Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   340 / 340
(#) Benteng17 válasza zolika60 hozzászólására (») Pé, 12:29 /
 
Minden csatlakozás új, feszes! Egyik venti biztos, hogy csapágyas a másik csendes. Külön külön próbálgatom őket, mind kettőnél melegszik! Az lehet, hogy a relének nem tetszett az első ventinél mikor 60A próbálgattam?
(#) VIM válasza Benteng17 hozzászólására (») Szo, 22:08 /
 
Szia! Ha jól értelmezem akkor kettő ventilátor egységed van és a kapcsolt egységgel vannak problémáid ha felkapcsolod. Szerintem el kellene választani őket egymástól egy megfelelően nagy áramú diódával. A két egység között üzem közben kiegyenlítő áram folyik, mert nem egyformák az áramok.
A hozzászólás módosítva: Szo, 22:09
(#) Lezli46 hozzászólása Kedd, 17:45 /
 
Sziasztok! Tudnátok segiteni???

Suzuki SX4. 2006. Tompitott és fényszóró állandóan világit, akkor is ha nincs világitás fölkapcsolva!!!

Lehet hogy kormány/világitáskapcsoló végleg meghalt ??
Kapcsolóhibán kivül mi jöhetne még szóba? Beragadt relé??? Sajnos Nem tudom van-e világitásrelé ebben az autóban...

Milyen világitási szisztéma van ebben a 2006-s SX4-ben?Még a Régi japános fajta : Bilux izzo 31-én, testjén állandó +12V van a test helyett ??? A világitáskapcsoló kapcsoló negativokat kapcsol a tompitott és fényszóró érintkezöjére??

Egy kapcsolási rajz a világitásrészről nagy elörelépés volna...


A Kapcsolási szisztéma , vajon még a régi japán iskola?? Ahol a Bilux izzó 31.Testje helyén állandó +12V-van., A tompitott és a fényszóró kapcsolt Testet kap a kormánykapcsolóból !!!
Esetleg egy kapcsolási rajz a világitás kapcsoló vidékéről??

Üdv és köszi minden választ!!!
(#) szs válasza Lezli46 hozzászólására (») Kedd, 17:53 /
 
Hogy te milyen ügyes vagy!
Egyszer már feltetted ezt a kérdest ma, most pedig az eltűnt, és megjelent friss kérdésként.
Azert egy professzionalis szerelőtől inkább segítséget várna a hobbifórum, nem azt, hogy itt segítsenek neked a pénzkeresésben.
(#) Kinka István válasza Lezli46 hozzászólására (») Kedd, 20:05 / 1
 
Japán autóknál szokás volt a fényszóróizzót oldalanként biztosítva, direkt tápra kötni, mint ahogy te is tapasztaltad (a test helyén). Tompított és távolsági váltásnál a test van kapcsolva.
(#) Lezli46 válasza Kinka István hozzászólására (») Sze, 2:08 /
 
Szia!

Kõszi a Válaszod., nincs itt az autó, egy ismerősöm kért távsegitséget mivel most izzókról lehuzott csatival kõzledik?, valószinüsitettem neki hogy esélyes egy kapcsolócserére, de egy kapcs.rajz alapján többet és biztossabbat tudnék mondani neki.
Mégegyszer kõsz a segitőkészségedet!

Ismeretlenül szivélyes ūdvözlettel!
(#) Lezli46 válasza Lezli46 hozzászólására (») Sze, 10:27 / 1
 
Szia István!

Mégegyszer köszi a forumhoz méltó.,.jóindulatú .,.kollegális segitőkészségedet.....

Itt a teljes értékű müszaki infó---használd egészséggel!!!
Testvezérlésű+ 56a és 56 b is külön relézve.!!

Gyári szines wiringdiagram : "SX4 Headlight Malfuncktio"--az ismert fájlmegoszton!

Üdvözlettel L.
Következő: »»   340 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem