Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Persze, létezik. Power Bank névre hallgat. Általában 18650 cellákra épül. Elektronikát is lehet külön kapni.
Az más. Nem telefont szeretnék tölteni, hanem a gép csatlakozóját szeretném mentesíteni az eszköz nagy áramfelvételétől.
Kici kinyai temék leni occo.
Kici kinyai temék nem leni megbizhazo. Kici kinyai temék leni kuka. ![]()
Van ilyen, "Külső tápos USB HUB" mondattal kaptam a számítógépes boltban, a pontos nevét nem tudom. 230V hálózatról megy, tápegység is tartozéka a dobozban.
Közben megnéztem dobozát, "4 Port USB Hub" a felirat rajta. Tehát külön kell mondani, hogy külső tápos, a felirata nem utal külső tápra. De a dobozában van egy dugasztáp. A hozzászólás módosítva: Jan 19, 2016
A kicivel ninc semmi baj. A nagyon óccó lehet, hogy ellomlik. De nem mindegyik.
Így van, és így szól: képeslap lemez
Ez az. Volt nekünk néhány ilyen, csak nagyon jól el lett rakva. Akkor régen kristálybetétes lemezjátszók voltak, jóval nagyobb tűnyomással mint a mellékelt videón a dinamikus fejjel.
A mágneses fejjel szerintem szinte korlátlanul le lehet őket játszani.
Egyébként ha már lemezjátszó, szépen retrósította a műanyag dobozos készüléket: LINK ![]() A hozzászólás módosítva: Jan 20, 2016
Azért nem értem, hogy miért nem lehet vonali kimenetről felvenni a hangot, hogy ne rontson tovább még a minőségen. Itt vonali felvétel van, s nem is olyan rossz. Bővebben: Link
Ez is jól el volt rakva
![]() A hozzászólás módosítva: Jan 20, 2016
Gyorsan akartam megörökíteni, de ha lesz időm felveszem a hangot wav-ba külön, és alávágom.
Na most hogy bejöttek a kemény mínuszok kinek hogy indul az autója? Milyen hidegindítási trükkjei vannak?
Pöc-röf. De most bent áll a műhelyben, mert leszakadt a kipufogó. A hosszú csövet az úttesten húzza.
Csak egyszer. Kialszik a LED és már indítok is. Az autó 29. éves. Ősszel mindig kicserélem az üzemanyagszűrőt, kitakarítom az önindítót és ellenőrzöm az akkuban a savszintet. Mivel minden munkanapon minimum 120km-t megyek az akku mindig töltve van. Ha gondjaim lennének ellenőrizném az izzítást is. Körülbelül ennyi. Régebbi telkeken, amikor -20C° is előfordult, tankoltam a gázolajba 5-10% benzint is. Manapság erre nincs szükség, mert télen jobb gázolajat árulnak.
A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2016
Akkor elég jó motorikus állapotban van a géped, régebben 15 éve mi tankoltunk egy kis benzint hozzá akkor W123-asunk volt, fogalmam sincs hány km volt benne mikor megvettük már nem ment az óra olyan fél-és egy perc között tekert az indító egyhuzamba amíg elkapta olyan -15-20 fokokban.
Vigyázok rá, amennyire lehet. Mindig időben cserélem az olajat és jó minőségűre. 380000 fölött van ebben a motorban. A legfontosabb az akku és az önindító jó állapota. Ha az elő egy-két fordulatban van akkora lendület hogy elindul akkor nincs gond. Ha nincs, már hiába tekerne hosszasan, az elégetlen gázolaj miatt igen nehezen indulna.
A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2016
Gondolom nem 30ezrenként cseréled az olajat
![]()
A nejem Tigrája reggel meg se nyikkant,de az éjszakát bekapcsolva felejtett autórádióval töltötte
![]() István
Nem. Ebben még 7500km-es ciklus van előírva. (B2-es Passat 87-ből)
De gondolom nem a nejed töltötte az éjszakát a rádió mellett
![]() Lehet hogy kicsit romlott volt már a gázolaj, vagy vizes...kitudja. Hejjha akkor kb kéthavonta mész olajcserére? ![]() A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2016
Persze gondoltam, csak az újakban divat a 30ezres olajcsere. Azok elmennek 6-800ezerig is.
Van nekem egy 81-es is. Abban óra szerint 650000km-nél generáloztam a motort. Amikor vettem 550000 volt benne, de az óra nem működött. Megjavítottam mentem még vele 100000-et és akkor generáloztam. Azóta mentem vele 450000km-t meg egy kicsit. Abban a gépben több mint egy millió kilométer van. Nagyon szeretem őket, nem is tudom mire cserélhetném, ami ekkora és csak 5 litert fogyaszt. No meg itthon javítható számítógép nélkül.
![]() A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2016
Hát úgy igazából semmire szerintem. Esetleg egy w124TD re 2.5 szívó motorral.
Persze, de sokan ezt sem tartják be ![]() Idézet: „fél-és egy perc között tekert az indító” Szerintem ereszthet az üzemanyag táprendszer, azaz valami szelepnél visszaszivárog a gázolaj hosszabb állásidőben. Azért kell hosszú indítózás, mert felpumpálja a rendszert, és utána tud csak az adagoló rendesen működni. Traktoroknál egyik tipikus hiba, gondolom autónál sincs másképpen.
Ha már motorok indítása, ezt nézzétek. A mozdony Román gyártmány, nem véletlen becézik Dácsiának...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |