Fórum témák
» Több friss téma |
Ugye az ASRTA H-ba még nem építettek be ilyen lópikulát?
Ha nem találsz az akkusarun hasonló "söntöt" akkor nincs benne. Azt olvastam valahol, hogy ki lehet iktatni szoftveresen egy megfelelő diagnosztikai eszközzel de, hogy ennek mi lesz vagy lesz e következménye azt nem írják.
Minél több fejlesztés van az autóban annál több a hibalehetőség. Most volt szerencsém egy új Toyota corollát vezetni. Bár nem start stop-os, de annyi extra van, hogy én rendesen hisztiztem, hogy a saját G-s astrámba ülhessek vissza. Az első pár km-még élmény volt, de ahogy elkezdtem használni az extrákat, jöttek a gondok. Táblafigyelő rendszer=> Elveszi az ember figyelmét. Menetközben az autó lát egy 60-as táblát, majd kidobja a kijelzőre mennyi az annyi. Oké nyugtáztam, de annyira elkényelmesedtem, hogy ha már ott van a kijelzőn, akkor annyi, majd szól ha feloldva. Igen ám, de a kereszteződést nem figyeli. Tehát elmentem a kereszteződés mellett,akkor is 60-at írt. Tehát ezt a funkciót elvetettem, igyekeztem nem foglalkozni vele. Jött a tempomat, hosszabb távon azért kényelmes tud lenni. Igenám, de itt már radart figyeli a követési távolságot. Autópálya 135-ös tempó, kicsit dinamikusabban megyek. Előttem egy szüttyögő. Oké kezdjünk előzni. igen ám, de a radar úgy érzékelte, hogy a köztünk lévő 60 méter már kevés követési távolságnak, és mivel a tag szüttyög, így minket is lassított 115-re. Mellé jön a sávelhagyás figyelő. Lényegében nem kell manuálisan korrigálni az autót. Nem épp pozitív élmény volt ez a vezetés, lényegében alig kellett valamire figyelnem. Egy hétig pihent a G-astrám. Amikor beültem rendesen felüdülés volt, hogy én vezethetek. Most autó vásárlás előtt állok, mert a G-t kinőtte a család, És nagy fejtörést okoz,hogy milyen extrák legyenek. Ami biztos szívó motor és nem start stop
Sziasztok!
Tanácsot kérnék az alábbi problémára: 98-as G Astra tegnap leállítottam egy napsütötte pakolóban. Egy óra múlva indítanám, kulcs elfordul, visszajelzők világítanak és nem történik semmi más. Önindító néma, behúzó sem kattan. Tolásra azonnal indul. Semmi előjel nem volt. Reggel többszöri indítózások mind sikerrel jártak. Így látatlanban elképzelhető a gyújtáskapcsoló betét hibája?
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy az üzemanyag szintjelzőnek van-e biztosítéka.És hol található.
Köszi előre is. Üdv.
Gyújtáskapcsoló betét volt a hibás.
Szia ne haragudj olvastam hogy van egy h astrád és hogy a villáskulcs kigyulad a műszerfalon és a teljesítmény visszaeső, nekünk is ilyen problémánk van de nem találják a hibát, azt szeretném kérdezni neked meg lett a hiba oka?
Hibakód, élő adat. Anélkül csak találgatás lesz.
Valószínűleg indító motor. Nekem is ezt csinálta, ugyanez volt a tünet. Az indító motor boldogult meg. Ha ezt csinálja tedd 5 sebességbe, majd told meg a kocsit, ilyenkor még esetenként indul.
Köszönöm a válaszodat, de megoldódott. Gyújtáskapcsoló betétet cseréltem.
Nekem az Opel Astra H-ban van valami hasonló, már gyárilag beleépített söntöm, ezért az akksira egy biztosítékon keresztül külön kellett tennem szivargyújtós kivezetést - pl. az autóporszívó, vagy az elektromos pumpa üzemeltetéséhez.
Szia a hiba kódunk P1120 a motorvezérlőt kimérték nincs hiba, a gázpedál is bevizsgálták ott sem találtak hibát
Az opel műhely oldalán van leírás a hibáról. Esetleg ott nézd meg. opel műhely
Vectra B 2.2Dti 2000
Xenonos gyárilag---lengőkarcsere után ezek a csatolmányon lévő hibakódók keletkeztek, Opcommal mit lehetne elkövetn a javitás érdekében? Ha lehet step by step és bolondbiztos konfigurációban... Gyujtáskor kor mindkét motor bólogat egyet--lámpák égnek. Köszi a segitséget és üdv
De ezt már úgy is olvastad ...
A hozzászólás módosítva: Aug 18, 2020
Idézet: „Gyújtáskor mindkét motor bólogat egyet--lámpák égnek.” Lehet, hogy ekkor tesztel(ne) a rendszer.
Szia Imre!
Köszi mindenekelött a jelentkezésed...., megoldódott szerencsére.., lengőkart cseréltünk, azon a xenon szintérzékelő szenzora amin élő adatban 0V fesz volt és ez az érték mint "inplausibil" nem engedte a hitelesitést. Gyakorlatilag lehuztuk és visszadugtuk a stekkert , és ere rögtön fölugott a feszültség a szenzoron, és már engedte a hitelesitést is lefutni. u-i: A bólógatás , az olyan tesztféle lehet valóban üdv Laci
Sziasztok elektronikai problémám van és passz mi okozta .
Kilométeróránál izókat cseréltem és lámpa kapcsolónál is. Biztosítékok jók.Elöl is. Hátsó ablaktörlő nem működik(spricelöje igen),Indexem sincs (elakadás háromszög van) ,Ködlámpák sincsenek első hátsó,baloldalt az ablak emelő automatikusan nem tolja fel nyomni kell a gombot. Nem tudom mi lehet a hiba ha valakinek van ötlete megköszönném. (Opel astra g) A hozzászólás módosítva: Aug 28, 2020
Szia,
Az ablakemelőt be kell tanítani,végállástól végállásig nyomni kell a gombot+végállásnál nyomva tartani kb.2mp-ig. Az ablaktörlő tipikus hibája az ajtó átvezetőben a vezetékek eltörése. Jellemző még az iranyjelző relék beégése a biztitábla fölötti relésorban. Üdv!
Rendben és a ködlámpáim??
de a relé gondolom jó mert elakadás 3 szög jó. A hozzászólás módosítva: Aug 28, 2020
Ablak emelő pipa ahogy mondtad .
Biztosíték tábla mögött van olyan csatlakozó vagy bármi ami könnyedén kicsúszhat?? Lehet amikor az óracsoport izzót cseréltem kivettem az óracsoport csatlakozó tartóját és lehet valami kimocorgott.
A biztosítékok az X1 és X2 csatlakozóra mennek. Az x2 a tűzfalon van a pedálok fölött. Az x1 az pedig a kuplung melletti borítás mögött, ahol a motorháztető nyitókar van. Nem nagyon szoktak ezek szétcsúszni, mert külön rögzítőkarral lehet bontatni a csatlakozót. Az ablakmosó menni is fog hátra, mert a szivattyú elől van a mosóvíz tartálynál. Ahogy írták előttem, érdemes megnézni az átmenő vezetéket, mert öregedik és törik a vezeték (szigetelés), ami az egész rendszert megtudja zavarni. Nekem a csomagtartó átmenőm volt testzárlatos és elől a fűtésboxon csinált érdekes dolgokat. Anno töltöttem fel C vectra átmenő vezetékről képet, hogy széttud menni. Érdemes lenne ezeket megnézni és ha minden rendben akkor másfelé keresni a hibát. Illetve ha az új izzókat kiszeded akkor mit mutat? Hirtelen ennyi jutott az eszembe. Ha ezek megvannak és továbbra is fennáll a hiba, akkor találgatunk tovább.
Sziasztok, van valaki köztünk, akinek van opcomja? Lehetőleg újabb változat. Lenne pár kérdésem.
Nagyon fontos kérdés:
az összes felsorolt hiba az izzó cserék után jelentkezett először?
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni van egy 1.6 G-Astrám (Z16XEP). És valamiért mostanában folyamatosan ugrál a töltési feszültség a kocsiban 12.6-14V közt. És vele párhuzamosan a negatív akkumulátor saru melegszik. De csak ez a pozitív hideg marad. Kb 2 hete az akkumulátor környéki kötéseket "felpucoltam! utána stabilan megvolt a 14V körüli feszültség, de mostanra sajnos megint visszaált a probléma és ugrál a feszültség megint.
Szia!
Esetleg a kábelsaruba kötött/préselt kábel nem lehet laza? Az átmeneti ellenállás okozhatja a melegedést.
Megrángattam a vezetékeket a sarukban nem volt laza egyik sem.
Amikor 12.6V a "töltési" feszültség érdemes lenne feszültséget mérni a karosszéria és az akksi negatív sarka között. Rögtön kiderül, ha a testkábel a ludas. Ha melegszik a saru, akkor elektrorudi tippje lesz a nyerő.
Lehet akkumulátor hiba is. Próbából, tegyél bele egy másik akkut (kölcsön valakitől). Nehéz ilyen hibára gondolni, de láttam már varjút karón. A melegedést csak is átmeneti-ellenállás növekedés okozhatja (ezzel együtt a feszültségcsökkenést is). Csak a helyét kell megtalálni!
Engem egy évig szívatott egy rossz akkumulátor. Sokáig "szórakoztattam" a fórumtársakat is a problémámmal. Nem értettem, hogyan merülhet le 2-3 nap alatt álltában, mikor másnak hetekig való állás után is pöccre indul? Már ki akartam kötni a riasztót is, meg még nagyon sok segítő ötletet kaptam, hogy mit ellenőrizzek le? A kálváriám csúcspontja az volt, amikor akkus szakcégnél (LESTI akkumulátor) mérés alapján kijelentették, hogy hibátlan! Végső kétségbe esésemben, amikor már teljes feltöltés, majd egy éjszaka állás után sem tudtam elindulni, vettem egy másik akkut. Ez volt a megoldás. Ja, és az első problémák jelentkezésekor, még bőven garancia időn belül voltunk. |
Bejelentkezés
Hirdetés |