Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Megtaláltam neked, google megmondta: Bővebben: Link
Milyen okból fordul ügyélszolgálatunkhoz?* Átirányítást kérek másik pontra (+ új pont megadása) Mikor érkezik meg a csomagom? Átvétellel kapcsolatos panasz Reklamáció – kézbesítési késés Reklamáció – káresemény
Kedves vagy, de mint írtam, nem érdekes a dolog, nálam van már egy csomag - csak nem az enyém, ezt vissza kell vinnem nekik, s ha már ott vagyok, akkor elhozom a sajátom. S miért is kerestem volna guglival olyanra, hogy átirányítás, amikor sehol nem hirdetik nagybetűkkel, hogy ilyet lehet?
Ha meg tudok róla, hogy ilyet lehet, akkor nem kell sokat keresgélni, biztos megtalálom én is. Viszont az alapfeltételek nem voltak adottak ahhoz, hogy egyáltalán eszembe jusson ennek a lehetősége - azaz viberen kapott link, ami a mobil oldalra vezet, ahol ugyan van ügyfélszolgálatra mutató link, de az átirányítás lehetőségét sehol nem írják még apróbetűvel se. S miért is keresgélnék az ügyfélszolgálatukon, amikor nem a ponttal magával volt az első bajom, hanem az elvvel, ahogy velem (s úgy egyébként még x ezer emberrel) bánnak? Szóval köszönöm, hogy megsúgtad, van ilyen lehetőség, a következő alkalommal, ha a szükség úgy kívánja valószínűleg élni is fogok vele, de merthogy ez későn jött, így most már nem számít. A véleményem a történetről nem változott, nehéz elfogadni, hogy ilyen körülményes megkapnom a csomagom és nagyon nem érdekel, hogy milyen szempontokat hoznak fel, ami miatt meg kellene enyhülnöm. Jelen pillanatban azt látom, hogy pont nem érdekli őket, hogy normális szolgáltatást nyújtsanak, mindössze a saját kényelmi/gazdasági szempontjuk számít (valóban sokkal olcsóbb a saját megszokott pontjaikra menni és nem foglalkozni az ügyféllel).
Ebben én nem a futárszolgálatot hibáztatnám. Hanem magát a céget, amelyik feladja. Szerintem a sprinternek ezt a címet adják meg, azért viszi ki szerződött parteréhez.
Hogy, hogy nem a te csomagod?
A feladó megad egy telefonszámot, és egy címet - legalábbis a kínaiak. Az, hogy ezt itt, Európa közepén hogy oldják meg, nem rá tartozik. A Sprinter eléggé elnagyolt kézbesítő szisztémával dolgozik.
A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2020
Nekem is így jött a csomag, amit nem így, hanem postán vártam. Ott egy magyarországi forgalmazó küldte a megadott pick-packra a Sprinter futárcéget megbízva. Most tényleg úgy lenne, hogy a csomag átmegy VÁM-on és onnan leteszik a sprinter fő raktárába?
A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2020
Ez már a feladótól (esetleg a közbenső európai elosztóközponttól) függ.
A futárszolgálat azt jelenti, hogy a futár elcipeli a pakkot a megadott címre, és átadja a címzettnek, vagy megbízottjának. Ha nem talál senkit, akkor lehet ragozni a témát, bedobja a kerítésen, leteszi az ajtó előtt, vagy odaadja a szomszédnak. Esetleg egy értesítést hagy, hogy mikor hozza legközelebb, hívják fel, esetleg írjanak neki egy közjegyzővel hitelesített meghatalmazást. De nem azt jelenti, hogy elviszi egy véletlenszerűen kiválasztott pontra. Megengedem, belefér a meghatározásba az is, hogy egy egyeztetett ponton, pl PickPack leteszi. Kérdés, hogy vásárláskor mit választottál. A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2020
Elég felháborító! Házhoz szállítás manapság már luxsnak számít, a futár cégek csak a kifogásokat keresik... A levelednek meg nem hiszem, hogy lesz bármi következménye... Sajnos.
A hozzászólás módosítva: Okt 27, 2020
Aki feladja, ráírja szépen a címem, ami nem pick-pack pont. Rajta van a telefonszámom is, így tudnak elérni. Ezek vásárláskor mind kötelező adatok. Ő feladja valamelyik kínai postaszolgálattal, ami beteszi egy nagy zsákba, a zsákokat összerakják egy nagyobb konténerbe, majd hajóra kerül, ahol utazgat egy európai központig. Arra vajmi kevés befolyása van a feladónak, hogy ezután a központ melyik logisztikai céget bízza meg a továbbiakkal. Sajnos a "meest" cég a sprintert szokta megbízni, s ekkor szokták felülragasztani a feladóvényt, amin minden adat rajta van egy olyannal, amire csak egy pick-pack pont címe van rárakva a névvel és egy teljesen más követési számmal, mint amivel addig utazott!
Hogy most a "meest" nevű cég, vagy a sprinter szúr ki velem, ebből a szempontból már lényegtelen, hibáztatom mindkettőt! A hogy-hogy nem az én csomagom meg egyszerű. Rosszat adtak oda anyukám kezébe (aki már eleve ki volt akadva a ponton lévők viselkedésétől, ahogy senki nem akart vele foglalkozni és huszonpercig várakoztatták), s mielőtt eljött, nem nézte meg ki van ráírva a csomagra.
Kívánom, hogy megoldódjon az ügy.
![]() Ezt az kiadónak kellett volna ellenőrözni szerintem, hogy ki írta alá az átvételi nyilatkozatot. Legalábbis itt nálunk az újságos meg szokta nézni mindig mielőtt kiadja. A hozzászólás módosítva: Okt 27, 2020
Igen, ha te válaszod ki az más dolog, akkor csak várod. Így meg jön a meglepetés.
Meg fog, délután megyek vissza (legalábbis megpróbálok odaérni 4-ig, de semmi nem garantálja, hogy sikerül is). Minden esetre ugyan ezt a levelet megkapta tőlem a meest is, ami bár a magyar központjuk a Táblás utcában van, mégis a lengyel központhoz küldi az ügyfélszolgálati panaszokat... Érdekes nemzetközi cég az tuti.
Én is csak olyan kézbesítést választok ahol nemcsak kézfogás hanem nyelvespuszi és 5perces ölelgetés is jár a csomag mellé..!
![]() Ha ettől akarnának megfosztani én is mérges lennék.. ![]() A hozzászólás módosítva: Okt 27, 2020
Nem tudom, kinek, mennyi volt eddig a legtovább tartó ebay-es negrendelése, de én beszállnék egy márc. 11-ei megrendeléssel, ami a napokban jött meg. 230 napig utazot!
![]() ![]() ![]() ![]() A hozzászólás módosítva: Okt 27, 2020
De legalább megérkezett. Ha beszélni tudna,biztos sok mindenről tudna mesélni.
![]() Nekem a múltkor másfél hét alatt megérkezett a csomag Kínából, de érdekes, hogy a várható szállítási idő nov 21.-lével kezdődött. A hozzászólás módosítva: Okt 27, 2020
Nekem ma jött meg egy az Aliexpressről rendelt csomagom, amit még márc. 22-én adtak fel. Nem is számítottam már rá, hogy megkapom, ezért újra is rendeltem, de azt már régen kézhez kaptam. Nem tudom merrefelé járt, vagy hol dekkolt, de azért örülök, hogy nem veszett el. Egyébként egy 1-2 dolláros tételről van szó.
Az enyém 1500Ft volt. Szerencséje volt az eladónak, hogy belerakta a névjegykártyáját is a csomagba, meg én is jól csináltam, hogy soha nem rendelek ugyanannyit ugyanabból. 20db, a következő 50db, következő 10 vagy 100db, stb. Így meg tudom különböztetni a csomagokat. Vagy még egyszerűbb a drágább termékeknél, 1-10 közötti darabszámot választok.
Ebbe belefutottam én is, megtanultam, aztán mikor izzókat rendeltem több helyről(hátha valamelyik gyorsabban jön-tudjak haladni), különböző darabokat rendeltem.
Ez is egy jó módszer, mondjuk én ritkán szoktam nagyobb darabszámban rendelni termékeket, próbálok csak annyit, amennyit fel is használok.
Én raktározok is, mert később szuper, hogy nem kell rendelni, csak a fiókból kivenni. Pl. M3x6mm csavarnál mindegy, hogy 100 vagy 200db, el fog fogyni. 0.1Ohm sönt ellenállásnál ugyanez. Arduino nano sosem lehet túl sok
![]()
Sziasztok!
Rendelt már valaki az ali-ról audio IC-t? Konkrétan LM1876 érdekelne, hogy mekkora a különbség a kínai és az itthoni boltokban kaphatóak között? Köszönöm!
Rendelt valaki az elmúlt héten Ebay-ről?? Miért nem tudok fizetni a kártyámmal? Csak a Paypal-t dobálja fel még ha a kártyás vásárlást választom ki akkor is. Viszont ha vásárolni akarok akkor a bankom küld egy ellenőrző kódot, a felugró ablak viszont újra Paypal-ra hivatkozik! Én ezt nem értem mi történt most! Segítene valaki! Köszi!
A hozzászólás módosítva: Jan 9, 2021
A Tele kódodat le rendezted .Mert emiatt küldtek a bankok értesítéseket többször .
Ez pontosan mit is jelent? Nem OTP-s vagyok!
A hozzászólás módosítva: Jan 9, 2021
1perce rendeltem a Wish-ről ott nem kért semmit!! Visszaigazolta a vásárlást és kész!
Próbáld meg holnap, holnap után, hátha csak perpillanat rosszalkodik a rendszer.
Jan. 01. től lépett érvénybe hogy netes vásárlásnál nem elég a kártyaszám+cvc, hanem meg kell adni az sms-ben kapot internet kódot és a 3jegyű telekódot is. De ez talán csak EU-ban van, kínából passzolom..
Kétszintű ügyfél-azonosítás...újra hozzá kell adni a kártyádat a paypalhoz. Bizonyára már tötölték...értesitést is küldtek erről bizonyára. Bővebben: Link
Ha vásároltál már idén Paypal-al kínából, leírhatnád a lépéseit.. Ne tötöljünk.
![]() A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2021
Mondjuk nekem nincs kártya a PayPal-on, csak a számlámról teszek rá itt-ott bizonyos összegeket. Már előtte (tavaly tél elején) üzent (email) a PayPal, hogy eltávolították a számlámat az "account"-ból. Legközelebb mielőtt fizettem, pedig volt pénz a PayPal-on, újra hozzá kellett csatolnom a számlaszámomat az "account"-hoz. Ezután már tudtam vele fizetni. De ekkor már a fizetést meg kellett erősítenem a PayPal által küldött (10 percig érvényes) biztonsági kóddal...
Ezt nem értem! Ha van pénz a Paypal-on minek kell csatolni számlát?? Hiszen ennek csak akkor lenne létjogosultsága ha nincs pénz a Paypal számlámon, akkor a bankkártyáról vonná le.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |