Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Érdekességek
 
Témaindító: Gatery, idő: Szept 5, 2006
Lapozás: OK   366 / 626
(#) szikorapéter válasza szalamandra hozzászólására (») Aug 29, 2020 / 1
 
Ez erősen a nyilvános izgatás kategóriája.....
Ilyen tömény elektroműszerészeti pornót ritkán látni.
(#) erbe válasza szikorapéter hozzászólására (») Aug 29, 2020 /
 
~35 éve egy szerkezetben a kb. 20 cm magas tiratront kiváltottuk 0,8 A-es tirisztorral (BC 301 méret). Tökéletesen működött tovább, kicsit még stabilabb is lett a járása.
(#) szikorapéter válasza erbe hozzászólására (») Aug 29, 2020 /
 
Remélem hazajutott a triatron és nem a mélyben kötött ki.
(#) erbe válasza szikorapéter hozzászólására (») Aug 29, 2020 /
 
Rég volt, azóta már a cég is "megsemmisítette magát".
(#) tbarath hozzászólása Szept 3, 2020 /
 
(#) Frankye válasza tbarath hozzászólására (») Szept 3, 2020 /
 
Nem mondom, a modell csinosnak mondható, na de rózsaszín UNO?!
(#) Rosszmáj válasza Frankye hozzászólására (») Szept 3, 2020 /
 
Ne má! Mi bajod a színével? Nekem volt egy ilyen színű Trabantom.
(#) tbarath válasza Frankye hozzászólására (») Szept 3, 2020 /
 
Valamilyen hírlevélben jött (nem ez a link), majdnem kiköptem a kávét mikor megláttam...
(#) Bakman válasza tbarath hozzászólására (») Szept 3, 2020 /
 
Más cég is készített már ilyesmit, hátha a lányok is jobban beszállnak a játékba. Nekem tetszik, de ahogy odarajzolták szegény kezébe a pákát, botrányos.

Makita.jpg
    
(#) nagym6 válasza Bakman hozzászólására (») Szept 3, 2020 /
 
Nálunk kapható volt, én is vettem. Tökéletes Makita.
(#) _BiG_ válasza Bakman hozzászólására (») Szept 3, 2020 /
 
Az alábbinál azért jobban tartja...
(#) sargarigo válasza _BiG_ hozzászólására (») Szept 3, 2020 /
 
Hidegen pontosan ugyanúgy néz ki, mint melegen! Csak más a fogása!
(#) nagym6 válasza _BiG_ hozzászólására (») Szept 3, 2020 /
 
Hidegforrasztás. Van ilyen, csak mi nem akarjuk.
(#) Frankye válasza Rosszmáj hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Bajom nincs a színével, inkább csak szokatlan. Már a fekete UNO panellel szemben is voltak averzióim, de ez a rózsaszín?!
A Trabantot az emberek fantáziája okán annyiféle módon "moddingolták", hogy szinte nem tudsz olyan ötletet, amit valaki ne valósította volna meg. (Talán a pénzszállító páncélautó az egyetlen ilyen, bár ki tudja?)
(#) Frankye válasza tbarath hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Na, ezen annyira nem csodálkozom.
(#) D Wye válasza Frankye hozzászólására (») Szept 4, 2020 / 1
 
Ha hiszed, ha nem, ez egy Trabant
(#) Frankye válasza D Wye hozzászólására (») Szept 4, 2020 / 1
 
Igen, ilyen "harci Trabit" láttam, az NDK hadseregében - állítólag - rendszeresítve is volt. Mint támadó jármű. (Mert Trabival menekülni... ) De "pénzszállító"-t még nem láttam belőle.
(#) sargarigo válasza D Wye hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Hát eléggé hihetetlen! Elbírja ezt a sok ráaggatott cuccot a motorja? Erről van valami bővebb leírás valahol?
(#) Frankye válasza sargarigo hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Elbírni elbírja, csak lassan fog menni...
(#) Gafly válasza Frankye hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Azt egyébként kevesen tudják, hogy a jobbféle (M61/62) mozdonyok kétüteműek.
Nem kis részben azért, mert kétszer többet van munkavégzés fordulatonként.
(#) szalamandra válasza D Wye hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Hivatalos nevén Trabant SPW 152 Special
Két darab készült belőle, a BTR-152 páncélozott csapatszállító mintájára gyártották le 1972-ben az első példányt, majd egy másikat 1978/79-ben, SPW-152 (Schützenpanzerwagen) néven. Azért csinálták, hogy az utánpótlás ( úttörők, kiskatonák ) ezen tanuljanak vezetni, dupla pedálsor van benne. Kicsit volt nehezebb, mint az eredeti, nem volt páncélozva.
Rendszeresítve állítólag a Trabant Tramp típus volt.

Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Szept 4, 2020

T1.jpg
    
(#) sargarigo válasza szalamandra hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
De durva!
(#) nagym6 válasza szalamandra hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
A Trabant Tramp más volt, nem hatkerekű. Az a normál trabi volt nyitott tetővel vászontetős, ajtó sem volt rajta. Nálunk régen a téeszben a főagronómusnak vettek ilyet, terepjárónak volt hirdetve, de senki nem látta milyen. Amikor meghozták, döbbenten bámulta mindenki. Nagy nehezen eladták nullkilóméterrel.
(#) sargarigo válasza sargarigo hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Nem igazán tudtam hova tenni ezt a csodát, néztem jobbról, néztem balról. Elolvastam a cikket hozzá. És nem értettem, hogy 24 lóerő ezt a szerelvényt megmozgatja, minek ilyen a seregnek? Még ha oktató is.
Aztán megláttam a másik képet, és minden helyére került! Bővebben: Link
Ez azért már tiszteletet parancsol!
A hozzászólás módosítva: Szept 4, 2020
(#) kameleon2 válasza D Wye hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Trabant Tramp néven sokat találsz. Erdészeti, harcászati céllal is gyártották. De Kübel néven is készült pár. Sőt mi több még egy szép példány Wartburgból (kép)
(#) Joe_001 válasza D Wye hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Igen, Hofi is említette. Ez a katonai terepjáró katonai típus. Ezzel támadni az
OK. De védekezéskor menekülni?
(#) kameleon2 válasza sargarigo hozzászólására (») Szept 4, 2020 / 2
 
Ehhez van egy történetem. Mi akkor vásároltunk trabantot a 80-as évek végén, amikor már "csak" 3 hónap várólista volt. 90.000 jó magyar Forintba került krém színű kombi 601-es, elektronikus gyújtással 12V-os változat. Egyszer (később többször) a Bakonyba kirándultunk Porva-Csesznekre. Ott volt egy MÁV-os önellátó üdülő. Kétféle módon lehetett megközelíteni, vonattal, vagy erdei utakon keresztül. Első próbálkozásra olyan irányból közelítettünk, hogy a Trabival 7x keltünk át a Cuha patakon, ugyanis hol innen, hol onnan vágta el az utat. Voltak cinkes részek az átkelésnél. Édesanyám besokallt, hogy szegény autót azért mégse vágjuk haza, keressünk más útvonalat. Sikerült is. Egész tűrhető földút volt, amíg el nem értünk egy pontjára, ahol a Trabi 1-esben úgy tudott felmenni, hogy ketten ki kellett szálljanak belőle. Ezen meg is lepődtem, mert lassan ugyan de addig mindenhol elment. Majd mentünk további 100 métert és minden megvilágosodott előttem, amikor megláttam az alábbi táblát (kép)
(#) sonajkniz válasza Gafly hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Az óceánjárók, tankerek Diesel motorja is kétütemű.
Nem véletlen, ugyanis sokkal jobb a hatásfoka, mint a négyüteműeknek.
Bővebben: Link
(#) Udvari Zsombor hozzászólása Szept 4, 2020 /
 
Ki hitte volna, hogy már 25 éves az eBay?
(#) szs válasza sonajkniz hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
No, azért a fordítási hibát (mert csak arról lehet szó, nem simán szakértetlenségről  ) azért ne higyjük el. Azok a motorok 50%-át tudják felmutatni az átlagos motoroknak. Kb. 10-11 %-ot, jobb esetben.Mint a Hofher traktor, abban pontosan ez a motor volt, egyhengeres kivitelben. Ott is az volt az előnye (a látszólagos gazdaságtalansága ellenére): alacsony fordulatú, tehát gyenge alkatrészekkel is tartós , kis kompresszió ( a kis kompresszió miatt viszont csak szinte vörösen izzó hengerfejjel képes működni), az izzó hengerfej miatt a legcsapnivalóbb olajjal is megy, és nem kell tökéletesen porlasztania az injektornak, a végső porlasztást (a begyújtást is) a forróhengerfej végzi.
A gőzgéphez képest hatalmas lépés, kicsivel jobb hatásfok, nem kellenek fűtők, sokkal kisebb tömeg (nem is utolsósorban a tüzelőanyag kisebb tömege is)
Következő: »»   366 / 626
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem