Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   172 / 196
(#) Robogó78 hozzászólása Ápr 18, 2018 /
 
Sziasztok! Nemrég tettünk a járműbe egy Hüco nevű új trafót! De a problémát nem orvosolta,azt kell mondjam rosszabb lett mert most 4-5-6-sebességi fokozatban és már olyan 1800 fordulatnál csinálta a rángatást. Még a 4 gyertya cserét megpróbálom aztán ..Nem tudom.Van valaki aki tudna valami tanácsot vagy megoldást mert már kezdek megőszülni. Segítségetek hozzászólásotok megköszönöm előre is .Üdv: Robi
(#) zolika60 válasza Robogó78 hozzászólására (») Ápr 18, 2018 /
 
Inkább a motor körüli vezetékek csatlakozóit vizsgálnám meg a helyedben. Talán a szerelésnél keletkezett valahol kontakthiba.
(#) Bandi1 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
A főtengely vagy a vezérműtengely jeladó hibát a motorvezérlő érzékelné a hibás alkatrészt és jelezné ha jól tudom de a hibatároló üres.üzemanyagot pedig kap az biztos.
(#) Robogó78 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Szia! Tegnap miután visszaraktam a saját eredeti trafót és megtettünk vele olyan 50 kilométert a mai napon meg már 13 kilométert. Viszont a hiba nem jött elő a válaszodat köszönöm mert este beszéltem egy szerelő sráccal és ő is a vezetékek átvizsgálását javasolta,illetve a WD 40 sprayal való használatot! Vélemény a spray-ről? Lehet ilyen helyeken alkalmazni? Még gyertya csere ami nem történt meg de már megvettem nyilván kifogom cserélni!
Már csak reménykedem hogy meggyógyul!
Köszönöm a válaszod! Ez megerősítette a tegnapi szerelő általi tanácsot!
Üdv. Robi
(#) VIM válasza Robogó78 hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Szia! Neked ez az alátét már be lett téve a turbóhoz? Remélem jó turbóra gondoltam, hogy a Te kocsidban is ez van, mert ezeket tán visszahívták Bővebben: Link e miatt.
(#) Robogó78 hozzászólása Ápr 19, 2018 /
 
Szia nem tudom az alátét hová kell és mi a szerepe ,az én turbómat egy ezzel foglalkozó cég javította és garanciás. A linkben nem értem az utalást hová kell az alátét.Remélem valóban csak csatlakozó problémám van és aztán jó lesz!
Az octávia CBZB motorkódú a link nem tér ki ezekre ha jó értettem .
De köszönöm még átnézegetem.
(#) Robogó78 válasza Robogó78 hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Most látom a videóban van valami alátét a turbó szabályzóhoz téve ! Nem tudom nekem van olyan vagy sem,megnézem! de az mit szabályoz ha jól értem a turbó csendességét csak vagy mi mást?
(#) Robogó78 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 20, 2018 /
 
Szia nem tudom az alátét hová kell és mi a szerepe ,az én turbómat egy ezzel foglalkozó cég javította és garanciás. A linkben nem értem az utalást hová kell az alátét.Remélem valóban csak csatlakozó problémám van és aztán jó lesz!
Az octávia CBZB motorkódú a link nem tér ki ezekre ha jó értettem .
De köszönöm még átnézegetem. Most látom a videóban van valami alátét a turbó szabályzóhoz téve ! Nem tudom nekem van olyan vagy sem,megnézem! de az mit szabályoz ha jól értem a turbó csendességét csak vagy mi mást? Megnéztem az én autómban nincs benne az a 2 milliméteres lemez.
(#) octi1 hozzászólása Ápr 25, 2018 /
 
Sziasztok! Fura dolgokat produkál az autóm 1,8 20V AGN. Indulás után, világit az ABS lámpa, a rádióban hallatszik egy pattogó hang és a rádió is elhallgat, De nem kapcsol ki. Néha felvillan a töltés lámpa. aztán kb 500 méter megtétele után nem csinálja többet, és a rádió is újra szól. A következő indítás után kezdi újra. Hibakód nincs.
A hozzászólás módosítva: Ápr 25, 2018
(#) wolfram4 hozzászólása Ápr 30, 2018 /
 
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek!Van egy skoda octavia 2012 1.6crtdi,1z,cay-motorkódú autóm,aminél kb.:2-hete a következő "tünetek" jelentkeztek: Ajtó nyitáskor (beszálláskor)a belső tér világítása kb.:4-5 másodperc után kialszik,nyitott ajtónál(pl.:ha pakolok a kocsiba,és tovább van nyitva az ajtó),ugyanígy a csomagtér világítás is.Ehhez társul még,hogy indulás után,menet közben,ha használom,a légkondi egy idő után magától kikapcsol,de úgy,hogy még a ventilátor sem üzemel!Eleinte akkumulátorra gyanakodtam,mert ha egyszerre több fogyasztót is bekapcsolok a légkondi mellett,akkor is leállítja azt.Menet közben(1500-1600-as)fordulattartománynál is képes lekapcsolni a légkondit.Ellenőriztük:üzem közbeni visszatöltés rendben,tehát generátor pipa,/akku teljesen feltöltve,de (estére levéve a töltőről!),másnap reggelre a teszter csak fél töltöttséget mutatott.Tárolt hibakódok kiolvasva,nyugtáztatva,törölve,de egyiknek sem volt köze a légkondihoz,mert arra zöld jelzést kaptunk.Az aksi,a szerelő barátom szerint,még a gyári,így lehetnek vele gondok,mivel 2012-es az autó,és a 3-év alatt,mióta nálam van,még le se kellett porolni,annyi baj sem volt vele.Ja...és AGM-es az aksi. Mielőtt kidobnék az ablakon 40-50-ezer forintot,szeretnék tanácsot,véleményt olvasni tőletek.Előre is köszönöm,hogy elolvastátok,és,hogy gondolkodtok rajta!
(#) János János hozzászólása Ápr 30, 2018 /
 
Sziasztok.van egy 2004-es 1,4 benzines Skoda Octaviam.mar sok szaki megnézte,de senki nem tudta megmondani az automnak a baját.igy hozzatok fordulok segítségért.az a baja hogy néha menet közben elkezd ingadozni a fordulatszám mérő (0-4ezerig),és ezzel párhuzamosan elkezd jelezni a piros olajlampa.az autó nem áll le,ugyan úgy megy tovább.viszont ha le állítom akkor nem indol elsőre!előre
(#) VIM válasza János János hozzászólására (») Máj 3, 2018 /
 
Szia! Motorkód? Talán közelebb lennénk egy kicsit a probléma körhöz.
(#) Robogó78 válasza Robogó78 hozzászólására (») Máj 3, 2018 /
 
Sziasztok! A gyertya csere után a motor beremegés megszűnt! Még azt nem tudom hogy most a turbó szabályzó alá kell vagy sem az alátét és ha igen vagy ha nem is ,csak kérdezem milyen szerepe van!
Köszönöm válaszotok!
(#) János János válasza VIM hozzászólására (») Máj 3, 2018 /
 
A motorkód BCA 195868
(#) VIM válasza János János hozzászólására (») Máj 4, 2018 /
 
Talán ha erre vetnél egy pillantást ...
(#) János János válasza VIM hozzászólására (») Máj 4, 2018 /
 
Ez mit jelent??
(#) VIM válasza János János hozzászólására (») Máj 4, 2018 /
 
Próbálnék segíteni ... talán azt mutatnám, hogy amit látni lehet a képeken az volna a sebességmérő jeladója és ennek a hajtásházban lévő része az ami összefüggésben van a problémáddal. Ha ezt az érzékelőt kiveszed és megforgatod pl. fúrógéppel és a műszeren látható a működés, akkor a hajtásházban vannak a problémák a kihajtó kerék felékelésénél, mert az nem hajt ki ide és nincs hajtás az olajkör felé sem.
(#) csocsiba hozzászólása Máj 5, 2018 /
 
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne, hogy a vízhőfok menet közben felmegy egészen addig , hogy már sípol is. Ha rátekerem a fűtést vissza áll. Mi lehet a gond? Octavia 1,6 BFQ
(#) csocsiba válasza csocsiba hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Úgy tudom csak egy terelő lemez van a fűtőradiátornál, ezért is nem értem a vissza hülést.
(#) mtomihun válasza VIM hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Helló. Mi köze van a váltóban levő sebességjeladónak a motorfordulathoz, illetve a motor olajnyomásához?
(#) VIM válasza mtomihun hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Helló! Nem tudom ... Nem is a fordulat mérő járt az eszemben hanem az, hogy mivel szokott probléma lenni. A TCM-be fut (trakciós kontroll modul) ennek a sebváltó fordulatnak a jele, három kivezetése van az érzékelőnek. Ebből az egyik a TCM-be a másik jel az ECM-be fut. A linkben van egy pdf. Bővebben: Link amiben benne vannak a mechanikus dolgok és a kapcsolási rajzok is. Talán az olajnyomás és az abból eredő első indítási sikertelenség amire elkalandoztam ... Lehet, hogy nincs hozzá köze de a fordulatmérő és olajnyomás hiány az amúgy nem függne össze sehogy sem.
(#) teodor válasza csocsiba hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Szia, a hűtőventilátor elindul-e olyankor amikor sipol? Ezt nézd meg először, másodszor hogy kinyit-e a termosztát.
A hozzászólás módosítva: Máj 5, 2018
(#) teodor válasza János János hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Szia, nem ismerem a konkrét tipust, nekem 2002-es fapados okti állt le folyton visszakapcsoláskor, ingadozott az alapjárat, utána pöcre indult hidegen, melegen, állóhelyben is mutatott néha a sebességmérő 10-15 Km-t. Most megint csak azt irhatom cseréld ki a gyertyákat, menet közbeni gyujtáskimaradás is lehet a bűnös.
(#) csocsiba válasza teodor hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Helló, a hűtőventilátor megy a termosztátot megnézem.
(#) János János válasza csocsiba hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Köszönöm a segítséget!
(#) János János válasza csocsiba hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Köszönöm a segítséget ,kiprobalom
(#) VIM válasza mtomihun hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Nem találtam jó rajzot ami ide vágna, de nem is tudjuk a váltóról, hogy az milyen jelzésű ahhoz a motorhoz de nekem az etkában ez van megadva az öt sebességes kézi váltóhoz ehhez a motorkódhoz ... és hát, hogy mi köze van egymáshoz a két dolognak, még mindig nem derült ki számomra a robbantott rajzokból ... de hát komoly szakembereknek sem ...
(#) VIM válasza mtomihun hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Találtam egy-két videót ... Bővebben: Link Bővebben: Link
(#) VIM válasza csocsiba hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Szia! Ezekkel az előfűthető termosztátokkal volt már probléma, régebben talán beszéltünk is róla. A kis és nagy kör cirkulációja ott terelődik el a termosztátban.
(#) csocsiba válasza János János hozzászólására (») Máj 5, 2018 /
 
Kedves János, még nem végeztem, de neked köszönöm az okoságot
Következő: »»   172 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem