Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Persze, létezik. Power Bank névre hallgat. Általában 18650 cellákra épül. Elektronikát is lehet külön kapni.
Az más. Nem telefont szeretnék tölteni, hanem a gép csatlakozóját szeretném mentesíteni az eszköz nagy áramfelvételétől.
Kici kinyai temék leni occo.
Kici kinyai temék nem leni megbizhazo. Kici kinyai temék leni kuka.
Van ilyen, "Külső tápos USB HUB" mondattal kaptam a számítógépes boltban, a pontos nevét nem tudom. 230V hálózatról megy, tápegység is tartozéka a dobozban.
Közben megnéztem dobozát, "4 Port USB Hub" a felirat rajta. Tehát külön kell mondani, hogy külső tápos, a felirata nem utal külső tápra. De a dobozában van egy dugasztáp. A hozzászólás módosítva: Jan 19, 2016
A kicivel ninc semmi baj. A nagyon óccó lehet, hogy ellomlik. De nem mindegyik.
Így van, és így szól: képeslap lemez
Ez az. Volt nekünk néhány ilyen, csak nagyon jól el lett rakva. Akkor régen kristálybetétes lemezjátszók voltak, jóval nagyobb tűnyomással mint a mellékelt videón a dinamikus fejjel.
A mágneses fejjel szerintem szinte korlátlanul le lehet őket játszani.
Egyébként ha már lemezjátszó, szépen retrósította a műanyag dobozos készüléket: LINK A hozzászólás módosítva: Jan 20, 2016
Azért nem értem, hogy miért nem lehet vonali kimenetről felvenni a hangot, hogy ne rontson tovább még a minőségen. Itt vonali felvétel van, s nem is olyan rossz. Bővebben: Link
Ez is jól el volt rakva igen, nagyanyám lemezjátszóján simán kivehető a hang hangszóró nélkül is. Ezen szerény 1.5g-os tűnyomás van, így már a bűvösnek mondott 10x-es lejátszhatóságon is túl lehet menni.
A hozzászólás módosítva: Jan 20, 2016
Gyorsan akartam megörökíteni, de ha lesz időm felveszem a hangot wav-ba külön, és alávágom.
Na most hogy bejöttek a kemény mínuszok kinek hogy indul az autója? Milyen hidegindítási trükkjei vannak?
Pöc-röf. De most bent áll a műhelyben, mert leszakadt a kipufogó. A hosszú csövet az úttesten húzza.
Csak egyszer. Kialszik a LED és már indítok is. Az autó 29. éves. Ősszel mindig kicserélem az üzemanyagszűrőt, kitakarítom az önindítót és ellenőrzöm az akkuban a savszintet. Mivel minden munkanapon minimum 120km-t megyek az akku mindig töltve van. Ha gondjaim lennének ellenőrizném az izzítást is. Körülbelül ennyi. Régebbi telkeken, amikor -20C° is előfordult, tankoltam a gázolajba 5-10% benzint is. Manapság erre nincs szükség, mert télen jobb gázolajat árulnak.
A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2016
Akkor elég jó motorikus állapotban van a géped, régebben 15 éve mi tankoltunk egy kis benzint hozzá akkor W123-asunk volt, fogalmam sincs hány km volt benne mikor megvettük már nem ment az óra olyan fél-és egy perc között tekert az indító egyhuzamba amíg elkapta olyan -15-20 fokokban.
Vigyázok rá, amennyire lehet. Mindig időben cserélem az olajat és jó minőségűre. 380000 fölött van ebben a motorban. A legfontosabb az akku és az önindító jó állapota. Ha az elő egy-két fordulatban van akkora lendület hogy elindul akkor nincs gond. Ha nincs, már hiába tekerne hosszasan, az elégetlen gázolaj miatt igen nehezen indulna.
A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2016
Gondolom nem 30ezrenként cseréled az olajat . A miénkben 480e van, két 10 másodperces izzítással pár fordulat alatt beröfög, persze ez tavalyi adat akkor csak -10-ig esett le.
A nejem Tigrája reggel meg se nyikkant,de az éjszakát bekapcsolva felejtett autórádióval töltötte . Egy óra töltés után indult küllőre. A céges Ford a mocsok BKV gázolaj miatt raplizott,kétszer kellett indítózni,sokáig izzított,majd kicsit 3hengerezett. Normális gázolajjal szépen indul. 3 éves lesz márciusban,200 ezer van benne.
István
Nem. Ebben még 7500km-es ciklus van előírva. (B2-es Passat 87-ből)
De gondolom nem a nejed töltötte az éjszakát a rádió mellett .
Lehet hogy kicsit romlott volt már a gázolaj, vagy vizes...kitudja. Hejjha akkor kb kéthavonta mész olajcserére? A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2016
Persze gondoltam, csak az újakban divat a 30ezres olajcsere. Azok elmennek 6-800ezerig is.
Van nekem egy 81-es is. Abban óra szerint 650000km-nél generáloztam a motort. Amikor vettem 550000 volt benne, de az óra nem működött. Megjavítottam mentem még vele 100000-et és akkor generáloztam. Azóta mentem vele 450000km-t meg egy kicsit. Abban a gépben több mint egy millió kilométer van. Nagyon szeretem őket, nem is tudom mire cserélhetném, ami ekkora és csak 5 litert fogyaszt. No meg itthon javítható számítógép nélkül. A 30ezres olajcsere csak marketing fogás szerintem. A garanciális időt úgy is kihúzza, aztán meg essen szét.
A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2016
Hát úgy igazából semmire szerintem. Esetleg egy w124TD re 2.5 szívó motorral.
Persze, de sokan ezt sem tartják be Idézet: „fél-és egy perc között tekert az indító” Szerintem ereszthet az üzemanyag táprendszer, azaz valami szelepnél visszaszivárog a gázolaj hosszabb állásidőben. Azért kell hosszú indítózás, mert felpumpálja a rendszert, és utána tud csak az adagoló rendesen működni. Traktoroknál egyik tipikus hiba, gondolom autónál sincs másképpen.
Ha már motorok indítása, ezt nézzétek. A mozdony Román gyártmány, nem véletlen becézik Dácsiának...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |