Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Köszönöm!
Keresem a képet. Eddig csak mobilról olvasgattam, így gépről azért könnyebb
Lehet ezeket a képeket valahogy nagyítani?
Na jó, azért annyira nem vagyok.. arra gondoltam, hogy a megnyitott képeket tovább lehet-e nagyítani
Azért írták, mert nem mindegy, hogy megnyitod vagy a nevére kattintasz: más felbontással kapod ugyanazt a képet!
Sziasztok!
Úgy látom, mindenkinek rendben működik az autója! Az enyémnek sajnos újabb ötlete van, hogy mivel szórakoztasson. Egyik nap még rendben működött, amikor mentem ide-oda, de hazafelé már semmi. Olyan, mintha elindulna, alapjáraton a fordulat leesik, majd visszaáll. A fogyasztás folmegy. De sajnos visszamegy az is. És persze semmi hűtés. Digitklima, töltve nemrég volt. Mit tudok megnézni? Ha van valami ötlet, köszönöm szépen! A hozzászólás módosítva: Jún 14, 2016
Kimaradt, hogy a klimáról van szó. Bocsi.
Szia! A klíma töltés után meddig működött hibátlanul a komfort? Talán ismét eleresztette a gázt vagy alacsony a nyomás a rendszerben, mert a kompresszor tengelyén lévő szimmeringnél ami kiszáradhat ha nem kap kenést időnként a rendszerhez adott kenőanyagtól. A tömörséget UV-s vizsgálattal szokták ellenőrizni, hogy hol ereszthet a csőhálózat ha ilyen nyomásvesztés, gázszivárgás esete áll fenn.
Köszi!
Közben kiderítettem, hogy mi a baj. A hűtőventillátorok biztosítékja volt kontaktos..
Sziasztok. A problémám a következő lenne: hidegen nagyon gyenge és ingadozik az alapjarat, meleg motorral viszont jó. A hibakódnál azt mondták hogy zárlatos az alapjárati motor. Ki kell cserélni a folytószelepházat. Ez volt egy fél éve. En persze nem cseréltem, azóta is így közlekednek. A minap viszont elkezdett magas fordulatszámon pörögni alapjáraton, de utána visszaallt az előző állapot (hidegen gyenge, melegen jó). Viszont azóta meg az az újabb gond jelentkezett, hogy ha lelassitok keresztezodesbe, vagy csak simán visszavaltok kettesbe vagy egyesba erőtlenne válik a motor. Hiába gázolok semmi, viszont egy néhány másodperc múlva elkezd húzni. Mi lehet a gond? A folytoszelepet már megtorolgettem, kicsit javult de semmi komoly változás. Van valakinek tanácsa?
Köszi előre is!
A megtörölgetés kevés... Ki kell pucolni rendesen. Viszont a legfontosabb, hogy utána alaphelyzetbe kell állítani, vagy állíttatni, hogy a tanult, rossz beállási értékek ki legyenek törölve. 1-2 km után beáll és jó lesz.
Sziasztok!
Van egy 1998-as Octavia-m. Ma egyik pillanatról a másikra nem működött az irányjelzőm. A biztosíték jó, elakadásjelző működik, kormánykapcsoló is működik mert a parkolólámpát tudom mind a két oldalra kapcsolni. Mi lehet a baj? Relé? Ha igen azt honnan tudom megállapítani? Illetve hol találom?
Az ellankadasjelzo kapcsoloba van beepitve, ugy hogy valoszinu a kormanykapcsolo hiba.
A parkolólámpát külön kapcsolja? Mert az mindkét oldalon működik. Ki tudnám valahogy mérni a kormánykapcsolót?
Üdv!
Akad valaki aki nagyon otthon van a szóban forgó autó elektromos lelkivilágával? Konkrétan arra lennék kíváncsi, hogy tárolja-e valahol a valós km adatot ami nem írható át, tehát ki lehet-e deríteni egy vásárolt autó esetében hogy "tekergették-e" a km számlálót? Vagy esetleg meg tudják-e ezt nekem mondani (nézni) egy Skoda szervizben?
Reggel kimentem megnézni, hogy mi a helyzet a kocsival. Működött az index mindkét irányba! Kicsit később már megint nem működött! De jobban körülnézve, se a fűtőventilátor, se az ablakmosó, se az ablaktörlő nem működik! Pontosabban ahogy kapcsolgatom a gyújtást, egyszer működik minden, egyszer meg semmi. Minden biztosítékot megmozgattam, és egyik sincs kiégve. Mi lehet a probléma?
Jó eséllyel az "X" reléd a ludas, amelyik a gyújtásnál működő dolgokat viszi.
Műszerfal alatti táblában van ,elvileg az alsó sorban a második. Ha ott jársz, célszerű ellenőrizni a bekötéseket a tábla alján, ott is lehet a csavaros kötéseknél kontakthiba (a 75x jelű csavarnál pl.). Rosszabb esetben a gyújtáskapcsolóbetét. A hozzászólás módosítva: Jún 20, 2016
Köszönöm az ötletet. Megtaláltam a relétáblát. Valóban elég oxidos minden csatlakozó meg a relék is. De valamiért ma már működött minden. Lehet mert jóval melegebb van. Mindenképp foglalkozást igényel ez a tábla. Mindent lepucolok, reléket kicserélem. Köszönöm!
Ha Bosch EDC15 vagy EDC16 motorvezérlő van benne, akkor abból ki lehet olvasni.
Sziasztok! 2007-es Skoda Rs-ről lenne szó... Kék füst, ha kicsit odalépek neki néha megtorpan, picit rángatózik, hideg indítás nehézkes, hiba kód nincs... Szerelő szerint PD elem lehet, de javasolták, hogy motorvezérlésen is meg lehet próbálni javítani szoftveresen az értékeken.. Van ötletetek esetleg?? Tudna valaki segíteni?? Előre is köszi!
Nekem az autodata-ból sem derült ki hogy milyen van benne, de valami M betűs rémlik (AUM motorkód). Ma be kellett mennem a skodához (gyertyacsere után megadta magát egy trafó) , de ott azt mondta a srác hogy ők sem tudják ezt megnézni.
Nekem egy 2007-es Škoda Octavia 1,9 PDTDI 105 LE van és nem tudom hol keressem a problémát Az olajnyomásjelző lámpa hang és fényjelzést ad, Olajnyomás ellenőrizve, rendben van, olajgomba kicserélve Olajszivattyú is ki van cserélve . Ha valaki tudja hol keressem a hibát kérem segítsen!
A hozzászólás módosítva: Jún 27, 2016
Lehet, hogy műszerfal hiba vagy kontakt hiba a műszerfal és az olajgomba között. Az alkatrész cserélgetések helyett inkább diagnosztika kellett volna. A műszerfalból ki lehet olvasni, hogy mit érzékel. Egy multiméterrel meg meg lehet mérni, hogy tényleg azt méri-e, amit.
Két olajnyomás gomba van. Mindkettő jó? Az egyik a hengerfejben, a másik az olajszűrőnél. Az utóbbi akkor van zárva, ha van kellő olajnyomás, az előbbi akkor ha nincs. Ha ezek rendben, akkor a műszeregységben van a hiba.
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy a fedélzeti számítógépen kiírt (pontosan beállított) óra egy idő után (pár nap) teljesen elállítódik, rossz időt mutat. Mi lehet az oka? (Össz. kilométer, napi számláló, ilyenek rendesen működnek) Köszönöm előre is!
Sziasztok. Sokat olvastam itt, de nem jöttem rá a problémámra...
Van egy 2006-os 1.6 benzines Octavia II. BSE motorkódú autóm. A hiba úgy kezdődött, hogy indításnál(alapon 1000) és "random" szerűen 1500-as fordulattal indult a motor majd beállt alapra(minde1 hogy meleg vagy hideg a motor).Ezután jött a következő: alapjáraton (megint mind1 hogy meleg vagy hideg) meg-megdöccent. Most odáig jutottam,hogy nem csak megdöccen,hanem felpörög 1000 fordulatra alapjáraton aztán vissza alapra.(de ez is random) Olyan van még,hogy ha finoman lépek a gázra(főleg ha megy a klíma) ottmarad az adott fordulaton olyan 2-3s-ig majd vissza áll alapra. Szerelőnél volt az alábbit csinálta: folytószelep tisztítása,alapra állítása.Hibakód nincs!!! Olvastam itt,hogy alapjárati motor tisztítása,de nekem rá van sajtolva a folytószelepházra így nem tudom a fogaskerekeket kitakarítani. Légtömegmérőt nem látok benne(hogy azt is tisztítsam) Köszönöm a válaszokat...... A hozzászólás módosítva: Júl 1, 2016
Sziasztok!Gyors segítségre lenne szükségem mert éppen külföldön robbantam le.Egyáltalán nem tölt a generátorom.Addig tudtam menni amig volt áram az aksiban.A piros lámpa nem gyulladt ki a műszerfalon az út során.Vastag vezeték jó,a generátoron lévő stekkerben az 1-es szálat ha letestelem akkor kigyullad a piros lámpám.A másik szál nem tudom hogy mi.Gondolom hogy a másik szál a gerjesztő vezeték.Azt hogyan ellenőrizzem?Hová van bekötve?
Én egyébként arra tippelek hogy a fesz.szabályzó adta meg magát. Adatok:99-es octávia akl, Bosch 90 A generátor
Lehet, sott biztos a valaszom elkesett, ilyenkor a beepitett szabalyzot ki kell venni. Ha a szenkefetarto bentmarad ez a konnyebb verzio mert a DF-re kell adni feszultseget egy 21w-os izzon keresztul, egy hetig jartam igy az autommal.
ha kijonn a szenkefetarto a szabalyzoval eggyut akkor valahogyan a nem testelt szenkefere kell adni feszultseget az elobbi modszer szerint. En annak idejen a tolatolampa kortejet hasznaltam fel a gerjesztofeszultseg generatorba jutasara.
Skoda Fabián, a melléklet szerinti, sárga lámpa világít tegnap óta.
Mennyire rohanjak a szervízbe? Esetleg kibír ez még 1-2 hetet? Az autó működésében nem veszek észre semmilyen változást. |
Bejelentkezés
Hirdetés |