Fórum témák
» Több friss téma |
Szia van nekem jog 50ccm nem tudom miért de hullámzik a fordulat nem tudod mi a baja?
Tudna e valaki segíteni abban ,hogy a Yamaha dt50 mocin a cdi gyújtást helyet milyen más felépítésű lenne a jó ,vagy a gyárinak milyen a belseje?
tomoka94 nezd at a vezetekeket a vilagitaset a szigeteles alat es nezd meg fogy max fordulaton megyit ad le
ha csak nem sikerul akor jelenkez kerlek a yahoom cime :kovacs_sanyika 2002
Elég régi már ez a hozzászólás, de engem érdekelne a két szerelési könyv. Nekem 5-ös Parsun-om van.
Üdv!
Valakinek van valami ötlete hogy hogyan lehetne legegyszerűbben a fordulatszám leszabályozást megoldani egy yamaha sr 125 (cdi gyújtásos) motorra? Olyasmire gondolok hogy egy elért fordulatig pörög aztán nem engedi tovább.. Eléggé kezdő vagyok -e téren, ezért is kérdeznélek titeket..
beluga 50 hez kellene gyujtáselektronika. Tanácstalan vagyok. Esetleg kapcsolási rajz, alkatrészbeültetési.Nem tudom számít e a csatlakozó színe? Webáruházban találtam yamaha 27V fehér csatolóval, de az eredeti az kék. Minden jó tanácsért és segítségért hálás vagyok, köszönöm!
sziasztok van egy yamaha mint robogóm és lenne egy olyan problémám hogy direktbe szeretném bekötni a gyújtást. A kábelok a következőek egy négyes csoportba található; fehér ,citromsárga , fehér piros csíkkal és fekete. Külön tölük van egy fekete piros csíkkal . Na most valaki segítsen nekem hogy hogy kössem ősze a yamaha cdi-jével és a trafóval . Előre is köszönöm .
Hali nekem Jog-om van a korai időkből, szóval annak a testvére, mert a motorja kb. ugyanaz.
Elvileg a 4-es csoport, aminek a végén van a csatlakozó, ugye az pattan be a gyújtáselektronikán (C.D.I.) lévő foglalatba. -A fehér-piros csíkkal megy elvileg a generátorban található jeladó tekercsre. Ez adja a gyújtás pillanatát. -A fekete a test. -A fekete-piros csíkkal megy a generátor gyújtást töltő tekercsétől a gyújtáskapcsolóra. Eddig biztos a dolog. -A fekete-pirosat ugye megszakítja a gyújtáskapcsoló és nálam ez fehér-barna színű vezetéken jön vissza a CDI-be. Gyanítom nálad ez a fehér. Ha nem akarod a gyújtáskulcsot közbeiktatni, akkor ez mehet a generátor gyújtást tápláló tekercsére. Viszont akkor máshogy kell megoldania motor leállítását, pl. egy egy nyomógomb ami erre a vezetékre megy és letestel (kvázi zárlatol addig amíg nyomod). - A CDI-ből nálam egy narancssárga vezeték megy a trafó primer oldalára, ez lehet nálad a citromsárga. Ezt a trafó (nálam csak egyetlen kivezetés van) szabad kivezetésére kell kötni. Ez elvileg a 15-ös pont. Ha van másik a trafón az lesz az 1-es, azt testre kell kötni. Remélem tudtam segíteni! Azért csak óvatosan az árammal, ha szerelgetsz! Sok sikert! A hozzászólás módosítva: Márc 19, 2014
Sziasztok. A szomszédom nemrég vásárolt egy yamaha mint-et, de az előző tulaj valamiért kivágta az akkumulátor mindkét csatlakozóját, csak az indító relét hagyta meg. esetleg tudna valaki adni hozzá egy bekötési rajzot. Köszönöm
Sziasztok! Az 1yu és 27v-hez való elektronikában van valami fojtás vagy tiltás? Ellentmondó információkat találtam a neten, de látom itt már van aki felboncolt ilyen elektronikát.
Szevasztok! Valaki tudna nekem segíteni Yamaha jog 2ja kapcsolási rajz (bekötési rajz) ! Simsonba szeretnénk bekötni! mindenünk megvan hozzá!feszszab,trafó,cdi, lendkerék, alaplap! csak a bekötéssel vannak gondok! elörre is köszi mindenkinek a segítségért! ha valaki emailon akakr elérni annak itt a címem! mitak18@freemail.hu
sziaszok nekem van egy yamaha mint 1yu-m de lognak belöle a kábelek fogalmam sincs melyik micsoda tudnátok segiteni?
Heló mindenkinek!Yamaha jog kapcsolási rajhoz szeretnék segítséget kérni.A mellékelt rajzon pirossal jelöltem a kérdéses pontot.Melyik állásban mit kapcsol mivel a kapcsoló , értem ezt úgy , hogy a bal oldalon van kettő kapocs ami távolabb van a többitől azt is kapcsolja a pirps vezetékhez?Előre is köszönöm.
Sziasztok!
A segisegiségeteket szeretném kérni. Van egy YamahaTT 600am, Yamaha XT600 blokkal. A TT blokkja meghibásodott ami berugó karos volt. Vettem bele egy XT 600 blokkot ami nem berugós, hanem csak öninditós. Kérdés, hogyan birom én ezt megcsinálni, hogy müködjön? Sokak szerint a cdi nem ugyan az a berugosnak, mint az öninditosnak. Mit kellene hozzá vennem hogy müködjön? A válaszokat elöre isis köszönöm. Sziasztok.
Sziasztok!
Új vagyok még itt és lenne egy pár kérdésem yamaha sailent 50 cm3 motor gyújtásával kacsolatban. Elvileg olyan mint a jog, de ez 1983 as kiadású és a gyújtáselektronikából 4 kábel jött ki. A drága papa átkötötte a gyújtáskapcsolót úgy, hogy azóta nem indul. Persze visszakötötte az eredeti állapotba, de nem indul be. Azóta lett cdi, alaplap, trafó, gyertya cserélve, de nem indul. Amit megtudtam nézni: a trafó működik ( primer 18-25 ohm, szekunder 5700 ohm) közvetlen az akku pozitív száljával összeérintve a gyertya szikrázik. Akksi 12; 6 volt. A cdi-nél: önindítózás közben az egyik szálon megvan a jelszaggatás (pár milivoltot mértem közben) Az egyik szálon, amely a cdi-vel csatlakozik megvan a 12 volt, a fekete a test, a másik szál, amely a trafóval van összekötve, azon 24-27 voltot mértem. Ez, hogy lehet egy 12 voltos rendszerben? Ilyen régi típusú 4 eres cdi-t már nehéz szerezni. A képen láthatót javasolták , de ez 5 eres. Hogy kell ezt bekötni. Ha a fesszabályzó halott, azért lehet 27 volt? Előre is köszönöm a gyors válaszokat.
Narancs:gyújtótrafó primerre. Fekete :test. Fekete-piros csíkos:Alaplapi tekercs,(nagy menetszámú,pár száz ohm értékű,az egyik kivezetése testelve van). Fehér piros csíkkal: jeladó tekercse. Fekete fehér csíkkal:Stop gombra megy.
Szia!
És normális, hogy 25-27 voltot mértem a narancssárga vetetékben? Anelyik a trafóra megy.
Mivel, és hogyan mérted? Nagy valószínűséggel egy impulzust sikerült csak mérned, és a mutatott értéknek a valósághoz vajmi kevés köze volt.
Digitális multinéterrel. Egyen fesz 200voltra állítva negatívot testhez raktam, a pozitív lábat a cdi trafó felé menő száljához érintettem, önindítózás közben.
Próbáld meg ellenőrizni az alaplapi tekercs állapotát, ezzel az összeállítással. Ezzel a pár alkatrésszel már értékelhető, a valósághoz közelebb álló eredményt kapsz. A DVM 200V vagy nagyobb méréshatárban legyen. Ha indtítózás közben a mért feszültség legalább 150V, akkor a tekercs jó, a hiba máshol van, például a jeladó tekercs szakadt, stb...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |