Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Ha ragasztva volt rá és még forrasztva sem volt akkor azt szerintem sehogy nem fogod visszatenni.
Egy kép jó lenne róla,hogy miről is van szó pontosan.
Szia
Honnan tudnék olyan ragasztós zsugorcsövet szerezni,van valami elérhetőség? Válaszodat előre is köszönöm
Szia, Szerintem, ha összeforrasztod a végeket, majd lefújod akril-lakkal, utána húzod rá a normál zsugorcsövet, hasonló eredmény érsz el. Nekem, itt Írben az oxidáció okoz sok gondot, mert a sós tengeri pára, mindenhova behatol. Minden panel lelakkozva, / mint anno a '70-'80-as évek ESZR, orosz számítógépeiben volt/ adok vissza.
Csak ragasztva volt... De most találtam a neten hozzá "javító" szettet. Valszeg akkor orvosolható a probléma. Hát lefotózni most nem tudom mert egyben van de majd szétszedem hétvégén. Egyébként erről a szettről lenne szó: http://m.aliexpress.com/item/32345643120.html
Ezt a szalagot sikerült elbaltáznom... Szeretnék egy kis infót kérni a szett használatához aki tudna pls. Habár sejtelmeim vannak de hátha látott valaki ilyet élőben. Köszi
Hát ez nekem is új,ehhez hozzá se tudok szólni.
Majd talán valaki más. Nem tudtam,hogy házilag lehet ezeket javítani.
Időközben arra jöttem rá, ha tegyük fel a kábel szakadt, tehát nem kap se pluszt, se minuszt a müszerfal ABS kontaktján, akkor a LED világít. Abban a felállásban ahogy néztük, pont fordítva van, nem? Tehát ha nincs jel, nem világít. Ha van jel, akkor világít.
Sziasztok!
2009-es Ford S-Maxban nincsen beépítve gyárilag az utasoldali légzsák kapcsoló, csak a helye van előkészítve. Szerintetetk elég egy légzsák kapcsolót beépíteni oda, vagy programozni is kell?
Az enyémből, ha nem jön ki jel nem világít. Az ABS modul kapcsolja fel gyújtásra, míg lefut az önteszt, ha sikeres elalszik, ha nem, villog. A hibát, /ha van/ az ODB csatlakozón lehet kiolvasni. Elképzelhető olyan megoldás is, ahol ha kábelszakadás, vagy egyéb gubanc van alapban világít, jelezve a problémát.
Nálam ez így van. Lehetséges hogy az ellenálások ugy adják a jelet a tranzisztornak, hogy az midig világítson, ha nincs jel, és ha érkezik jel (ami egy minusz) akkor letesteli a tranyót, a LED meg elalszik?..
Sziasztok!
2002-es Swiftben egyik pillanatról a másikra megszűnt működni a tolató lámpa. Az izzókat kivettem, megnéztem, szakadás nem látható rajtuk, a biztosítékokon szintén nem látok semmit. (Csak egy hosszabb pillantást vetettem rájuk, mert jönni kellett dolgozni) A kérdés az lenne, hogy merre találom a kapcsolót? A váltó szoknyát levettem, de ott nem láttam semmit... Köszi; E.
Ott nem is találhatod, mert a váltó oldalába van beletekerve. Egy ilyesmi alkatrészt keress.
Sziasztok nem, vagyok műszerész de az erősáramban szerelésében képben vagyok és csinálom is.
Azon gondolkodtam a minap, hogy, hogy lehetne autóba fényérzékelő érzékelő kapcsolót tenni a ball oldali visszapillantó tükörbe. Ez Arra szolgálna hogy amikor szembe jön az autó akkor lekapcsolná a saját reflektorunkat, és nem nekünk kellene mindig kapcsolgatni. Erre valamiféle alkonykapcsoló féleség kellene. Érdekelne ezt hogy lehetne megvalósítani? Van e egyáltalán ilyen fényérzékelő? Köszönöm, a válaszokat. Hiszem értettétek mit szeretnék. 12V kell gondolkozni.
Nem olyan egyszerű ez. Hiszen bármilyen szemből érkező fény kikapcsolhatná a reflektort, vagy egy rosszul beállított, vagy kiégett lámpájú autó esetén nem kapcsolná le ami ég nagyobb baj. A gyári hasonló rendszerek kamerát és jármű felismerő szoftvert használnak. Nem olyan nagy macera a kapcsoló használata.
Ejjha, akkor ez aknás mutatvány lesz... Nyugtass meg, hogy nem kell leengedni a váltóolajat :/
Nem kell, nem folyik ott ki. De az is lehet, hogy csak a csatlakozó, vagy a vezeték hibás.
Többnyire nem, de van úgy, hogy mégis. Nemrég egy Megane-nal jártam úgy, nem is az alján volt a kapcsoló, én is meglepődtem.
Vicces nép a Francia. De az ő járműveiket nem is sorolom az autók közé.
Nem kell akna, a váltó tetején van, két vezeték megy rá. El sem nagyon lehet téveszteni, mert több vezeték nem igazán megy a váltóra.
A kollégámat idézve: "P..na van az elején, megbízhatatlan ! "
Sziasztok Zsenik!
Nagy gondban vagyok, amit már egy hete nem tudok megoldani, és a sikeres ötlet ihletőjét vagy személyesen, vagy posta úton de megajándékoznám!!! A lényeg, tekerősről elektromosra cseréltem az ablakaimat. Csak a két elsőt, így tehát van két motor és két kapcsoló. Mellékeltem egy ábrát milyen a kapcsolóm és milyen a motorom (bocs a kezdetlegességért...) Lényeg röviden, nem tudom megoldani sehogy a bekötést, mert ha felfelé húzom az ablakot akkor a pozitív a pozitívhoz, a negatív a negatívhoz. Ha viszont lefelé akkor fordítva kell. A kapcsoló viszont 1-2 Ampernál nem hiszem hogy többet bírna, mellesleg grundmodullal oldották meg gyárilag, azt viszont lehetetlenség bekötni... HOGYAN tudnám megoldani egyszerűbben? Köszönöm előre is... íme a kép mellékletben... A hozzászólás módosítva: Nov 25, 2015
Esetleg a kapcsoló vezérelhetne egy-egy két áramkörös, vagy 2-2 egy áramkörös relét, ami már bírja a 10A-t, és azok kapcsolnák a motort a megfelelő polaritással.
Hello! Ehhez azért még nem kell zseninek lenni.
Ennél szerintem még a dióda is elhanyagolható.
Legegyszerűbb (és legolcsóbb) az lenne, ha vennél hozzávaló kapcsólót. Kb. 1ezres/db.
Sziasztok!
Van egy corsa b 95-ös évjáratú autóm, valami baja van rendszeresen bedobja a motorhibát, álítólag valahogy kilehet ovasni hogy milyen hiba van, ha valamit rövidrezárok az OBD csatin és figyelem a motorhiba izzót, valaki tudna segíteni hogy ez miképpen működik? Köszönöm
Szia,
Legegyszerűbb módja, ha magad akarod megoldani, veszel egy OBD2 scannert, és egy összekötő kábelt. Mivel a 2000 előtti modelleken még nem volt egységes. Többféle kábel van, ezért ellenőrizd, hogy jó-e az autódhoz. A mellékelt szoftverrel, + egy XP-s öreg laptoppal ki tudod olvasni. Még ha pillanatnyilag nem is jelez semmi hibát, de az ECU tárolja azt. Természetesen törölni is tudod vele. Ezt találtam a villogtatásról, ha segít. A hozzászólás módosítva: Nov 30, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |