Fórum témák
» Több friss téma |
Hali!
[/quote]Mellesleg én a MUTE és a STAND BY lábakat nem kötöttem sehova se és Így is szól! [quote] Csak a félreértések elkerülése végett, nehogy valaki rosszul értelmezze: Bekötötted, csupán nem használod, vagyis nem tettél rá kapcsolót. (Ha nincs felhúzva tápfeszre, akkor nem szól, de a kapcsolásban, amit felhasználtál, be van kötve.)
Üdv Uraim! Végig olvastam a fórum,bármennyire hihetetlen is! Sok infót sikerült megtudnom, viszont 1-2 dolog nem világos! Lehet, hogy elkerülte a figyelmem! Szeretnék egy ilyen erősítőt(sztereót) építeni, először csak kit-ből mivel még elég amatőr vagyok!
Ha 2 tda7294-et párhuzamosan kötök elég 1 táp a meghajtásához(24x2/300 toroid trafo,graetz híd,pufferkondik)??? Az urbánnál láttam sztereó kit-et,de nincs róla semmi infó,tudtok róla valamit???Elég hozzá 1 táp?? Ha esetleg az az elvetemült ötletem lenne,hogy 2 td-t hídba majd párhuzamba kötök milyen táppal kell építenem?? Bocs,ha kicsit hosszú lett,de vannak még sötét foltok! Előre is köszi a segítséget! atubus
Szeteróhoz is lehet persze egy tápegységet használni.
Ezeket a tda7294eseket nem tudod párhuzamosan kötni,csak hídba úgy viszont min 8ohmmal lehet terhelni. Ha híd-párhuzamos kapcsolást akarsz akkor TDA7293-ast kell venned,de szerintem előbb építs egy 7294est kitből majd utána csinálj bonyolultabbat mert ahhoz nem kapsz kitet
Köszi!
Akkor egyenlőre marad az urbán féle sztereó kit! Csak az a baj hogy nincs róla semmi a honlapon! Ez most akkor 2x70W-ot tud(két ic van benne)?? Vagy hogy van ez?? Vmi infót azért felrakhattak volna róla! Nem vett/látott közületek valaki ilyet?? Úgy rendelném,mert vidéki vagyok, de így nem tudom érdemes-e. Köszi! atubus
Jah,amúgy ebben a topicban olvastam a híd-párhuzamos kapcsolást tda7294-el! Azt hiszem többen is megcsinálták! Legalábbis úgy emlékszem! Lehet tévedek!
"Lehet tévedek!"