömébe, puszta egyenes úton való gyorsúlástól. Úgy látszik, az alacsony fokozatból való gyorsúlás és kapcsolás jobban "megmozgatja" a motorteret mint a gödrös út.
Remélem valakinek még jól jön ez a leírás.
(#) varga1979 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 29, 2015 /
 
Neztem mar sotetben de nem latszik.
(#) zolika60 válasza varga1979 hozzászólására (») Jún 29, 2015 /
 
Ha az elosztón belül van a hiba akkor biztosan nem látszik. Meg akkor sem, ha a gyújtókábelek ellenállása megnőtt a kiégett szén miatt. Mérd meg őket amelyik 2-3K ohm-nál nagyobb ellenállású cseréld ki.
(#) varga1979 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 29, 2015 /
 
Ok megprobalom,mondjuk ujj kabelek vannak.
(#) varga1979 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 29, 2015 /
 
Új kábelek vannak rajta,meg mértem őket. A legrövidebb 4,5 a leghosszabb 10,78 egy sincs 3 alatt.
(#) zolika60 válasza varga1979 hozzászólására (») Jún 29, 2015 /
 
Szerintem azok nem jók. Ha ehhez még hozzá jön egy fáradtabb gyertya, vagy megnyúlt ellenállású rotor, vagy elosztó fedél és máris meg van a hiba oka.
(#) varga1979 hozzászólása Júl 7, 2015 /
 
Udv. Olyan gondom lenne,hogy van egy op-com om de nem talalok magyar nyelvu programot. Hol lehet letolteni?
(#) Ge Lee válasza varga1979 hozzászólására (») Júl 7, 2015 /
 
A 10k-val sok minden lesz a hengerben nyomás alatt, csak szikra nem. Akkoriban amikor még ilyen kábeles autóm volt, műszerrel mentem kábelt venni. Azok voltak jók amik 900ohm körül voltak. Aztán amikor már ilyen sem volt, akkor le...tam a kibocsájtott zavart és sima rézerű gyújtókábelt raktam be. Azzal utána már sosem voltak gyújtásgondok.
Következő: »»   42 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem