Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   167 / 196
(#) attila0124 hozzászólása Szept 5, 2017 /
 
Minden müködik csak a vizhőfok mérő óra nem megy...
(#) Ge Lee hozzászólása Szept 5, 2017 /
 
Tudja esetleg valaki hogy az AUM motorkódú motor MAF szenzorának mekkora max. feszültségértéket kell mutatni egy padlógáz, vagy egy combosabb gyorsítás során? Más is szóba jöhet nem csak a Skoda, Audi-ban és WV-ben is van ilyen motor.
(#) Castor84 hozzászólása Szept 25, 2017 /
 
Sziasztok!

Szeretnék kérni egy kis információt!
Octavia 1 1999 1.6 AKL

A történet annyi, hogy mikor megvettem az autót, tudtam, hogy nem működnek az elektromos hátsó ablakok. A napokban vettem felújítókészletet, a jobb oldalit meg is csináltam, működik. A meglepetés a baloldalon ért, mikor szétszedtem, szembesültem, hogy nincs benne a motor, illetve hiányzik a motorral szemben lévő műanyag, amiben a csiga fut.
Kérdésem a következő, van olyan VW amiben ugyan ilyen az ablakemelő motor? Vagy kimondottan Skoda alkatrészt kell felhajtsak.
Segítségeteket előre is köszönöm.
(#) sp_balint hozzászólása Okt 1, 2017 /
 
Sziasztok!
Alábbiakban kérnék segítséget: Octáviam óracsoport hiba és csere kapcsán állt egy hónapot, azóta azt produkálja, hogy menet közben sebességváltáskor (gázt elveszem - kuplung benyomáskor) felugrik a fordulatszám 3000ig, ettől eltekintve szépen megy. Ha azt csinálom, hogy sebességváltáskor nem nyomom be egyből a kuplungot hanem hagyom gurulni gáz nélkül 2mp és kuplung akkor nem ugrik fel.
Szerelő azt mondta 3 hónapja, hogy majd a computer beállítja magát, de azóta is megmaradt a gond.
van vmi ötlet?
Octavia 1,6BENZIN, BFQ motorkód,2003
pillangószelepet akkor mindenesetre kitisztítottuk és be lett állítva a gyári alapjárat
(#) beikes hozzászólása Okt 4, 2017 /
 
Sziasztok.

1-es Octaviamban a vezető oldali ülésfűtés nem működik. A relé,csak a jobb oldali bekapcsolásakor kattan. Kivettem a kapcsolót, gyújtást adtam és multiméterrel mértem, mi történik a vezetékekben, amikor állitom a kapcsolót. Mindkét oldalon megfelelő volt. Kivettem a reléjét ott is mértem, a sárga-fekete vezetékben nem volt áram. Felcseréltem a csatlakozókat, hátha a relé egyik oldala a rossz, de a jobb oldali csatlakoztatásakor rendesen működött. Merre menjek tovább a hibakeresésben?
(#) zolika60 válasza beikes hozzászólására (») Okt 4, 2017 /
 
Az ülésben lévő fűtőbetét szakadt.
(#) Kovabe hozzászólása Okt 5, 2017 /
 
Sziasztok

Egy olyan probléma merült fel, hogy vásároltam egy 2011 o2 Fl-t aminek a fordulatszámmérő részén nincs háttérvilágítás.
A kérdés hogy lehet ezt javítani illetve mennyire macerás kiszerelni?
Milyen típusú háttérvilágítás van benne, LED vagy rizsizzó?
(#) bbb válasza Kovabe hozzászólására (») Okt 5, 2017 /
 
Ha raksz fel fotót, megmondom, de szerintem ledes.
(#) Kovabe válasza bbb hozzászólására (») Okt 5, 2017 /
 
Gyorsan kerestem egy fényképet a neten, gondolom így is jó.
Ha led-es akkor azok sorba vannak fűzve, vagy mi lehet a gond?
(#) bbb válasza Kovabe hozzászólására (») Okt 5, 2017 /
 
Igen, ez nagy eséllyel ledes szokott lenni. Ha nem volt kiszedve és tekerve az óra, akkor nem tudom mitől sérülhetett meg, hogy ne világítson. De előfordulhat, hogy csak simán megtört a forrasztás a led lábánál (ólommentes technika hátránya). Először neki kellene ugrani kiszedni és akkor kiderül mi a gubanc oka...
(#) Kovabe válasza bbb hozzászólására (») Okt 5, 2017 /
 
Köszönöm a választ, majd nekiugrok és megnézem mi lehet a baja. Óra tekerés nem gondolom hogy lett volna mert a szrevíz füzetben teljesen jól lekövethető a 6 év és a 261e km. annyi km-el nem feltétlen kell tekergetni.
(#) zolika60 válasza Kovabe hozzászólására (») Okt 5, 2017 /
 
Már ha a szervizfüzet valós.
(#) Kovabe válasza zolika60 hozzászólására (») Okt 5, 2017 /
 
Siemens cégautó volt. Ellenőriztettem
(#) Topi331 hozzászólása Okt 6, 2017 /
 
Sziasztok ! Van egy 2006 O2 1,4 16V benzines BCA motorkódú autóm,amiben a fojtószelepet tisztítani kellene.Ezt meg tudom csinálni de utána kell egy alap beállítás.Ezt el lehet végezni VAGCOM nélkül úgy ,hogy leveszem az akku sarut egy fél napra,vagy mindenképpen kell a beállítás?
Előre is köszönöm a segítséget !
(#) Kovabe válasza Topi331 hozzászólására (») Okt 6, 2017 /
 
Szia

Nekem annakidején úgy csinálták hogy aksi le, tisztít és aksi vissza.
Nem feltétlen jó de nekem jó lett, azért várj valami hozzáértőt aki biztos a dolgában.
(#) VIM válasza Topi331 hozzászólására (») Okt 7, 2017 /
 
Szia! Erre gondoltál?
(#) geyseer hozzászólása Okt 8, 2017 /
 
Sziasztok! Skoda octavia1 ABS lámpa viĺágit,de maga a rendszer működik. Véletllenszerűen. Van hogy elalszik. Lehet-valamelyik jelado koszos,vagy szakadt a vezeték valamelyiknél? Kimérhetó e a vezetékszakadás valahogy? Köszi a válaszokat. Üdv.
(#) VIM válasza geyseer hozzászólására (») Okt 8, 2017 /
 
Szia! Talán csak koszos lett az impulzus rotor. Bővebben: Link Persze előbb fontos volna egy diagnosztikai kiolvasás, ami segítene konkretizálni a hibás részt, mert talán a vezérlővel is lehetnek gondok.
(#) fehernorbert hozzászólása Okt 9, 2017 /
 
sziasztok ismet, elfelejtettem a multkor megkoszonni a segitseget, megkerult a falcs levego.
most megjelent egy masik problema zsirci uj Bosch lambdaszondara ezt irja ki p0134 o2 sensor circuit no activity detected (bank 1 sensor 1) . Octavia 2.0benzin AQY, esetleg valaki jart mar igy?
(#) Topy19 hozzászólása Okt 12, 2017 /
 
Sziasztok!
Ezt a kérdést feltettem az index forumon is. De hátha itt előbb kapok választ. Új vagyok a skodások között. És egyből egy elég komoly gondom akadt. Egy hete vettem egy 99-es octaviat. 1,8 20v eddig hibátlanul működött. Ma egy hosszabb úton voltam vele. Egy darabig ment is rendesen. Aztán elkezdett akadozni, rángatni. Három henger megy és nagyon füstölt feketén mint egy diesel. Néha bizonyos fordulatszámon megy rendese. 1800-2000 között aztán újra rángat dadog. 3000 fölött megy rendesen. A vezérlés számlával igazoltan egy hónapos. Van valami ötlet hogy mi lehet a hiba. Ja és embertelen sokat fogyasztott.Közben voltam diagnosztikán. Gondolom egyszerre nem romlott el minden. Hanem az egyik rossz és az ad hibás adatot, hogyan tudom kiszűrni mi a hibás Köszönöm
A hozzászólás módosítva: Okt 12, 2017
(#) Ge Lee válasza Topy19 hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
Ha nagyon sokat fogyaszt az lambda szonda, légtömegmérő vagy hűtőfolyadék hőmérséklet mérő szonda miatt szokott lenni leginkább, de persze más oka is lehet. Ennek a légtömegmérőjét (levegőmennyiség mérő) nem ismerem, nekem turbós van (AUM), azzal pl. vigyázni kell mert vagy 20 féle kapható hozzá, úgy 7-8000 és 86000Ft között, és van olyan amelyik rosszabb mint a régi amit kiveszel belőle. Olyan helyre kell vinni ahol menet közben a rádugott laptoppal tudnak grafikont rajzoltatni a szenzorok aktuális helyzetéről, ekkor rögtön kiderül a hiba, már ha van másik elmentett adat amihez lehet viszonyítani. Az enyémben pl. még a gyári légtömegmérő van, fizikailag még működik, de már kb. 20%-ot csal, ennyivel kevesebb beáramló levegőt mér a valósághoz képest nagyobb terheléseknél. Nem is derült volna ki, ha nem viszem el a gépet egy tuningra, és nem emlékeztek volna egy ilyen adatra fejből. Ekkor áttettünk bele egy másik ugyanolyan légtömegmérőt egy Audi-ból, és azzal mindjárt a megfelelő értékeket hozta.
(#) Topy19 válasza Ge Lee hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
Köszi a tanácsot. A fő gondom az, hogy a pénzem elment a vételre és az átírásra. azért próbálkoznék magam (segítséggel) rájönni a hibára.
(#) Ge Lee válasza Topy19 hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
Okos ember ha van mondjuk 2 milliója akkor nem háromért vesz autót, hanem csak másfélért, éppen azért, hogy maradjon pénze az ilyen nem várt kiadásokra. Mondanám hogy tegyél egy tárolós szkópot a szondákra miközben jár a motor,de ennek is csak akkor van értelme, ha van eltárolt ábrád a helyes adatokról, ami ugye nincs.
Íme egy tanulságos cikk, érdemes végigolvasni.
(#) Topy19 válasza Ge Lee hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
Ebben igazad van. akkor nem jól fogalmaztam. A szerelő aki látta reggel úgy indított, hogy fojtószelep 80-100, légtömegmérő 30 + még ami jön hozzá. Nem akarom hogy olyat vetessenek meg velem amit nem lenne fontos.
A hozzászólás módosítva: Okt 12, 2017
(#) Kovabe válasza Topy19 hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
Szia

Ez nekem inkább trafó hibának tűnik de nem vagyok biztos benne. Érdemes lenne egy olyan szerelőt keresni aki egy másik alkatrésszel ki is tudja próbálni.
Abban szinte biztos vagyok hogy magad otthon pénz nélkül nem fogod tudni javítani a hibát.
De lehet hogy egy szervíz azt mondja hogy ez is rossz meg az is és kiderül hogy egy rejtett hibával teli autót vásáróltál amivel már visszont lehet zaklatni az eladót.
Az hogy egy vezérlésről van számla az még nem bizonyíték hogy cserélték illetve hogy ebben az autóban cserélték egyáltalán.
Én már túl vagyok 5 használt autó vásárláson és eddig mindegyikben vezérlés csere volt, még amelyikben csak 50e km volt még abban is. Nem csak km függő a dolog, sajnos sok autós leamortizálja az alkatrészt fele időre.
(#) Topy19 válasza Kovabe hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
Az eladó zaklatása már elkezdődött. Nem pénz nélkül akarom megoldani. Csak feleslegesen nem szeretnék még egy lehúzás áldozata lenni. A szerelő szerint, meg a diag szerint is megy mind a 4 henger. csak annyira sokat kap hogy nem tudja elégetni. Tehát trafó talán jó.
A hozzászólás módosítva: Okt 12, 2017
(#) Ge Lee válasza Kovabe hozzászólására (») Okt 12, 2017 /
 
Biztos hogy nem trafó, mert az nem a megy-nem megy kategória. Nekem volt trafóhibám, elkezd rángatni, kirakja a műszerfalra az ikont, és onnantól 3 hengerrel mész egészen addig, amíg ki nem cseréled a trafót. Szóval az nem javul meg időszakosan sem.
(#) VIM válasza Topy19 hozzászólására (») Okt 13, 2017 /
 
Szia! Első sorban a 30. pont tápfeszültség problémát kellene megnézni, hogy honnan és miért nincs ott megfelelő feszültség. Talán a többi érték is e miatt nem megfelelő. Biztosíték tábla az akkumulátoron mindenek előtt, ahol nem lehet kimelegedett (elszíneződött) kötés, biztosíték. A következő dolog a légszekrény levegős átkapcsoló szelepe (N156) Bővebben: Link ami egy membrános szerkezetet működtet aminek a membránja szokott kiszakadni és a miatt nem megfelelő a beszívott levegő mennyisége a motornak.Bővebben: Link A link csak egy képi információ, mert így néz ki a membrános kapcsoló szerkezet és többek között a működtető karnak ilyen meghibásodása is szokott lenni.
A hozzászólás módosítva: Okt 13, 2017

N156.jpg
    
(#) Topy19 válasza VIM hozzászólására (») Okt 14, 2017 /
 
Köszönöm a tanácsokat. Hétfőn viszem szerelőhöz. Eddig annyit csinaltam rajta kaptam kölcsön egy légtömeg mérő. Azzal majdnem tökéletesen jár a motor. Van egy szóbeli ígéretem amiről keszitettem hangfelvételt,az eladótól a költségek megtéritésére.
(#) VIM válasza Topy19 hozzászólására (») Okt 14, 2017 /
 
A hibakódok fontossági sorrendben vannak feltüntetve és abban a légtömeg mérő a legutolsó helyen van. A tápfeszültség és annak kimaradása és az N156 szelep hibájából kellene kiindulni. Persze ez csak javaslat mielőtt még még túl sokat költenél fő darabokra és azok cseréjére.
Következő: »»   167 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem