Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
A karton merevítés sajnos nem ér semmit. Én is azt hittem jó valamire, de a saját kábelesdobozban sem működött.
Ha rátapos egy 100 kilós ember, azt nem sok dolog bírja ki. Csak azt nem tudom, hogy most jogos lenne-e a pénzvisszatérítés? Maximum fele-fele arányban, én is bukok, ő is. Talán így korrekt.
Én nem számítok kompetensnek, ilyenkor előveszek egy másik kábelt, legalább ürül a doboz.
Én megírnám neki, hogy törötten érkezett, leggközelebben csomagolja gondosabban, mert csak a szerencsén múlott, hogy nem tört el toll. Valószínűleg levágnám a csatlakozót, és tennék rá egy füleset, amit könnyebb kihúzni. A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2017
Azért a rendes hálózati dugvilla nem adta volna ilyen olcsón.
A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2017
Boldog Új Évet Kívánok Tisztelt Fórumtársak!
Kb. 3 éve rendelkezem pay-pal fiókkal. Gondoltam regisztrálok egy web-es számlát is a hozzá tartozó web kártyával. A számla regisztrációja rendben lezajlik de amikor a kártyát akarom regisztrálni a három számjegyű kódnál maga a kód megnevezése olyan mint a plasztik kártyáé (a web kártyáé CVC2, a plasztiknál már nem emlékszem hogy néz ki), és emiatt nem sikerül a regisztráció. Lehet, hogy én rontok el valamit? Segítségeteket előre is köszönöm! Idézet: Ezt csak én nem értem? Nem mindegy, mi a kód megnevezése? A három számot kéri a rendszer. Nem? „a három számjegyű kódnál maga a kód megnevezése olyan mint a plasztik kártyáé”
Szervusz!
Be is írom azt a háromjegyű kódot amit a web-kártyához kaptam, és amikor mentem az adatokat akkor ebben a kód ablakban megjelenik egy felkiáltó jel és a regisztráció nem történik meg.
Nekem is volt problémám a kártyával, két héttel később már ment minden, mint régen: Bővebben: Link. Próbáld meg pl. pénteken, hátha. Én azóta sem tudom mi volt a gond. Ahogy jött úgy el is ment.
Nekem az xxx bankhoz tartozó internet kártyát elsőre elfogadta aminek az elején van az a bizonyos CVV (vagy CW) kód...
Nem lehet, hogy a te kártyatípusodat nem támogatja a rendszer ahová regisztrálni akarod? Vagy valami rossz adatot, esetleg rosszul adtál meg...
Először elküldtem neki a lefotózott személyiről készült fotót, melyről minden személyes infót kitakartam, de sokáig nem válaszolt, aztán új kérdése volt...
Megelégeltem. lemondtam. Most "Order Cancelled" státuszba került a rendelésem. Levelük szerint 3napon belül visszatérítik.. (remélem ugyanúgy Paypalon át) nem igazán EU-komfort gyorsaság.. most várhatok. Gyanítom velem azért voltak bizalmatlanok mert aznap regisztráltam és egyből 100eFt felett rendeltem. Veled gondolom azért viselkedtek bizalommal mert rengeteg sikeres vásárlásod volt és eleinte olcsóbb dolgokat rendeltél, de nekem sem tetszettek, nem látom azt a biztonságot mint ami eBay-nél van, így soha többé Banggood.. A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2017
Fordítsd meg a kérdést és gondolkodj el rajta, te vajon rendelnél -e olyan eladótól százezer forintos tétel felett, aki aznap regisztrált és semmi értékelése sincs még...
A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2017
Ha bemegyek itthon a MM-ba, vásárolnék egy félmilkás TV-t, leteszem a vételárat KP, a pénztáros pedig húzza az időt, újabb és újabb kéréssel jön elő, láthatóan nem akarja nekem eladni, akkor inkább rendőrt hívok.. mert az egy antiszemita pénztáros..
A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2017
Ebben az esetben Goky586 vásárolni akart és ki is fizette a terméket.
Az igaz, de ez még nem garantálja azt is, hogy nem kezd el rögtön reklamálni és cirkuszolni ha megkapta a terméket, hogy mondjuk nem megfelelő, vagy hibás, holott valóban hibátlan...
Nem hiszem, hogy bárki szívesen vásárolna ilyen összegben értékelés nélküli eladótól, szóval szerintem ez visszafelé is ugyanúgy működik... Doky586 a személyes vásárlást ne hasonlítsd össze egy virtuális vásárlással ami több országhatáron túli tranzakció. Ha itt valami gáz van, akkor nagyon nehéz megegyezésre jutni és az csak problémákat szül. Az eladónak ugyan úgy mint a vásárlónak...
RoliNyh-nak igaza van. A MM-ban senki sem fogja megtudni, ha következő nap összetörve visszaviszed a TV-t, és a fogyasztóvédelemmel fenyegeted őket, viszont az internetes vásárlásnál egy negatív is rengeteget számít.
Idézet: Ha valaki becstelen és csak a negatívat akarja adni, az megteheti 1000 Ft-os tétellel is...miért kell rosszra gondolni, ha valaki akar tőlem venni valamit jelentős áron és ki is fizeti a vételárat ?! „viszont az internetes vásárlásnál egy negatív is rengeteget számít.”
Lehetséges. Igazábol azt nem értem, miért jó onnan laptopot venni.
Ezekkel a feltételekkel jutottam a Cube i9 -hez.. Ha tudsz magyar boltból megrendelhetőt szólj..
A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2017
Feltételként szabtad meg az egy éves jótállást. Nem mondom, hogy nem lehet távolkeleten érvényesíteni, de azért nem olyan egyszerű. Igaz, itthon sem mindig az.
Pedig a Banggood sem rossz. Villámgyorsak és korrektek voltak. Lehet, hogy egy rossz kereskedőt fogtál ki. Én az Ebay-el rosszabbul jártam. Nehezebb a szállítást jól szervezni és hát időben is nagyon macerás. Volt egy készülék, amit 6 hónap múlva szállítottak le. Ráadásul garantáltan odafigyel rá a N.V . A Banggoodról rendelt csomagok mindig Európába érkeznek először, így ÁFA sem terheli. Most rendeltem éppen - 4 nap alatt a kezembe kaptam a csomagot.
Azért remélem a magyar webáruházak nem vezetik be ezt a módszert hogy arcra, vallásra, nyelvre, hitre való tekintettel másképp kezelik a vevőiket...
Szia!
A Banggood azonosítási eljárása teljesen elfogadott és általános nemzetközi rendelések esetén. Én 2001 óta rendszeresen rendelgetek, fizetgetek külföldi weboldalakon és jópár alkalommal tőlem is kértek hasonló azonosítást. Olyan kártyaelfogadóval is találkoztam, aki a személyes dokumentumok mellett maga a bankkártya beszkennelt képét is kérte. Mindig az első vásárlás előtt szoktak ilyet kérni, utána már nem szokott ilyen lenni. Ezzel az eladók magukat védik, nem ellened szól a dolog. Az internet sötét oldalán ugyanis rengeteg lopott bankkártyaadat kering, amiket pénzért meg lehet venni. El sem hinnéd mennyi bűnöző vásárol lopott kártyaadatokat és azután különböző webshopokról rendelnek velük nagyértékű termékeket. Aztán amikor a kártya jogos tulajdonosa észleli a jogtalan vásárlást, és jelzi azt a bankjának, elindul egy chargeback nevű hosszadalmas procedúra, aminek a végén az esetek többségében, ha tényleg lopott kártyaadatokkal visszaélve vásárolták a terméket, a nemzetközi kártyaszerződések értelmében végül a vásárló visszakapja a pénzét és az eladótól a bankok visszavételezik a pénzt, azaz a végén az eladó járt rosszul, ő lesz az egyedüli károsult. A megrendelt árut meg ugye 1-2 napon belül feladta, annak már bottal ütheti a nyomát. 2015-ben csak az USÁ-ban 11,2 milliárd dollár veszteséget köszönhetnek az online kereskedők a lopott kártyák miatti, chargeback-el visszafizettetett, de már teljesített rendelések miatt. Vannak olyan online szolgáltatási szektorok (pl. online játék előfizetések) ahol a teljes eladások 8%-át is eléri a chargeback-es veszteség összege! Belátható, hogy ezek a visszaélések igen borsos veszteséget okoznak az eladóknak és ez ellen megpróbálnak védekezni, minimalizálni a lopott kártyás tranzakciók számát. Bizonyos esetekben ezért ellenőrzik a vevők személyazonosságát, hogy biztos te vagy-e a kártya tulajdonosa és nem lopott kártyaszámmal próbálsz-e fizetni. Én úgy gondolom, hogy ez teljesen megérthető és elfogadható. Én még soha nem álltam tovább egy webshop-tól csak azért, mert azonosítani akartak. Ezt el kell fogadni, hogy saját magát védi ezzel a kereskedő.
Ez nem simlisség, egyszerűen a visszaélések miatti veszteségeit minimalizálja a gyanúsabb tranzakciók azonosításával. Miért ne lenne hozzá jogköre, hogy meggyőzödjön róla, tényleg te vagy-e aki rendel, vagy pedig valakinek a lopott adataival, bankkárttyaszámával, ellopott Paypay jelszavával próbálsz rendelni?
Nagyon is van hozzá joga, éa ha te megtagadod az együttműködést egy ilyen ellenőrzés során, akkor egyik eladó sem fogja neked elküldeni a csomagot, abban biztos lehetsz. Ez a világon mindenhol így működik, vagy elfogadod, vagy nem kell külföldről rendelgetni, rendelj itthonról és fizess utánvéttel. A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
OK, én inkább maradok eBay-nál egyenlőre..
Elvileg visszautalták a pénzt, ez látszik is a Paypal accountomon, de nem jelent meg a 'balance' résznél csak a 'activity' oldalon, és a hozzá csatolt bankártyára sem érkezett meg. Banggoods ezt írta: "may take up to 14 days to show in your account"... ez tényleg igaz? odafelé 1órán belül megérkezik a pénz, míg visszafelé 2 hét kell neki..? Egyébként a paypal továbbküldi a csatolt bankkártyámra, vagy a paypal balancomat kell figyelgetnem naponta hogy mikor jön meg? A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
Nekem nemrég volt ilyen refundom Paypalról, először nálam is csak a Paypal számlatörténetben jelent meg a jóváírás, majd 4 munkanapra elteltével írták jóvá az OTP-s webkártyámon a pénzt.
Elvileg ha kártyával fizettél, akkor a refund kizárólag ugyanarra a kártyára mehet csak vissza. Várj türelmesen, meg kell, hogy érkezzen majd.
Ha te komolyan gondolod, hogy egy online kereskedő nincsen joga, hogy ellenőrizze a személyazonosságát egy külföldi megrendelőnek, különösen nagy értékű megrendelések teljesítése előtt, akkor te egy másik világban élhetsz valahol.
Kérni kérheti (bárki) de hatósági értelemben nincs joga hozzá, nem vagy köteles megadni neki a kért dolgot.
Érdekes amit írsz, mert rendszeresen vásárolok tőlük és meég egyszer sem kellett ilyen procedúra. Igaz még csak VIP2 vagyok.
Ez igy marhaság. Manapság a bankban is elkérnek töled hiteles fényképes igazolványt, ha bizonyos összegen felüli pénzmozgást kérsz. A bank sem hatoság hasonloan a repülötársaságokhoz, akik szintén kérhetnek töled fényképes igazolványt. Ráadásul csak egy másolatot kértek, ahogy sok hotelben is lemásolják ( pedig az sem koser) az igazolványodat.
Ezt lehet kiváltani a modern elektronikus aláirással. A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
|
Bejelentkezés
Hirdetés |