Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Üdv!
kösz, továbbítom a szerelőnek az ötletet.
Üdv!
köszönöm az ötletelést, eddig annyi az érdemi info, hogy ha lehúzzák az aksik saruit és visszateszik, nincs hiba és indul a motor. Mivel random jön (jött) elő a hiba, így most csak akkor tudom előcsalni, ha megyek vele, aztán lesz ami lesz. Hibakódokat nem adták oda (még). Ha megszerzem, megírom, hátha mankónak jó, hogy maga a BC mit regisztrált mint lehetséges hiba ok. Előre is kösz minden segítséget.
Szia! A gyújtó trafót cseréld. Üdv: bárány!
Üdv!
Megvolt, de a random jelleg miatt, nem 100%, hogy megoldotta a problémát. Kösz.
Volt cserélve, új trafó, új kábelek, új gyertyák.
Üdv!
Nem, ötlet szerűen nem költöttem. Szerelőtől elhoztam szombaton a kocsit, nem találták meg a hiba okát, megyek vele, aztán majd meglátjuk.
Nézd, hogy kinek szólt az íródott hozzászólás, mert ez épp nem a te problémádra.
Sajnos így látatlanba nehéz bármit is mondani úgy hogy még egy hibakódunk sincs, amire támaszkodhatnánk. Így sajnos nehéz távsegíteni. Idézet: .Tehát a kormány , és a balra való kanyarodás következtében jön elő a hiba .Itt kell keresni a hibát vagy az első kereket kifordulása okoz hibát , vezeték zárlat , vagy összenyomódás , vagy a kormány nem dörzsölte ki vezetéket , ami csak néha jelentkezik , vagy a kormánymű kitolódásakor nincs e vezeték közel , és zárlatot okoz stb. „kereszteződésnél balra akartam fordulni, leállt.”
Sziasztok.
Érdekes problémával állok szemben. Miért púposodik fel a bal első tompított izzó? Ez már a második izzó amit eldobok egy hónapon belül. Renault thalia 1.4 injektoros. A hozzászólás módosítva: Dec 22, 2016
Szia!
Szerintem ez nem az autó hibája. Nekünk a céges új Opelben történt ez. A harmadik eset után máshol, másik típusú izzót vett a gondnok, azóta semmi probléma.
Maga az üvegbúra púposodik fel?!? Na ilyet még nem láttam! Tudnátok képet feltenni róla?
Sajnos vannak hitvány izzók a piacon. Némelyik annyit ér,mint egy zárlatos Szentjánosbogár...
Ha koszos a lámpabúra,az túlmelegítheti az egész foncsort,akkor a rosszabbak esetleg csinálhatnak ilyet. Én OSRAM izzókat szoktam venni,mikor kifizetem kicsit fáj,de a szemeim miatt kell a fény. (Szemüveges vagyok,plusz rengeteget vezetek).
Szia Norberto!
Tessék kép... Homasita által forgalmazott termék, megtalálható még Praktikerben meg pár helyen, Bottari "márka". Én írtam nekik levelet, hogy illene levenni a polcról, mert úgy sz*, ahogy van - nulla reakció. Az egyik ezek közül 13 perc alatt produkálta ezt az elolvadást, a másiknak kellett két nap, a harmadik ment két hétig, a negyedik most is világítana, csak halvány volt, ezért kiszedtem és akkor láttam, hogy milyen... Mindez egy Hyundai i30-ban! Azóta persze ilyet többet nem teszek bele, a mezei Tungsram H7 nem sokkal drágább és sokkal jobb fénye van. Másik apróság, hogy érdemes a fogalatot (minekután az egyik izzó nekem amúgy is megolvasztotta a bal oldalon, így nem volt kérdés!) kicserélni kerámiára. Ez a Homasitában százpár forint, nem tétel, viszont minőségben sokat számít.
A mai napig Tungsram izzókat veszek ha szükséges. Tudom, hogy már GE tulajdon, de a minőségük jó. Körülbelül két három évig megy egy garnitúra évi 40-50000km-es futás mellett. Ha az egyik kiég a párját is cserélem.
Igen az üveg púposodik fel. A legkisebb is számítba vettem. Gyorsan kellett mert menet közben pukkant ki este.
Most egy "márkásat" vettem Osram/Tungsram nem tudom. Remélem ez tovább tart ki mint 6 nap. A hozzászólás módosítva: Dec 22, 2016
Mindig elfelejtem magammal vinni, ha véletlenül arra is járok Mivel nem nagy összeg, így megelégedtem a levélírással.
Szerintem üvegnek kellene lennie... Ráadásul úgy kezeltem, mint a hímes tojást. Szövettel fogtam meg, a zsírmaradványokat letakarítottam róla (ami a csomagolásból kivéve már rajta volt!), de ennek mindegy, egyszerűen pocsék termék.
Egyszerűen rossz a minősége. Vacak, olcsó anyagból készül. A legolcsóbb Tungsram/Osram is ezerszer jobb ezeknél.
Sziasztok,adott 1 Opel Corsa 1.3 ecotex 2008-as.A világítása úgy működik,hogy járó motornál nem tudom lekapcsolni.Tehát ,ha elindítom,a tompított egyből ég.Ha valakinek ilyen autója van,vagy jártas a nappali fény bekötésbe,segítsen nekem.Szeretnék felrakni rá.
Minek a nappali fény,ha menet közben Úgyis világít a tompított?
Ez a gyári nappali fény. Szerintem géppel ki lehet kapcsolni.
Üdv!
ezt megnézettem, nem találtak szigetelés hibát, vagy kontakt hibát. azért kösz.
Offként nagyon érdekelne, hogy miért akarod kikapcsolni. A világítás ha nem is kötelező napközben csak lakott területen kívül, mindenképpen növeli a láthatóságodat, ezért a közlekedés biztonságát nagyban javítja. Én eddig minden autómba utólag építettem be ezt az "extrát", amit te éppen kivenni szeretnél.
Amikor télen reggeli vagy délutáni derengésben / ködben lakott területen világítás nélkül közlekedő autót "látok" közlekedni - mert hát elfelejtette bekapcsolni a lelkem -, akkor mindig azt kívánom, bárcsak mindenkinek ilyen nappali menetfényes autója lenne már mint amilyen neked van.
Pár ezret nekem is megspórolt volna egy ilyen opció.A rend éber őrei erre nagyon harapnak.
Mérj kompressziót és veszteséget a motorban. Ha nagy a differencia a hengerek között az előhozhatja ezt a jelenséget. Ilyenkor előfordulhat olajfelhordás a bekokszosodott gyűrűknél vagy olajosodás kopott szelepszár szimering miatt. Vagy esetleg audinál jellemző a fékrásegítő devander kilyukadása ami szintén okozhat a többletlevegő miatti keverékszegényedés okán gyújtáskimaradást.
Látom olvastok, csak nem értelmezitek az írást!
Ledes, utólagos menetfényt szeretne beépíteni, a gyárit pedig kikapcsolni. Azért nem mindegy, hogy nappal a két 55W-os tompított világít vagy két 5W-os ledes. Ráadásul akkor az izzók élettartama sem mindegy.
Ebbe igazad van,csak nyáron miért fogyasszon több izzó több 100W-ot ,nem beszélve ha valamelyik tompított kiég,ami 3-4 ezer forint/db,Ledes jóval kevesebbet fogyaszt,nem beszélve a kiégésről.A mostani autókba nem mindenki tud égőt cserélni.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |