Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Esetleg nemtud valaki IDE átalakítót => a laptop vinyót szeretném PC-re kötni! Előre is köszi!
Vagy egy ilyen, de ezt lehet olcsóbban is venni. (Én is ilyet használok, 500 Ft-ért vettem, és tökéletesen működik)
Nekem is van egy ilyen átalakítóm... Párszáz forint... Ezen van egy kis nyákdarab is. Abból jön ki az 5/GND/12-es csati.
Köszi a gyors válaszokat!!! Hol vettétek " pár száz forintért"?
Idézet: „De jó lenne egy kapcs. rajz is!!” Igen, de ha jól tudom a laptop vinyóra menő csatlakozót nem lehet kapni a boltokban. Legalábbis egyszer az egyik osztálytáram pont ilyet keresett, de sehol se talált, legalábbis Szegeden
nem jó hír
Esetleg nincs valakinek olcsón, megvenném!!
Magadmnak adtál pontot? :crazya:
Az jó...
nekem amúgy mindegy kezdő vagyok
Én a Mistral Computerworldnél vettem
1139 Bp. Frangepán u. 26, 1/236-0000 (12 vonal) vagy Székesfehérvár Széchenyi u. 19 22/312-200 Azt nem tudom, hogy még árulják-e, én tavaly szeptemberbe vettem.
Pontot levettem. Kinek adjam?
Egy LG laptop javításával kapcsolatban kérnék segítséget. Valaki szerelt-e már szét, ill. javított-e már laptopot. Kb. 20 db csavart már kiszedtem, de még mindíg nem tudom szétnyitni a burkolatot. A kérdésem: A klaviatúra alatt lehetnek-e további csavarok? Ha igen akkor hol? Esetleg más helyen eldugva?
A segítséget előre is köszönöm!
Az igazság az, hogy azt sem tudom mit fényképezzek. Az összes csavart ami látszik azt már kiszedtem.
Lehet,hogy patentos is!Gitárpengetővel vagy plasztikkártyával nyitható.
lehet hogy vannak müanyag fulek amelyek bekattanak. probákd finoman széthuznia hátha valamej felén enyhén megnyilik s akkor ki lehet kovetkeztetni hol van megfogva. ne eröltesd tulságosan mert eltörik. egyébként mi a baja ? az a klavitura meg mi
hoppá patexati hozzászolása hamarabb megérkezett