Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Néztem már ezt az oldalt, de tartok tőle, hogy ennek semmi köze a Banggood-hoz és futhatok a pénzem után.
A Banggood-tól rendelve kb. mennyibe kerülne? Nincs semmiféle tapasztalatom, mert csak olcsóbb holmikat vettem eddig.
Köszönöm a tippet!
A hozzászólás módosítva: Szept 3, 2020
Nem értem milyen oldalra gondolsz! A linkemen a Banggoodról van magyar nyelvű ismertető, nem egy másik áruház.
A Banggood oldalán nyilván látszik az ár amit venni akarsz.
Köszönöm a részletes útmutatót! Úgy látom, hogy találhatók az oldalon ezen kívül más hasznos tudnivalók is, el is mentettem a könyvjelzőim közé.
Sziaszok. Eljátszottam a gondolattal, hogy rendelek magamnak egy autódiagnosztikai adaptert Kínából, de ezen cikk elolvasása után elhizonytalanodtam. Ha "fennakad", azon kívül hogy a terméket nem kapom meg, számíthatok valami büntire is? Köszi.
Kérdezd meg az eladótól, hogy eredeti a chip? Ha igen a válasz, akkor csak az átvétel után derülhet ki, hogy hamisítvány, így ártatlan vagy.
Persze nem a 3$ kategóriában.
Valószínűleg hamisítvány, mert igen jó áron van, de nekem mint vásárlónak tudnom kell ezt?
Ez nem fogja érdekelni a NAV embereit, az sem, hogy az eldó mit válaszolt a kérdéseidre, ne legyél naív.
Vagy olyat veszel ami nem hajaz egyik ismert gyártó termékére sem vagy garantált a bukta. Idézet: Szerinted mit fog válaszolni..? „Kérdezd meg az eladótól, hogy eredeti a chip?” ![]() ![]() Egyébként ő se ért hozzá, csak árulja.. A hozzászólás módosítva: Okt 17, 2020
Ok, ez világos. A kérdés arra irányult, hogyha el is kobozzák a cuccot, azon kívül lehet -e plusz költségem... Az eladónak nyilván jelezném hogy ez történt, hamis árut küldött, kérem vissza az árát. Olvastam olyanokat hogy tárolási, bevizsgálási, és megsemmisítési költségek. Ha erre akár sor kerül, hogy hajtják be rajtam? A szállítási cím lehet bármi, nem kell ott laknom, az e-mail-t meg vagy elolvasom, vagy nem. Ha elfogadom hogy ez van, de nem reagálok semmire, mi történik?
Idézet: Tudtommal adók módjára.„hogy hajtják be rajtam” Idézet: Én nem nézném hülyéknek a NAV embereit. „nem reagálok semmire, mi történik?” Idézet: „Én nem nézném hülyéknek a NAV embereit.” Én nem mondtam ilyet...
Rendeled más nevére, más címére, őt fogják megbarackolni.
Na, pl munkahelyre, és ott egy nem létező kollega nevére. Ha a posta kihozza, akkor már nincs gond, én is átvehetem. Az e-mail címnek a sajátomnak kell lennie, azt eleve ráírják a csomagra. Az alapján még mindig nem értem, hogy tudnának "rámtalálni". De mindegy, nem rizikózok, nem rendelem meg.
Vagy eleve a cégre terhelik a dolgot mondván, majd az illetékes eldönti házon belül, kinek kell felmondani. Zavaros vizek ezek, nincs mit tenni.
Esetleg keresni olyan megoldás, ami nem akadhat fenn a hatóság hálóján: nyílt forráskód, szabadon beszerezhető alkatrészek. Igaz, halvány lilám nincs, hogy az ilyenek elérhetőek-e a neten.
Nézd meg több eladónál, eu-n belülről tudják-e szállítani...
Sziasztok!
Egyszer már hőbörögtem itt a külföldről érkező csomagok kezelése miatt, hogy leteszik egy véletlen választott pick-pack pontra. Sikerült a legutóbbi módszerüket még tovább fokozni, szóval kinyílt a bicska a zsebemben, s megreklamáltam az ügyfélszolgálatuknál. Kíváncsi leszek az eredményre... A panaszomat alább olvashatjátok: Idézet: „Tisztelt ügyfélszolgálat! Panasszal szeretnék élni az önök eljárásával kapcsolatban. Az, hogy külföldi csomagomat önökre bízzák, nem rajtam múlik. Megértem, hogy a CoVid helyzetre való tekintettel inkább teszik le a csomagot egy pick-pack pontra, minthogy kihozzák. Azonban azt már felháborítónak tartom, hogy erről csak véletlenül szerezzek tudomást! A panaszom okai a következők: 1) viber üzenetet kaptam (semmi nem garantálja, hogy fut a viber a telefonomon) 2) ezt az üzenetet éjjel küldték ki, amikor egy dolgozó ember már alszik, így csak másnap vettem észre 3) meg se kérdezték melyik pontra rakják le a csomagot, egyszerűen választottak egyet, ami talán közel lehet (még sose jártam ott) 4) olyan pontot választottak ki, ami csak hétköznap van nyitva (h-p) 5) olyan pontot választottak ki, ami csak munkaidőben van nyitva, rövid nyitvatartással (9-16) 6) az üzenetben az szerepel 5 nap (nem munkanap!) van átvenni, amibe beleesett a hosszú hétvége is, mikor a pont nincs nyitva Ma még megpróbálom átvenni a csomagot, s bízom benne, hogy nem küldték még vissza a feladónak miután közel két hónapig vártam rá! Sok mindent meg tudok érteni és el tudok fogadni, de az ilyen hozzáállás az önök részéről olyan terhet jelent az embernek, ami mellett már nem tudok szó nélkül elmenni. Nem azért rendelem a saját címemre a csomagokat, hogy utána még rohangáljak értük egy véletlenül kiválasztott, akárhova lerakott pontra, mindezt munkaidőben, ami miatt szabadságot kell kivennem, vagy meg kell kérnem valakit, hogy hozza el helyettem. Üdvözlettel Zahalka Bence”
Nekem is 2 falúval, 10km -re, a benzinkúton hagyták a csomagom.
Ha másképp nem sikerül, marad egy kis kerékpározás érte.
A benzinkút annyira nem zavarna, mert az értelmes időben van nyitva, nem kell hozzá ilyen durván alkalmazkodni. De olyan helyre letenni kérdés nélkül, ahova csak megadott időpontokban mehetek, s ráadásul "azonnal", különben visszaküldik... Na ez a pofátlanság.
Arról nem is beszélve, hogy sikerült anyukámat elküldeni érte, s az ottani tapasztalatai nem voltak éppen jók. Mondhatnám, hogy egy szóban összefoglalva - barmok (nem volt ilyen finom a szóhasználata, ahogy elmesélte az "élményt"). De ugye neked is milyen jó, hogy csak 10km-t kell elgyalogolni érte? Hiszen minden vágyad volt, hogy ne kihozzák, hanem szaladgálj még utána. Nem mondom, hogy a pickpack pont rossz, mert nem az, csakhogy akkor jó, amikor oda kérem a csomagom és abba, amelyikbe én akarom, nem pedig egy véletlenszerűen kiválasztott helyre (ahol meg ráadásul igen korlátozott a szabadidőm és a nyitvatartásuk közti átfedés).
A pick-pack-os csomagokat simán át lehet írányíttatni közelebb lévő pontra, én sem mentem be a belvárosba érte...
Aztán jön a rémísztő-meglepi üzenet, hogy visszament a feladónak, ami "hibás" üzenet, csak annyit jelent hogy a központba irányították vissza, utána kimegy a kért pont-ra
Ezt a levelet a Sprinter futárnak küldtem, akik intézik az itthoni logisztikát.
Nem tudom ez az apróbetű hol van leírva, én nem tudtam róla. Távolságban ez sincs messze és el is tudtak menni érte... Egyébként meg nem pick-pack pontra kérném az átirányítást, hanem ahogy eredetileg megrendeltem, ide házhoz. Ha nem jött volna ki egy kormánymegbízotti utasítás arról, hogy nem kérhetjük odabentre a külföldi csomagjainkat, akkor biztosan a kormányhivatal címére kérném a nevemre. Ott a legközelebbi pont amit találhatnak elvileg a kettővel odébb lévő benzinkút, ahova még ki is tudok sétálni ebédidőben.
Viszont azóta fejlődött a dolog, ugyanis a pontról nem elég, hogy rossz szájízzel távozott anyukám, kiderült, hogy még csak nem is jó csomagot hozott el ![]()
Én kaptam emailt, abban volt nyomkövetési link, és ott lehetett az átirányítást kérni másik pontra...
Nem hiszem hogy lakásra lehet kérni ingyé átirányítást...
Na igen. Megrendelsz valamit, házhoz. Az eladó feladja abban a hiszemben, hogy megkapod házhoz. Ezek után a logisztikát végző cég úgy dönt, hogy rábízza egy futárcégre, ez a sprinter futár. Majd a sprinter gondolom hivatkozva a vírusra - s még véletlenül se gazdasági megfontolásból -, lerakja ahol neki tetszik.
Az első ilyen alkalommal klassz volt, kaptam e-mailt arról, hogy megérkezett a hajó Európába, s majd a magyar részen a sprinter fogja házhoz hozni. Gondoltam remek, akkor ez hamar megérkezik. Erre pár nappal később kaptam egy SMS-t, hogy nem fogják ám kihozni, lerakják pick-pack pontra, menjek érte és egyébként is öt nap, különben visszaküldik. Ekkor puffogtam először a bánásmód miatt, de belefért az a kanyar, mert a TESCO üzletházban lévő Inmedio újságoshoz rakták le, az meg tényleg csak hazafele kb. +700m autókázás (lejönni az M2-ről, meg visszamenni). Gondoltam én milyen nagyszerű, megnézték eddig melyik pontra kértem már csomagot és oda rakják le. Viszont a mai eset alapján inkább csak szerencsém volt első alkalommal, most meg úgy gondolták vicces lehet olyan helyen lerakni, ahol gyakorlatilag nem tudod normálisan átvenni. Itt se a távolság okoz gondot, hanem az időpontok. Én reggel hatra járok dolgozni, s háromig bent vagyok. Ha éppen olyan van, akkor viszont háromkor nem Óbudán végzek, hanem akár kint a város túlfelén a Nagytétényi úton. Onnan meg vagy el se tudok indulni háromkor, vagy ha sikerül is, egy óra alatt nem érek át úgy, hogy még a boltba is bemenjek a csomagért. S ez még a szerencsés eset - ha fél nyolcas munkakezdésem lenne nekem is, akkor bizony tényleg a szerszám rossz végén lennék, s valóban csak a szabadnap, vagy a valakit megkérek jöhetne szóba. A szomorú, hogy ha ez a bolt hétvégén is nyitva lenne, akkor egyáltalán nem okozna gondot, ha el kell menni a csomagért, legurulok biciklivel, de akár rollerrel is érte, az a kb. 7km nem távolság - de ugye a nyitvatartásuk nem így szól... ps.: a mobilos csomagkereső oldalon nem találok olyan linket, miszerint át lehetne kérni, s mivel viberen kaptam a nyomkövető linket, így mobilon néztem meg... A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2020
|
Bejelentkezés
Hirdetés |