Fórum témák
» Több friss téma |
Nem egyszerű feladat, de ha van elektronikához értő barátod mint írod ő megtalálja a szakadást. Ha mégsem, marad Haudek mester.
Ezen látni, hogy merről jönnek a vezetékek!
Kicseréltem a szondát,az jó is lett. Köszi a segítséget.
Viszont lett egy új hiba, nem ezzel kapcsolatosan. ABS. 01542 - Yaw Rate Sensor (G202) 008 - Implausible Signal 01542 - Yaw Rate Sensor (G202) 012 - Electrical Fault in Circuit A G201-es szenzorról megtaláltam, hogy féknyomás érzékelő, de erről a G202-ről nem találtam semmit. Egy videóban láttam, hogy egybe van építve a kettő. Ilyenkor csere, vagy javítható? A hiba jelenség az, hogy indításkor minden oké, megyek az autóval változó távolságot, van amikor 10 métert, van amikor 4-5 kilométert, jobb első kerék mintha fékezne, olyan mint amikor télen kicsúszna a kerék és visszarugdosná a fékpedált, majd gondolom kikapcsolja a menetstabilizátort, és utána csak világít a sárga háromszög. A hibakódot úgy tudtam kiolvasni, hogy nem állítottam le az autót, hanem hazaérve rádugtam a laptopra, majd járó motornál próbáltam törölni, de visszajött ez: 01542 - Yaw Rate Sensor (G202) 012 - Electrical Fault in Circuit Leállítás után gyújtás ráadáskor is visszajött a háromszög, viszont villogott a kéziféket jelző lámpa is, piros karika felkiáltó jellel. Merre induljak, kábeltörést keressek valamerre? Mi ennek az alkatrésznek a magyar neve egyáltalán
Szia! EZT tessék lefordítani a "címsor fordítóval" .....
Sziasztok!
Olyan kérdésem van, hogy hogyan lehet készíteni vagy venni ilyen kábelt, ami ebben a videóban van? (OBD és a km óra közti kábel) Videó Válaszokat előre köszi!
Sziasztok!
Hátha tud valaki segíteni! Már sokat néztem a fórumot, de ilyet nem találtam. 2002-es 1.6 16V AZD Golf IV menet közben leállt. Az autóval kb. 120 km/h val mentünk, és a vissza akartunk lassítani motorfékkel, és akkor leállt mintha levenném a gyújtást, pedig az volt rajt. (szokásos ikonok világítottak) Na innen már azóta sem lehetet elindítani az autót.,szerelő már nem tud mit kezdeni vele. Az autóba volt gyertya, hőmérséklet jeladó csere, főtengely jeladó, és a benzin nyomást nem órával, csak nézték szerintük megfelelő., továbbá a hibatárolóba hiba nincs. Vag Commal néztem a map szenzor 989 mbart mutat, erre azt találtam, hogy így ez normális érték. Indításkor nem villog az immo ikon kialszik ahogy kell, de egy másodpercre sem indul meg. Szerelő elmondása szerint, ha leveszi a katalizátornál a kipufogót indításnál lángnyelv csap ki, szerinte útógyújtása van nagy. Vezérlést nézte rendben van, minden jelen, ékek is megvannak. Biztosítékok nézve, illetve relék is, testpontok ois nézve, külön is odahúzva. De az autó nem indul! Valami tanácsotok nem lenne? Köszi
Szia! A szervo olajnyomás kapcsolót azt nézted már? A szervo szivattyún kell lennie és abból áll ki felfelé a gomba, olajos szokott lenni a környéke. A segédüzemi hajtás oldalon alul a hűtő és a blokk között ha lenézel, valahol ott kell ennek lennie. A másik pedig a fékrásegítő vákuumcsöve esetleg ki van repedve a belső oldalon és ott fals levegőt kap a visszacsapó szelepnél, mikor a motorfék aktiválja.
A hozzászólás módosítva: Nov 19, 2017
Hello! Nem szerintem ezt nem,de ezeknek lehet olyan tünete, hogy egy másodpercre sem pöffenik meg az autó? Vag com, illetve szerelők gépe sem hoz semmi hibát
Segítséget kérnék, gyári xenon első lámpával kapcsolatban. A hiba a következő: felkapcsolom van, hogy tökéletesen működik van, hogy csak a bal, van, hogy csak a jobb világít és csak is kizárólag a tompított fény. Helyzetjelzők, indexek, távolsági mind a 2 oldalt működnek, abban az esetben is ha a tompított csak az egyik oldalt ég! Fontos lenne mihamarabb orvosolni, mert zavaró!
Sziasztok , Golf4 ajtózár javitva bal hátul-elől , minden mikrokapcsoló működik. Nyitásra felkapcsolódik a fény + az ajtóban is viszont a vezető ajtóban a led záráskor és a felkapcsolt lámpánál a hangjelzés nem megy. merre tovább ?
Sziasztok. Kb két hete vettem egy Golf 4 1.9 TDI 66kW 2000 évjáratú kocsit. Mai nap mikor beindítottam érdekes hangot ad ki (egyhangú nehezen leírható vékony cincogó hang, kb mint a kiszárad kondik). Nem a motorból jön, nemis a rádióból, inkább valami elektronikából. Próbáltam feljátszani mobillal, hát nem igazán hallani, 9. másodpercnél, mikor leállítottam a motort akkor hallani igazán, és a felvétel végén is. Kb 4. gyújtásnál abba is hagyta, de este már megint hallottam. Eléggé idegesítő.
A hozzászólás módosítva: Feb 23, 2018
Nem az üzemanyag tartály vákuum valamije? Benzinesnél nekem is volt hasonló ciripelés, lehúztunk egy kábelt elől és abbahagyta, persze utána vissza is tettük. Bal első lámpa mögött valamit.
Nemtudom megmondani. De csak néha csinálja.
Sziasztok, sos ben kéne segitség egyik napról a másikra az autó beriaszt. mind1 hogy kulcsal vagy távirányitóval zárom.
Tegnap eset be ment egy egér a garázsba azóta csinálja. Jó lenne egy olyan is amivel ki tudnám kapcsolni a riasztót.
Sziasztok. Mikor gyùjtàsra teszem a visszajelző làmpàk egy kis idő utàn villannak be , tekerő hang hallatszik a napi km lenullàzódik addig besem tudom inditani az autot utàna pöcc. 1 napja minden indítàskor csinàlja
(Akkumulàtor jó ). Mi lehet a baja ?? Golf 4 . A hozzászólás módosítva: Márc 15, 2018
Sziasztok!
Vettem egy 2003-as golfot. Azt vettem észre hogyha üresbe teszem, majd benyomom a gázpedált akkor az első harmadáig nem reagál rá a motor. Ha utána egy hajszálnyival is bejjebb nyomom akkor felpörög a motor 4000-es fordulatig. Ha egy hajszálnyival visszább engedem akkor leesik alapjáratra. Menet közben is észrevenni ezt, hogy hirtelen nagy gázt ad, ha alapjáratról gyorsítanék. Mi lehet a hiba?
Elektromos gázpedálod van ?
Ha igen, az okozhat ilyen hibát.
Igen az van. Pénteken viszem majd a szervízbe.
Közben meg elromlott a csomagtartó zárja. Hiába be van csukva azt jelzi, hogy nyitva van és így nem zárja le a központizár. Itthon meg lehet ezt csinálni?
Nekem halványan akkor jelezte, hogy nyitva van a csomagtartó ajtaja, amikor megsérült jobbra fent lévő gumi alatt a vezeték.
Sziasztok, adott egy golf 4 1.4 benzin ahw. fojtószelep adaptációt nem engedi. minden mást elsőre olvas állít minden megy. a motorral a kapcsolatot alig akarja elérni. ha eléri az adaptációt megpróbálja viszont error a vége. mi lehet a gond?:/
Nem biztos, de szerintem nálam is hasonló a helyzet. EGR-offos motorvezérlő szoftvert kell keresni és azt rá flash-elni. De nálam a long code-ot sem tudja a kábel.
szia, nem mert nálam bovdenes a gáz és elektromosan állítja az alapjáratot. de ha azt mondod, hogy nálam is működik, akkor megpróbálom.
Mintha nekem is ilyen lenne, de ez szoftveresen lett update-elve. (nekünk is AHW-s motorkódú a kocsink)
igen, ilyen. bár a hátulját nem látom a képeken, de a száma ugyan az mint az enyémnek.. vasárnap teszek egy ilyen reset próbát, hátha segít. ha nem akkor csütörtök márkaszerviz 15 ezerért.
.... csak azt nem írtad, hogy miért is kell ezt a V60-t állítani vagy alapra állítani, elfogadtatni a motorvezérlővel?
cserélni kellett a régit. és úgye magától nem tanul adatkábellel pedig folyamatos error az okosítás vége. megmozgatja a fojtót, viszont nem fogadja el az adaptációt.
Lehet, hogy a programban nem ott van az alapbeállítás (TBA=04-Basic setting) hanem a 001-n?
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, h a képen látható (pirossal bekarikázott) két kis csonk mire szolgál, mert egyikből sem vezet ki cső. (Az alsóra én dugtam rá egy csövet) Ezek összetartoznak? Mi a szerepük? Segítségeteket előre is köszönöm.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |