Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NYÁK terv ellenőrzése
 
Témaindító: Paso, idő: Okt 4, 2005
Lapozás: OK   154 / 199
(#) gyula66 válasza Alkotó hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
Árnyékolt sztereó kábelekkel sem megoldható a kábelezés? Mivel a panel tervezésben nagyon kezdő vagyok, nehézségekbe ütközik a panelre terveznem őket. Viszont ezek alapján akkor a csatlakozókat is a panelra kellene elhelyezni, ha jól gondolom.
A hozzászólás módosítva: Márc 6, 2016
(#) niedziela válasza gyula66 hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
Ha 10cm-en belüli árnyékolt vezetékeket használsz, akkor nincs vele probléma.
(#) kameleon2 válasza gyula66 hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
Ha nem akarod mindenáron az összes árnyékolást egymással mindenhol összekötni - jó megoldás. Egyre figyelj: Ha a panelen bekötötted az árnyékot az már jó. Ha a potin is - akkor a poti nem érintkezhet fémesen a sasszival - különben lesz brumm rendesen. Azaz árnyékolásnál a fa struktúra javallott. Mondjuk én inkább erenként árnyékolnék.
A hozzászólás módosítva: Márc 6, 2016
(#) gyula66 válasza niedziela hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
Akkor azt hiszem egyelőre ennél maradok, de azért próbálkozok a panel áttervezésével.
(#) gyula66 válasza kameleon2 hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
Köszi a jó tanácsokat, betartom őket. Ha erenként húzok árnyékolt kábelt minden poti lábhoz, és csak a panelon forrasztom az árnyékolást akkor lesz jobb, ha jól értettem. Biztos voltam benne, hogy akkor jó, ha minden árnyékolás összekötök. Nem egyszerű ez az audio elektronika.
A hozzászólás módosítva: Márc 6, 2016
(#) gyula66 hozzászólása Márc 6, 2016 /
 
Abban valaki segíteni, hogy a panel tervben található valami hiba?
(#) Alkotó válasza gyula66 hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
A huzalozás az sok probléma forrása lehet. Sok mindent meg lehet oldani, de ugyanennyit el is lehet rontani.