Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Több helyen írtátok, de nem találtam, hogy van a flowcode-nak magyar nyelvű változata. Ez teljes változat? Tudnátok egy linket írni, vagy privát üzenetben át tudnátok küldeni a programot? Előre is köszönöm.
Állítsd be: View-> Globál options -> Applications -> Override Language: magyar
Hi Mesterek!
Ilyenel próbálkozott már valaki? Azaz ami a flow5 ben van gsm modul az ehhez a modulhoz jó lehet? Segítséget válaszokat előre is köszönöm!
Nem vagyok egy nagy mágus de egy sima soros illesztéssel tudsz vele kommunikálni. Így ránézésre müködöképes.
Ok, köszönöm, Én csak lelkes amatőr vagyok még ebben a témában. Most keresgélem/olvasom a kapcsolódó témákat.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni nekem a következőben? 16f877a helyére tettem 18f4550-et, hogy tanulgassam ezt a szériát is, de sajnos az lcd csak a felső sorban fekete kockákat ír. Nem tudom működésre bírni sehogyan. Az osc 4 mhz külső, de próbáltam már belsőre is állítani. Valaki meg tudná mondani hogyan kell konfigolni ezt a szériát? Előre is köszönöm!
Olyan próbapanelt csináltam ami kihasználja, hogy USB-re is képes az eszköz. Van egy BooLoader amit bele kell tölteni ai IC-be. Ezután már mint egy pendrájvba, egy programmal kell feltölteni a HEX-et. Az a jó benne, hogy nem kell konfigolni. A bootloader már megtette.
A hozzászólás módosítva: Máj 29, 2015
Nem konkrétan a felprogramozással van a bajom, hanem hogy nem tudom flow-ban a config beállításokat.Szerintem az oscillator beállítasaimmal van a gond. El sem indul a pic. Ugyanabba a panelba téve 16f877 tökéletesen működik.
Rendben. Természetesen ennél komolyabb programot akarok írni, csak próbálnék egyáltalán valamit kiíratni ezzel a pic-el.
a projektedben pedig 40Mhz van kiválasztva.
Lehet én számolok rosszul, de az szerintem csak 4 mhz. Számold meg a 0-kat. Amikor lenyitod a menüt 40 mhz-en áll, de eggyel kevesebb nulla van beírva.
A hozzászólás módosítva: Máj 29, 2015