Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos kerékpár, robogó házilag
Lapozás: OK   157 / 229
(#) kp válasza Master006 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
de a kapcsolót meg hogyan lehet szétszedni mert én egyetlen csavart se találtam.
(#) Edimax válasza Master006 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Köszi. Megnéztem de ehez nem láttam megfelelőtt.
Ehez, kép.
Csak együtt találtam,de nekem külön kéne.

Kijelző.jpg
    
(#) gyula66 hozzászólása Aug 21, 2016 /
 
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy egy El-Go típusú, 3 kerekű elektromos robogó sebességét meg lehetne valahogyan növelni?
(#) Kicsinelly hozzászólása Aug 21, 2016 /
 
Üdv,

olyan gondom van, hogy hozzájutottam egy Polymobil pa41-es elektromos kerékpárhoz, vettem bele új akksikat, mert 7 éve állt. Az mitől van, hogy 15km/h a végsebessége? Ez normális, vagy lehet rajta állítani/okosítani valamit? Nem száguldani akarok, de 30at kéne tudnia.
Köszönöm!
(#) f27 válasza Kicsinelly hozzászólására (») Aug 22, 2016 /
 
Nagyjabol annyit mennek.
A 30km/h eleve nem is szabalyos,de ha annyival mennel,akkor eleg rovid tavot tudnal megtenni vele.
Ugyanis nemcsak azert 25km/h a szabalyos vegsebesseg,de e felett kezdodik egy erosebb legellenallas,ami sokkal jobban megterheli a motort/akkumulatorokat.
(#) Kicsinelly válasza f27 hozzászólására (») Aug 22, 2016 /
 
Rendben, akkor menjen csak 25-tel. De ez a 13-15 km/h ez vicc. Már 25-ben is kiegyeznék. Tudok valamit tenni, hogy ezt elérjem?
(#) thecyrus válasza Kicsinelly hozzászólására (») Aug 23, 2016 /
 
Szia! Régen volt nálam egy ilyen moci és simán ment 25-30 közt! De ha jól emlékszem vezérlő csere volt benne! Fotózd le a tied vezérlő csatlakozóit mert lehet a felező vezetéke össze van kötve ezért lassú vagy pedig még a potis megoldása van.
(#) etm hozzászólása Aug 24, 2016 /
 
Hello! Van a képen látható akksi töltőm elektromos kerékpáromhoz. Azt csinálja,hogy bekapcsolás után elkezd gyorsan villogni a piros,és zöld led egyszerre. A puffert cseréltem-semmi változás, A 3843 7-es lábán kondit cseréltem-semmi. Az 55 Voltos kimeneten kondit cseréltem-semmi. Egyedül még nem cseréltem a D6 dióda után lévő 47 mikros kondit. Ez okozná? Próbáljam cserélni?Szerintetek mi lehet a baj?

scan0001.jpg
    
(#) ferci válasza etm hozzászólására (») Aug 24, 2016 /
 
Hali!
Nézd meg a TL431-et, jó-e még vagy a 0.12 ohm ellenállást a jobb alsó sarokban.
(#) etm válasza ferci hozzászólására (») Aug 24, 2016 /
 
A 0.12 ohmos ellenálás jó. Üresben is ezt csinálja,és töltéskor is. A TL431-et hogyan tudom leellenőrizni? Az optót is cseréltem,de nem változott semmi.
(#) ferci válasza etm hozzászólására (») Aug 24, 2016 /
 
Teszel a segédtápra ( D6 katód ) pl. 12 voltot és a TL-en 2,5 voltot kell látnod.
Ha lenne szabályozható tápod 50-60 voltos tartományban, akár 10-20 mA terhelhetőséggel is, megnézhetnéd az optó-másik TL részt is, működik-e rendesen, ill. a 0.12 ohm helyére adott kis feszültséggel az áramhatárolás folyamatát. Természetesen együtt mindhárom fesz kell.
A hozzászólás módosítva: Aug 24, 2016
(#) rolie válasza etm hozzászólására (») Aug 24, 2016 /
 
Szia!
Ha mindemellé kattogó hang is hallatszik, akkor esélyes a töltőkábel zárlata. Ugyanez a jelenség, ha túl vannak merülve az akkuk. Előbbi esetben kábel csere, utóbbinál autós akkutöltővel tölts rá az akksikra egyesével.
(#) etm válasza rolie hozzászólására (») Aug 24, 2016 /
 
Köszönöm a válaszotokat. Kattogó hang hallatszódik,de a töltőből. Akksi kizárva,mert üresben (akksi nélkül) is igy viselkedik.Lehet,hogy zárlatos alkatrész okozza,csak meg kell találnom . A szekunderen minden dióda jó. Majd keresgélek tovább. Ezek szerint akkor a primer körben ne turkáljak. Szerintetek az jó?
(#) ferci válasza etm hozzászólására (») Aug 24, 2016 /
 
A kapcsrajzodon vannak felírt fesz-értékek... amit leírtam már, azserint letesztelhetnéd a szekunder kört. A primerben addig felesleges "nyúlkálnod", mivel az szeretne működni, de a szekunder valszín nem engedi.
Egy szem multiméterrel, tápok nélkül csak találgatsz.
(#) etm válasza ferci hozzászólására (») Aug 24, 2016 /
 
Össze dobok egy tápot akksikból,és letesztelem!
(#) Biro F. válasza etm hozzászólására (») Aug 24, 2016 /
 
Üdv.
Cseréld ki a segédtápnál levő D2-es gyors diódát, tipusa FR107. Mérd ki a fet gét ellenállását is.
(#) mohacsiszabolcs370 hozzászólása Aug 25, 2016 /
 
Sziasztok...
Ti királyok vagytok mindenben,
hátha tudtok nekem segíteni.
Nekem van egy polymobil elektromos biciklim,
Tápegység nélkül,direktre van kötve,
csupán egy kapcsoló indítja a motort.
36V a motor.
A kérdésem:
Nem lehetne csinálni hozzá egy sebesség szabályzót?
Persze házilag.
Előre is köszönöm a válaszokat...
(#) proba válasza mohacsiszabolcs370 hozzászólására (») Aug 31, 2016 /
 
Lehet, de ha a motor típusát sem ismerjük... Egyébként meg vegyél hozzá elektronikát. Ha elkezdesz építeni kb ősz hajad lesz mire elkészül, alkatrészárban kb 8-10 e ft minimum. Kérdés megéri-e.
(#) proba hozzászólása Aug 31, 2016 /
 
Azt szeretném kérdezni, egy sima hall elemes BLD motor mennyire működőképes ha egy hall elem hibás. Van egy ami néha erős rántással indul, kis fordulaton berezonál,morog a jármű, de megy jól , ha 10 nél többel megy akkor már csendesen megy.
(#) proba válasza Kicsinelly hozzászólására (») Aug 31, 2016 /
 
A vezérlők között is van több féle, a tekercsek elhelyezésétől függően talán 120 meg 60 fokos. Lehet csak nem hozzá való vezérlést használsz.
(#) proba válasza Edimax hozzászólására (») Aug 31, 2016 /
 
Esetleg ha megkérnélek, megmérnéd hány ohm van a hall szenzorokhoz menő 5-ös csatlakozó piros és fekete vezetéke között?
(#) Edimax válasza proba hozzászólására (») Szept 1, 2016 /
 
Szio. Nos megmértem,de semmi értéket nem mutatott a mérőm. Van egy 350w os mocim, meg 1000w os is. Mind a kettőnél ua. Mind a 2ő jól müködnek eddig semmi gond.
(#) proba válasza Edimax hozzászólására (») Szept 1, 2016 /
 
Köszi, akkor az enyém megy vissza garanciába. Azon rövidzár van a két láb között.
(#) retrocoyote hozzászólása Szept 4, 2016 /
 
Üdv mindenkinek.
Rámaradt egy elektromos kerékpár.
Kérdésem az lenne hogy a kulcsos kapcsolót hova kell kötni a vezérlésben?
1 vékony piros vezetékem van szabadon amin - tápfeszültség jön miután csatlakoztatom az akkut.
Kulcsos kapcsolóról fehér vezetéken + táp jön.
A piros vékony vezeték panelon VK1-3+ jelzés be van forrasztva.
Válaszokat előre is köszönöm.
(#) etm hozzászólása Szept 19, 2016 /
 
Hello! Hozzám került egy elektromos robogó 4 sebességes. Az a baj hogy a kontakt kulcsot elfordítom,és rögtön 3-ik fokozatba kapcsol,és nem lehet sebesség fokozatot váltani. Vagyis a ledek kijelzik hogy hanyadik fokozatba kapcsolom,csak éppen a motor nem gyorsul.Ugyanabban a 3-ik fokozatban marad állandóan. A gázkarral birom a fordulatot szabályozni,csak a fokozatot nem váltja.Olyan mintha a sebesség korlát aktiválva lenne,de a vezérlőből kivezetve csak kék,illetve szürke vékony szálak vannak,és ezek szét húzására nem változik semmi. Olyannal találkozott-e valaki közületek,amikor nem vezetik ki a vezérlőből a sebességkorlát vezetékét,hanem benne hagyják? Ennél is ez történt volna?
(#) Zolika83 hozzászólása Szept 30, 2016 /
 
Sziasztok egy kérdésem lenne.hogy valaki csinált már vagy tett e már elektromos biciklibe autos aksit ha igen azt hogyan csinálta.
(#) RoliNyh válasza Zolika83 hozzászólására (») Szept 30, 2016 /
 
Üdv, igazából úgy emlékszem volt már erről szó, épp egy másik fórumozóval cseréltünk eszmét régebben. Legyen egy kis türelmed és keress vissza légyszi, vagy keress rá a hozzászólásaimhoz, azok közt szerintem megtalálod (ne kelljen újra leírni ami már le van)...
(#) zolika60 válasza RoliNyh hozzászólására (») Szept 30, 2016 /
 
Például itt volt róla szó. Te hamarabb megtaláltad volna mint ő.
A hozzászólás módosítva: Szept 30, 2016
(#) SzervízMacska válasza Zolika83 hozzászólására (») Szept 30, 2016 /
 
Szia! Az indító akkumulátor egész más üzemmódra van kitalálva, a teljes kisütéstől tönkre megy. De a legkisebb (mondjuk 35 Ah-s) akkuból is 2-3-4 db akkora súlyt képvisel, amit épeszű ember nem szeretne magával cipelni a biciklin...
(#) Master006 válasza SzervízMacska hozzászólására (») Szept 30, 2016 /
 
Helló! Nekem eredetileg is 36Ah-s akkuk vannak a járgányban, én 40Ah-s indító akkut tettem bele helyettesítésnek. Egyenlőre csak 2db lett kicserélve, de megint nagyon leromlott az üzemidő, így rá fogok nézni a napokban mi okozza a gondot. Nagy valószínűséggel a ki nem serélt másik 2db akku adta meg magát...
Következő: »»   157 / 229
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem