Fórum témák
» Több friss téma |
Nemsokara, igen eros korrozio lesz ott, ugyhogy a cella az dobos lett
Sziasztok.
Lehet hülye kérdés,de két BMS-el ellátott akkupakk mennyire köthető párhuzamba egymással? Szereztem egy akkus fűnyírót akku nélkül,így hát vettem hozzá még ősszel BMS-t meg vannak hozzá bontott celláim, viszont a 7s 3P felállás úgy néz ki kevés lesz, a BMS melegszik valamint cellák se tudnak annyi áramot amennyi kéne,erősebb terhelésre leesik a feszültség. Arra gondoltam kívülre teszek párhuzamba bekötve még egy akkut, kérdés hogy a BMS-ek mennyire szeretik az ilyesmit?
Szeretik, nem okoz nekik gondot. Az akksik legyenek azonos feszültségen az összekapcsolás pillanatában.
Az szuper. Az azonos feszültség nem lesz gond, úgyis egyszerre kell rajta legyen a két pakk. Köszönöm a segítséget.
Tudtok valakit ajánlani aki 9 darab 21700 aksit összehegesztene nekem? Baranya Szigetvár, Somogy Barcs környéke lenne az ideális. De postázom is ha kell.
Üdv!
Tudtok olyan helyet (lehetőleg Magyarországon, mert sürgősben kellene), ahol árulnak normális áron, nikkel szalagot az eltolt 18650 cellaelrendezéshez? Az alábbi akkucsomagot kellene összehegesztenem a bringámhoz. Esetleg ha valakinek volna kéznél elfekvőben, megegyezés szerint átvenném...
De megnéztem, mi a baj a linkkel? Van raktáron, igaz kevesebb mint 1000 darab.
A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2022
Én úgy látom a HeStore-os egy sima szalag, amit szeretne az pedig egy perforált széles szalag, kimondottan az eltolt aksi szereléséhez.
Úgy van. Sőt, kerülőmegoldásnak akár olyan is jó lenne, ami nem perforált,
de mindenképpen érjen át két sor cellát. Tehát minimum 27mm széles legyen... Vékonyat találtam én is... A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2022
Itt van még néhány fajta raktáron (nem olyanok, mint amilyet keresel).
Szervusztok ! Van különbség a LiFePo akkumulátor és a Li-Ion akkumulátor BMS-e között ?
Ha a LiFePO4 cellákról lenne szó...hasonlítsd össze a "számokat" a Li-Ion cellákéval:
Köszönöm a segítséget ! Azt tudtam, hogy a két akku típus ezekben a paraméterekben is különbözik, de pl. az ebay-en úgy árulnak BMS áramköröket,hogy az jó mind a két típushoz, csak a rákapcsolt töltőfeszültséget kell beállítani a típusnak megfelelően.
Egy BMS nem tudja a két különböző cellatípust kezelni. Esetleg, ha állítható. A két típusnak teljesen mások a lekapcsolási feszültségei!
Rendben! Még egy kis segítség kellene. HX-4S-F30A típusú BMS áramkör, melyik fajta akkuhoz jó?! Bocsánat hogy nyaggatlak benneteket .
Köszönöm szépen a válaszod ! Így már tisztább lett a helyzet. Nagy a gyanúm, hogy az enyém LiFePo akkumulátor pakkhoz jó. A sok keresgélés közepette, mintha valahol olvastam volna, hogy a kék színű PCB az LiFePo-hoz való.
Ha már kézben van, szerintem ki lehet mérni...
Pl lemerített li-ion cellákat rákötni, óvatosan labortápról tölteni, és figyelni mi történik, meddig tölt/mikor kapcsol le...
Köszönöm a tippet, valahonnan szerzek még két cellát (kettő van ). A kapacitása egyforma kell legyen mindegyiknek ?
Ha óvatosan és a cellákat figyelve töltöd a teszt erejéig akkor nem lényeg... Csak előtte merítsd le 3V környékére, terheletlenül se legyen nagyobb...
Ha az apró hat lábú alkatrész típusszámát leolvasod, az adatlapjában benne van milyen feszültségen kezd balanszálni. Abból egyértelmű melyikhez való.
Tisztelt fórumtársak, mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítséget! Ahogy mondtad, megnéztem az IC típusokat, és balancer IC az LiFePo akkuhoz való. Így ezzel a BMS-el nem tudok mit kezdeni (eladom) , ezért kell egy Li-Ion akkupakhoz való .
Szep jo napot mindenkinek.
Kb 4 honap hasznalat utan tonkre ment a motorom lithiumos a 12 v 2.4 ah akuja. A teszter 12v -ot mutat de csak 0.25 ah. Lehet cserelni az akukat belole?
Nem lett volna egyszerűbb garanciában kicserélni az egészet?
Ha a cellákra gondolsz, lehet cserélni. De ahogy elnézem a kiszuperáltat, az fel van púposodva, azt gyanítom túltöltés miatt. Hiába cseréled ki a cellákat, ha az elektronika gagyi ami benne van. Feltéve ha van benne valami egyáltalán a szintjelzőn kívül...
Ennyi a benne levo elektronika.
Fogalmam sincs hogy mik azok a kutyuk...
Azt én egy balanszer áramkörnek nézem, ami kell bele, meg van (talán) egy fet a 8 lábú, és egy tranzisztor pár ellenállással. Ez utóbbi a kakukktojás, hogy vajon alulmerülésnél, vagy túltöltésnél kapcsol le. Előbbire tippelnék, mert fel van púposodva a cella. Rámértél már hány volt van benne?
Az a gond, ha folyton töltés alatt van, hiába van banalszer áramkör, az a tyúkfing ellenállás kevés árammal balanszál, így előbb utóbb túl lesznek töltve a cellák. Mondhatnám úgy is a töltőáram több mint a balanszáló áram ez az alapvető probléma. Vagy a másik lehetőség, ha nem mindegyik cella van púposodva, akkor a púposhoz tartó balanszer csütörtököt mondott. A másik verzió meg az, hogy a 8 lábu IC nem is fet, hanem egy proci ami a kijelzőhöz tartozik, akkor viszont sem alúlmerülés sem túltöltés elleni védelem nincs, legalább is másik kapcsolóeszközt én nem látok, amivel ezt meg lehetne valósítani. A hozzászólás módosítva: Okt 16, 2022
Szemrebbenes nelkul bevallom, *** (gőzöm) sem volt arrol, hogy ezeket az aksikat nem kell tolten, vagyis gondozas mentesek. Minden motorozas utan ratettem az akutoltomet es 8-16 orat toltettem.
A mert adatok azt mutattak, hogy 12, 6 v van az akuban de csak 0.25 AH a 2.4 AH hekyett. A puposodas amit latsz az csak az aluminium zacsko puposodasa. Olyan mintha levegovel lenne felfujva. Koszurtam egy tuvel es oda a puposodas! A hozzászólás módosítva: Okt 17, 2022
Moderátor által szerkesztve
|
Bejelentkezés
Hirdetés |