Fórum témák
» Több friss téma |
Bővebben: Link
Egy alvitar 18 lenne de sajnos nem.tudjuk hogy ezen van e.valami.lakat szerüség valahol mert.egyszerüen nem tudjuk változtatni.a paramétereket. Maga a programozás megy de a beállitott dolgokat nem viszi. Elözőleg valaki beállitott valamit az megy minden müködik indul tudom állitani is.
Igen azt kifelejtettem hogy frekvenciaváltós 400v betáplálasú.
A motor túl van méretezve az anyag melegítve van így olyan mint a víz. A tengelyen 2db 10cm átmérőjű kis lapát van 200literben. Nem fogja meg a motort egyáltalán. Jövő héten kipróbálom. Köszi a segítséget itt is!
Ha nem őskövület a motor nyugodtan mehet akár 100 Hz-ig. 50Hz fölött P állandó M négyzetesen csökken, tehát 100 Hz-en negyed annyi nyomatékra számíthatsz.
1 éves Agisys-től vett motor.
Köszi!
Naja. Mehet ha bírja. Ennyi. Egyszerű ez mint a fakocka
![]()
Én másként tanultam fizikából. Ha a teljesítmény állandó, akkor kétszer akkora fordulaton fele akkora lesz a nyomaték. P=M*omega
Persze, de ebben az esetben a teljesítmény is csökkenni fog.
Kb. az 1/x fv. adja a teljesítménygörbét névleges fordulat felett, ha a feszültség nem növelhető tovább.
Pl. 2x fordulatszám kb. 2x feszültséget igényel ennek hiányában a nyomaték 1/4-re csökken (M ~ U^2), így a teljesítmény 1/2-re. Persze jobb fekiváltóban van boost áramkör ami maga a PFC, ezért nem is értem a kisebbekben hogy hogy nincs semmilyen boost, a PFC miatt amúgy is lenne rá lehetőség, márpedig PFC-nek kéne lennie benne.
Nekem ezt sem így tanították. A kimenő típusteljesítmény nem csökken, hiszen a kimenő határfeszültség és határáram se csökken. Tudtommal a maximális nyomaték görbe hiperbolikus a mezőgyengítéses tartományban.
5.7 ábra
Sziasztok a leirás 1 frekiváltóra vonatkozik értelmezné egy hozzáértő,hogy használhatom e egy 1 fázisú motorhoz vagy nem köszönöm AT2 állapot
A másik topicot olvastad ahová feltetted?
Az AT2 egy másik tipusű frekiváltó, nem 1f-3f, ezért a bekötés nem igaz 1f-3f frekiváltóra. Az AT2 az 1f be és 1f ki olvasd el a képeden.
Sziasztok.
Egy kis segitséget kérnék. Van egy kis Mitsubishi váltóm,sok sok beállitható paraméterrel,és azt nem talállom hogy a beépitett potméter léptetési nagyságát lehet-e illetve ha lehet melyik paraméternél állitom. Tehát most hogy a Hz-et mondjuk 10-ről növeljem 50-re kb 3x kell körbetekernem mert most egy lépésre 0,1Hz-et emel,gondolom ez állitható. Vagy nem? Köszönöm szépen a segitséget.
Szia!
Legalább a készülék pontos típusát leírhatnád, mert ez a két kép szerintem nem lesz elég.. ![]()
Szia.
Bocsánat. Fr-S520se A hozzászólás módosítva: Szept 14, 2018
Hal!
Van egy új Delta Bővebben: Link frekiváltóm, szeretném ha táp bekapcsolásra elindulna automatikusan, nem jövök rá mit kell beállítani. A MI1 bemenetről sem tudom indítani, a 4-6 oldalon 02.05 szekciót is próbáltam, de nem indul automatikusan. Köszi
02.05-öt tedd 0-ra.
Elvileg az lesz ami neked kell. A hozzászólás módosítva: Szept 14, 2018
Elvileg, de nem megy...
Csináltam 00.02 Parameter Reset 9 All parameters are reset to factory settings (50Hz, 230V/400V or 220V/380V depends on Pr.00.12) Utána 02.05 - 0 -ra meg a többire sem működik. valami még kell neki. A MI1 - MI2 bemenetről sem lehet indítani. Köszi
Rossz a doku...
A 02.01 alapban 0 (dokuban 1) ezért a külső gombok le vannak tiltva, ide 1 kell, és kell - mint írtad - 00.05-0, és a MI1 földre, így bekapcskor indul (sajna a kezelőjén a RUN gombot tiltja így tiltja, csak a stop működik) Köszi
Sziasztok.
Ujra segitséget kérnék tőletek,aki tud és van egy kis ideje azt szépen megkérem segitsen,van én vagyok ennyire béna vagy nem tudom de nem megy egy alapvető paraméterezés,pedig gondoltam ez 5 perc max. Szóval nem csak az zavar hogy olyan sokat kell tekerni a beépitett potméteren hanem most úgy akarom haaznállni ezt a váltót hogy két különböző forgásirányban 2 különböző előre beállitott Hz-el. Másfél órát próbábáltam de nem megy. Szóval van magyar használatim hozzá és még igy se megy,ha szégyen ha nem ez van ![]() A már előzőleg is betett két képen ott van hogy a 4/5/6-os paraméternél lehet beállitani a külön bemetekhez tartozó Hz-et,ez 10mp volt. Ezután a könyvben kinéztem hogy a PC bemenetet kell összekötni a RH/Rm/RL el és máris indulna a motor az adott Hz-el. Nem és nem megy. Köszönöm ha valaki megpróbál segiteni.
Szia
4.2 Müködési próba RH,RL,RM plusz STR vagy STF amivel kiválasztod a forgás irányt
Szia.
Hát nagyon nagyon szépen köszönöm,ezt én nagyon nem igy gondoltam el. Én azt vettem ki hogy elég a PC-t összekötni az RH,RL,RM el és ....... Mégegyszer magyon szépen köszönöm. Megyek kipróbálom. ![]() ![]()
Kipróbálltam,sajnos valami nem jó,mostmár akár milyen üzem módot (79 es paraméter) választok akkor is csak előre is és hátraforgásnál is 70Hz el pörög.
Van egy máaik váltóm is,az után azt hittem ez egyszerűbb jobb,de nem. Mostmár resetelni akartam hogy minden vissza álljon a gyári értékre de még az sem megy. PC és a RES-t kellene összekötni de nekem ezen a váltón nincs RES bemenet. Hú mostmár tényleg kezd elegem lenni,hogy egy ilyen egyszerű feladat ennyire nehezen menjen. ![]()
Esetleg még az FR configuratort lehetne megpróbálni(biztos van okositott változata)nézd meg
Igen de nem fogok kábelt venni meg egy Laptop ot hogy .....
Én nem tudom hogy most én vagyok e ilyen hülye vagy a francér nem lehet normális értelmes Hsználatit csinállni hozzá,az hogy egy *** Resetet nem tudok megcsinálni rajta azért az borzasztó. ![]() Ejnye! A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2018
Moderátor által szerkesztve
Szia!
Idézet: „PC és a RES-t kellene összekötni de nekem ezen a váltón nincs RES bemenet.” Cseppet se sajnáld. Az a Reset csak a hibatörlésre szolgál és nem a gyári állapot visszaállítására. A paraméterek gyári értékét a CLr paraméterrel tudod visszaállítani! Ha ebbe 10-et írsz, akkor minden visszaáll gyári beállításra, majd a CLr visszaáll 0-ra. Idézet: „a francér nem lehet normális értelmes Hsználatit csinállni hozzá” Használd az angolt, az sokkal részletesebb! A hozzászólás módosítva: Szept 16, 2018
Szia.
Köszi szépen a segitséget! Gyári beállitásra vissz állitás megtörtént,de eszméletlen hülye hangja van a motornak,slip hangja ha jól tudom,olyan ez a hang mikor egy jól beállitott váltó/motor párosnál nagyon alacsony Hz re állitod és lefogod a motor tengelyét és hallani hogy csak slipp csúszás van. Most is olyan hogy alacsonyabb Hz-en (30Hz) nagon hallani 70Hz-en szinte nem. Az összes fontosabb pramétert beállitottam. Imme egy kis videó hátha ez segit valakinek abban hogy segitsen mert rájöttem nem nekem való a freki váltók telepitése programozása ![]() kis videó
Helló!
Gyári beállítás visszaállításakor átállítottad a alap frekvenciát 60Hz-ről 50Hz-re (65. oldal, a lap alján lévő számozásra gondoltam)? Gyárilag 60Hz az alap, gondolom a feszültség jól van megadva. Nem olvastam el az adatlapot csak átlapoztam, de lehet alaposan át kéne tanulmányoznod nagyon sok beállítási lehetőség van. Slip hang kifejezést még nem hallottam soha, bár nem is vagyok benne a témában, de nekem 2 tippem lenne. Vagy túlgerjeszti a motort vagy a PWM-nek van fura hangja. A PWM frekit is lehet állítani 54. oldalon 72-es paraméter (meg lehet próbálni fentebb állítani), a motor V-F karakterisztikáját is lehet állítani 74. oldal 14-es paraméter (bár az alapbeállítás szerintem jó lenne). Ha a néveleges feszültség és a néveleges frekvencia jól van beállítva akkor a helyedben megpróbálnám még a PWM frekit magasabbra állítani, ha úgy sem javul akkor tényleg át kell olvasni az egészet, mert valami nincs jól beállítva vagy a frekiváltóval van valami gikszer. A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2018
Szia.
Hát hallod ,NAGYON szépen köszönöm,az volt,a PWM. PONT arra nem gondoltam hogy azon is kellene állitani. Mostmár forog szépen halkan,csak meg kellene tudnom hogy mik azok amiket tényleg be kell állitani és mi az amihez nem kell nyúlni. Köszi mégegyszer. Üdv:Laci. |
Bejelentkezés
Hirdetés |