Fórum témák
» Több friss téma |
de a kapcsolót meg hogyan lehet szétszedni mert én egyetlen csavart se találtam.
Köszi. Megnéztem de ehez nem láttam megfelelőtt.
Ehez, kép. Csak együtt találtam,de nekem külön kéne.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy egy El-Go típusú, 3 kerekű elektromos robogó sebességét meg lehetne valahogyan növelni?
Üdv,
olyan gondom van, hogy hozzájutottam egy Polymobil pa41-es elektromos kerékpárhoz, vettem bele új akksikat, mert 7 éve állt. Az mitől van, hogy 15km/h a végsebessége? Ez normális, vagy lehet rajta állítani/okosítani valamit? Nem száguldani akarok, de 30at kéne tudnia. Köszönöm!
Nagyjabol annyit mennek.
A 30km/h eleve nem is szabalyos,de ha annyival mennel,akkor eleg rovid tavot tudnal megtenni vele. Ugyanis nemcsak azert 25km/h a szabalyos vegsebesseg,de e felett kezdodik egy erosebb legellenallas,ami sokkal jobban megterheli a motort/akkumulatorokat.
Rendben, akkor menjen csak 25-tel. De ez a 13-15 km/h ez vicc. Már 25-ben is kiegyeznék. Tudok valamit tenni, hogy ezt elérjem?
Szia! Régen volt nálam egy ilyen moci és simán ment 25-30 közt! De ha jól emlékszem vezérlő csere volt benne! Fotózd le a tied vezérlő csatlakozóit mert lehet a felező vezetéke össze van kötve ezért lassú vagy pedig még a potis megoldása van.
Hello! Van a képen látható akksi töltőm elektromos kerékpáromhoz. Azt csinálja,hogy bekapcsolás után elkezd gyorsan villogni a piros,és zöld led egyszerre. A puffert cseréltem-semmi változás, A 3843 7-es lábán kondit cseréltem-semmi. Az 55 Voltos kimeneten kondit cseréltem-semmi. Egyedül még nem cseréltem a D6 dióda után lévő 47 mikros kondit. Ez okozná? Próbáljam cserélni?Szerintetek mi lehet a baj?
Hali!
Nézd meg a TL431-et, jó-e még vagy a 0.12 ohm ellenállást a jobb alsó sarokban.
A 0.12 ohmos ellenálás jó. Üresben is ezt csinálja,és töltéskor is. A TL431-et hogyan tudom leellenőrizni? Az optót is cseréltem,de nem változott semmi.
Teszel a segédtápra ( D6 katód ) pl. 12 voltot és a TL-en 2,5 voltot kell látnod.
Ha lenne szabályozható tápod 50-60 voltos tartományban, akár 10-20 mA terhelhetőséggel is, megnézhetnéd az optó-másik TL részt is, működik-e rendesen, ill. a 0.12 ohm helyére adott kis feszültséggel az áramhatárolás folyamatát. Természetesen együtt mindhárom fesz kell. A hozzászólás módosítva: Aug 24, 2016
Szia!
Ha mindemellé kattogó hang is hallatszik, akkor esélyes a töltőkábel zárlata. Ugyanez a jelenség, ha túl vannak merülve az akkuk. Előbbi esetben kábel csere, utóbbinál autós akkutöltővel tölts rá az akksikra egyesével.
Köszönöm a válaszotokat. Kattogó hang hallatszódik,de a töltőből. Akksi kizárva,mert üresben (akksi nélkül) is igy viselkedik.Lehet,hogy zárlatos alkatrész okozza,csak meg kell találnom . A szekunderen minden dióda jó. Majd keresgélek tovább. Ezek szerint akkor a primer körben ne turkáljak. Szerintetek az jó?
A kapcsrajzodon vannak felírt fesz-értékek... amit leírtam már, azserint letesztelhetnéd a szekunder kört. A primerben addig felesleges "nyúlkálnod", mivel az szeretne működni, de a szekunder valszín nem engedi.
Egy szem multiméterrel, tápok nélkül csak találgatsz.
Össze dobok egy tápot akksikból,és letesztelem!
Üdv.
Cseréld ki a segédtápnál levő D2-es gyors diódát, tipusa FR107. Mérd ki a fet gét ellenállását is.
Sziasztok...
Ti királyok vagytok mindenben, hátha tudtok nekem segíteni. Nekem van egy polymobil elektromos biciklim, Tápegység nélkül,direktre van kötve, csupán egy kapcsoló indítja a motort. 36V a motor. A kérdésem: Nem lehetne csinálni hozzá egy sebesség szabályzót? Persze házilag. Előre is köszönöm a válaszokat...
Lehet, de ha a motor típusát sem ismerjük... Egyébként meg vegyél hozzá elektronikát. Ha elkezdesz építeni kb ősz hajad lesz mire elkészül, alkatrészárban kb 8-10 e ft minimum. Kérdés megéri-e.
Azt szeretném kérdezni, egy sima hall elemes BLD motor mennyire működőképes ha egy hall elem hibás. Van egy ami néha erős rántással indul, kis fordulaton berezonál,morog a jármű, de megy jól , ha 10 nél többel megy akkor már csendesen megy.
A vezérlők között is van több féle, a tekercsek elhelyezésétől függően talán 120 meg 60 fokos. Lehet csak nem hozzá való vezérlést használsz.
Esetleg ha megkérnélek, megmérnéd hány ohm van a hall szenzorokhoz menő 5-ös csatlakozó piros és fekete vezetéke között?
Szio. Nos megmértem,de semmi értéket nem mutatott a mérőm. Van egy 350w os mocim, meg 1000w os is. Mind a kettőnél ua. Mind a 2ő jól müködnek eddig semmi gond.
Köszi, akkor az enyém megy vissza garanciába. Azon rövidzár van a két láb között.
Üdv mindenkinek.
Rámaradt egy elektromos kerékpár. Kérdésem az lenne hogy a kulcsos kapcsolót hova kell kötni a vezérlésben? 1 vékony piros vezetékem van szabadon amin - tápfeszültség jön miután csatlakoztatom az akkut. Kulcsos kapcsolóról fehér vezetéken + táp jön. A piros vékony vezeték panelon VK1-3+ jelzés be van forrasztva. Válaszokat előre is köszönöm.
Hello! Hozzám került egy elektromos robogó 4 sebességes. Az a baj hogy a kontakt kulcsot elfordítom,és rögtön 3-ik fokozatba kapcsol,és nem lehet sebesség fokozatot váltani. Vagyis a ledek kijelzik hogy hanyadik fokozatba kapcsolom,csak éppen a motor nem gyorsul.Ugyanabban a 3-ik fokozatban marad állandóan. A gázkarral birom a fordulatot szabályozni,csak a fokozatot nem váltja.Olyan mintha a sebesség korlát aktiválva lenne,de a vezérlőből kivezetve csak kék,illetve szürke vékony szálak vannak,és ezek szét húzására nem változik semmi. Olyannal találkozott-e valaki közületek,amikor nem vezetik ki a vezérlőből a sebességkorlát vezetékét,hanem benne hagyják? Ennél is ez történt volna?
Sziasztok egy kérdésem lenne.hogy valaki csinált már vagy tett e már elektromos biciklibe autos aksit ha igen azt hogyan csinálta.
Üdv, igazából úgy emlékszem volt már erről szó, épp egy másik fórumozóval cseréltünk eszmét régebben. Legyen egy kis türelmed és keress vissza légyszi, vagy keress rá a hozzászólásaimhoz, azok közt szerintem megtalálod (ne kelljen újra leírni ami már le van)...
Például itt volt róla szó. Te hamarabb megtaláltad volna mint ő.
A hozzászólás módosítva: Szept 30, 2016
Szia! Az indító akkumulátor egész más üzemmódra van kitalálva, a teljes kisütéstől tönkre megy. De a legkisebb (mondjuk 35 Ah-s) akkuból is 2-3-4 db akkora súlyt képvisel, amit épeszű ember nem szeretne magával cipelni a biciklin...
Helló! Nekem eredetileg is 36Ah-s akkuk vannak a járgányban, én 40Ah-s indító akkut tettem bele helyettesítésnek. Egyenlőre csak 2db lett kicserélve, de megint nagyon leromlott az üzemidő, így rá fogok nézni a napokban mi okozza a gondot. Nagy valószínűséggel a ki nem serélt másik 2db akku adta meg magát...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |