Fórum témák
» Több friss téma |
Ha a program kiolvasés védelme be van kapcsolva a programtár minden rekezébő 0x00 -t lehet kiolvasni. A képen 0xFFFF van.
A konfigban nincs bekapcsolva egyetlen CODE PROTECT bit sem.
Én csak kezdő vagyok én is láttam a full FF es kiolvasást.
Más eszköznél ha olvasáskor a chip kimeneti csatornája fizikailag LOGIC 1 marad pld összeér az 5V al akkor FF ek jönnek le. Nem lehet hogy a kiolvasás valójában sikertelen ? vagyis nem lehet hinni a config 1es bitjeinek Ha a chip működése közben munkát hajt végre elgondolkodtató, hogy tényleg van rajta programanyag. És ha már itt tartunka PIC-re egyáltalán fellehet írni olyan programot ami kiolvasását még a config elérésére is meggátolja ? vagy nem mert ha olvassuk teljesen független üzemmódba vált át és nem néz meg semmilyen rá programozott beállítást.
Halli.
Mire szolgál az ANSEL ANSELH ADCONx ADRESH ADRESL ??? A hozzászólás módosítva: Szept 30, 2016
Az ANSEL és az ANSELH -val kiválaszthatod a csatornát amelyiken AD konverziót akarsz. (Melyik lábon...)
Az ADCONx el beállíthatod, illetve indíthatod a konverziót. AZ ADRESL és ADRESH a 10 bites konvertálás eredménye. Alapbol az ADRESL ben van az alsó 8 bit , AZ ADRESH alsó két bitjén a konvertált eredmény felső 2 bitje. De van olyan PIC amiben eltolható a rendezés, és a felső (ADRESH) van tele és a konvertálás alsó két maradék bitje az ADRESL tetején van. UI.: Az adatlap szépen leír mindent! Feltétlen olvasd el! Én Angol tudás nélkül is gond nélkül tudtam értelmezni. A hozzászólás módosítva: Szept 30, 2016
8x olvastam el hát ....
Sima ADC_Readnél kellenek ezek???
Igen. Ha MikroC -t vagy MikroPascal-t használsz akkor itt a minta kódja a fejlesztő környezetnek. (PIC16F887)
Pascal kód:
Ha más fejlesztő környezetet használsz akkor ahhoz valaki még adhat tippeket. A hozzászólás módosítva: Szept 30, 2016
Aszt nem értemD