Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Az utcán halt meg. Összecsuklott és beverte a fejét az útszegélyben. Van még egy anyakönyv. abból az időből.
Voltak akkoriban még egyházi anyakönyvek is. Abban is lehet.
Az is lehet, de evangélikust nem találok.
Menj el a templomba, szerintem azokat ott őrzik.
Keress korabeli újságokat a levéltárban.
Ezt nevezik sürgős programnak. Hétfőn Veszprémbe kell menni, kedden meg Győrladamérbe. Nem annyira az utazás a gondom. Inkább az hol alszok hétfő este. Van javaslat? Állás ügybe megyek.
Hálózsákod van? Mert akkor vagy itt vagy ott. Még nyár van nem nagy ügy.
![]()
Kiegészítés: milyen busz visz a keletiből Kelenföldre?
A 4-es Metró az igazi, 1-2 ott vagy vele, el sem tudod téveszteni, mert végállomástól, végállomásig visz. Én is azzal járok. A buszjáratokat most keverték meg, valamelyik 7-es amúgy, de az kényelmetlen, lassú. A hálózsák a tuti!
Nem kötelező. Ha van pénzed mehetsz szállodába is.
![]()
A várban a Hilton.
![]()
Attól függ, hol laksz, honnan indulsz. Pl. Pestről simán inkább megjárnám 2x oda-vissza, mint hogy valahogy aludjak.
Az igen. Közelebb nem volt munka? A másik lehetőség, hogy még kicsit tovább utazik, és sógorék kicsit több pénzt adnak.
Nem megy már ott se úgy a "bót", németeknél meg betlizett, gondolom nem vág bele külföldibe megint. Sajnos délkeleten nagyon vékony a lehetőség.
Ez gondolom gyorsan levágja a füvet.
![]() A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2016
Üdv mindenkinek! A kocsinkon szeretném meghegeszteni a kipufogó véget (Discovery I dízel). Elég ha lekötöm az akku sarukat, vagy kell e valami mást is?
Szia személy szerint én ki is szoktam venni a kocsiból (ne kérdezd miért). Figyelj oda hogy poroltó legyen nálad ha a kocsi alatt hegeszted a kipufogót. De elvileg elég mind 2 darab sarut csak levenned. Esetleg mielőtt nekiállsz ellenőrizni nem e szivárog az üzemanyag és hasonlók nehogy meglepetés érjen! Lehet én tűnök túl óvatosnak de na. Az ördög nem alszik és az őr sem
![]()
Miért kellene lekötni? Az én dízelemen úgy történt ez annak idején, hogy odatolattam a műhely elé, emeltünk egy picit a hátulján hogy alá lehessen feküdni, Co-val rá lett varrva a folt, majd leengedtük és elmentem.
Nekem is mindig mondogatták hogy le kell kötni. Itt a 607 es be is ugy tanitják a kocsiszerelő tanoncokat. Lehet hogy csak valami régi dologból fakadhat kitudja.
Elektronos hegesztésnél előfordulhat, hogy a hegesztés környékén a testpotenciál megváltozik a hegesztő áram miatt. Ha ilyenkor az akku be van kötve, akkor pillanatnyi túlfeszültséget kaphat az autó elektronikája - ami egy mai autó esetében súlyos, drágán javítható hibát is okozhat.
A trabant felhasználói könyvében még azt is írták hogy a generátor csatlakozasat kossuk le. A poroltot jo hogy mondtad magam melle keszitem majd
![]()
Azért is le kell kötni akkut, mert a hegesztőáram záródhat nem csak a hegsztőpálcán íven trafó testre, hanem -esettől függően- másfelé az autóban, szétéghetnek drótok, stb.
Tehát nem biztos, hogy a hegesztendő pont testpotenciálon van, ahova csíptettük a trafó testet. Ha pld. korrózió miatt nincs kellő keresztmetszettel testen, akkor -is- lehet gubanc. |
Bejelentkezés
Hirdetés |