Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TDA7294 végerősítő
 
Témaindító: Dióda, idő: Ápr 17, 2006
Lapozás: OK   34 / 607
(#) titi válasza Gyimate hozzászólására (») Szept 3, 2008 /
 
Hali!
[/quote]Mellesleg én a MUTE és a STAND BY lábakat nem kötöttem sehova se és Így is szól!
[quote]
Csak a félreértések elkerülése végett, nehogy valaki rosszul értelmezze:
Bekötötted, csupán nem használod, vagyis nem tettél rá kapcsolót.
(Ha nincs felhúzva tápfeszre, akkor nem szól, de a kapcsolásban, amit felhasználtál, be van kötve.)
(#) szabi83 válasza titi hozzászólására (») Szept 3, 2008 /
 
Épp ezért kérdeztem
(#) atubus hozzászólása Szept 11, 2008 /
 
Üdv Uraim! Végig olvastam a fórum,bármennyire hihetetlen is! Sok infót sikerült megtudnom, viszont 1-2 dolog nem világos! Lehet, hogy elkerülte a figyelmem! Szeretnék egy ilyen erősítőt(sztereót) építeni, először csak kit-ből mivel még elég amatőr vagyok!
Ha 2 tda7294-et párhuzamosan kötök elég 1 táp a meghajtásához(24x2/300 toroid trafo,graetz híd,pufferkondik)???
Az urbánnál láttam sztereó kit-et,de nincs róla semmi infó,tudtok róla valamit???Elég hozzá 1 táp??
Ha esetleg az az elvetemült ötletem lenne,hogy 2 td-t hídba majd párhuzamba kötök milyen táppal kell építenem??
Bocs,ha kicsit hosszú lett,de vannak még sötét foltok!
Előre is köszi a segítséget!
atubus
(#) Lacika001 válasza atubus hozzászólására (») Szept 11, 2008 /
 
Szeteróhoz is lehet persze egy tápegységet használni.
Ezeket a tda7294eseket nem tudod párhuzamosan kötni,csak hídba úgy viszont min 8ohmmal lehet terhelni.
Ha híd-párhuzamos kapcsolást akarsz akkor TDA7293-ast kell venned,de szerintem előbb építs egy 7294est kitből majd utána csinálj bonyolultabbat mert ahhoz nem kapsz kitet
(#) atubus válasza Lacika001 hozzászólására (») Szept 11, 2008 /
 
Köszi!