Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kapunyitás gombnyomásra olcsón! - avagy automata kapu házilag
Témaindító: szabi83, idő: Feb 2, 2006
Az ajtózár működését a gőzmozdony kerekéhez lehet hasonlítani.A keréken van egy csap excentrikusan elhelyezve.A kerék elfogatásával mozgat egy rudazatot.Ha két csap van egymással ellentétessen akkor két rudat tud mozgatni.Itt a rudazat függőlegesen mozog egyik felfelé másik lefelé. A mechanika az ajtó záródó szélén van középen mert a két rúd hosszának egyformának kell lenni. Az ajtótokra alul felül van hegesztve egy egy cső darab ebbe csúszik be a tolózár.A nyitás zárás a motor forgás irányától függ.Itt is kell két mikrókapcsoló ami a 4017-et lépteti.
Ezt nem lehetne használni a kapu vezérléséhez 433.Mhz működik nyit és zár Bővebben: Link
Meg néztem. Szerintem használható.kár ,hogy 1 db távirányító van hozzá. Viszont az ára nagyon jó .A biztonság kedvéért küldtem Neki egy emailt. Ha válaszol azt közzé teszem
Lehet hozzá + távot venni . És 20-30 méterig lehet zökkenő mentesen használni tereptárgyaktól független. Discóba használtam kint voltam elötte bent meg füstölt a gép
én is csináltam hasonlót
Egy hozzászóláshoz lehet több képet is csatolni ám... Frankye
Hali szereztem ma 1 marantec confort 500s tipusú kapunyitót kellene neki a bekötési rajza ha valaki tudna ebben segíteni.
Meg kaptam DJ-től az email kapható az elektronika .Az adó-vevő 434 MHz es ,5000.-Ft
A leírás alapján használható kapu vezérlésre hatótávolság kb 50 méter. Akinek szüksége van rá megrendelheti a 300226-os hozzá szólásban ajánlott linken.
Ez egy jó felvétel itt látszik a lényeg. Nekem lassabb motorom van ezért a középső kerék nagy méretű
Sajnos nem ismerem. Ki ne dobd ez egy profi cucc .Néztem a neten ott sincs.Van hozzá távirányító ? Mert gondolom a vevő benne van.
Sajnos nincs és van is vele valami bibi met a kondi nagyin melegszik és már pupos is.
ha jól látom 63 voltos a kondi.Sokáig ne kínozd mert fel tud robbanni. Mérd meg a lábain a feszültséget vagy több feszt kap vagy az egyenirányító ami mellette van hibás és a kondi váltófeszt kap, de lehet a kondi hibája is.Ha ezt rendbe teszed akkor a nyomógombokkal meglehet próbálni. ha müködik akkor egy másik rádió panelt rákötni
Hogy minek van rajta vonalas telefon csatlakozó arra még nincs elképzelésem
Kezelő panel része sem megy csak az alaplapon a 2.db smd led világít zölden és a hátsó része nagyon melegszik,karok tökéletesen mennek .
Persze nem a kezelő szervekkel. 25 000-akarja adni a gazdája de így nem nevezek be rá.
Kapu elektronikához rádió adó-vevő igen jó áron és sok tipus: WWW.profitech.hu árjegyzék 9.oldal
sziasztok!
Én levegős megoldáson gondolkodom. Sűrített levegővel müködnének a kapunyitó munkahengerek. Ha valakit érdekel lerajzolom, fejben már megvan minden.
Felejtsd el!!! Bevágja a kaput csak úgy csörömpöl !
valaki ott van kezét lábát töri ! És a másik ahhoz hogy zárva maradjon folyamatosan rajta kell lenni a nyomásnak!
Én bonyolultnak tartom. És anyagilag sem az olcsó kategóriába tartozik.Gondolj bele kompresszor, munkahengerek.elektromos vezérlésű szelepek,és ehhez ugyan úgy kell az elektronika mint a másikhoz.
sziasztok minden problémára nagyon egyszerű megoldást tudok.
Kivéve arra hogy, nyomás kell a zárva tartáshoz. Ja és sámításam szerint 5000 Ft bol kijön + a távirányító.
Ha csak ez a probléma : kell még egy munkahenger ami
zárás után reteszeli a kaput
Szia!
Sűrített levegővel táplált (pneumatikus) hengert ne használj, mert ha megakad egy kicsit a kapu, és megemelkedik a nyomás, és utána mégis továbbmegy, akkor akkorát fog csapódni, hogy jó esetben ütközésig megy, rossz esetben Neked. Ha csak nem használsz nyomáshatárolót, vagy kétirányú munkahenger esetében nem szabályzod a kiáramló levegőt, akkor esélyed sincs a finom becsukásra. Nem véletlenül gyártanak nagy kapuk mozgatásához hidraulikus hengereket, az olaj nem sűríthető. Persze a fogasléc tolókapunál, vagy a menetszár szárnyas kapunál a legelterjedtebb kapumozgató.
Üdv mindenkinek!
Új vagyok ezen a fórumon és az elektronikához egy kicsit se értek, ezért ha ostobaságot kérdezek előre is bocs mindenkitől. A kérdésem az lenne, hogy hogyan működik a rádiós kapunyitás. Az a helyzet hogy a munkahelyemen beszereltek egy rádiós kaput. A főnöknek van rádiós nyitója viszont a többiek egy érzékelős valamit kaptak. Reggel kiszállunk a kocsiból és ezt a szürke kb. 100Ft-os nagyságú műanyag lapot el kell húzni egy érzékelő előtt és akkor nyílik a kapu. Olvastam régebbi hozzászólásokban, hogy lehet távirányítót kapni, de vajon ez működne ahhoz a kapuhoz? Honnan tudom meg a frekvenciát, vagy ez egy általános valami? A cím ahol néztem a távirányítót: itt találtam távirányítókat Tudok én magamnak összerakni egy távirányítót? Be tudom mérni a kapu működési frekvenciáját? Nyitáshoz és záráshoz két külön frekvencia kell? Valaki tud segíteni??? Segítségeteket előre is köszönöm! Ha tudtok segíteni az e-mail címemet is megadom oda is írhatok. Köszönöm. Cím:Email Üdv Dávid
Meg győztetek! Lálltam a levegős megoldásról.
Nézd meg Pixi motorjait éa az én elektronikámat
a kettő együtt kb 10000 ből kijön és mindent tud amit egy kapunyitótól elvárhatsz !
Ha megtudod az elektronika típusát rendelhetsz hozzá
távirányítót ,de azt még "rá kell tanítani " a kapura
Úgy néz ki ,hogy továbbiakban is csak a főnököd fogja távirányítóval nyitni a kaput. A távirányítók általában 433 MHz frekin dolgoznak viszont kódolt jelet sugároznak.Ezt a kódot megfejteni nem egyszerű dolog.De az is lehet ,hogy ugrókódos és akkor végkép lehetetlen. Ez egyébként azt jelenti ,hogy minden kapcsolás után a távirányító és a vevő kódot vált.Ha ez ilyen egyszerű lenne akkor mindenki kitudná nyitni bárkinek a kapuját, a kocsikról nem is beszélve.
Köszönöm a választ. Választ kaptam arra is mit jelent az ugró kód
Ez az én elektronikám pofon egyszerű a rádió panelt leszámítva néhány 100.- Ft Ott állítod meg ahol akarod . Teljes nyitásnál vagy zárásnál a végállás kapcsoló állítja meg
|
Bejelentkezés
Hirdetés |