Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   3 / 196
(#) örvájn28 hozzászólása Máj 2, 2009 /
 
Sziasztok. Nekem lasan egy éve van egy 99 octaviám. Az lene a kérdésem hogy mi lehet a hiba hogy nem fogadja el az inditókulcsot. A szerviz javaslatára vetem ujat 18ezer +4ezer telepités és semmi sem változot. Hol elfogadja hol nem. Utána azt mondták müszerfalbetét 100ropi. Nem lehet kiiktatni vagy valami? Köszi elöre mindenkinek.
(#) delta1 válasza örvájn28 hozzászólására (») Máj 2, 2009 /
 
Szia. Ez szívás. Én itt csináltattam:http://www.automuszer.hu/cim.php
Nagyon korrektek és gyorsak persze nem biztos hogy cserére van szükség.
Sok sikert de majd azért referálj.
(#) cszsolt79 hozzászólása Máj 5, 2009 /
 
sziasztok nekem 1.6 i 74kw octaviam van hideg inditásnál visszaesik az alapjárat 800 ra és szaggatottan jár a motor (meleg motornál nincs gond ) cseréltem benne fojtoszelepet de a gond továbbra is fenn áll ,diagnosztika nem mutat hibát kérlek benneteket ha van valami őtlet hogyan tovább irjatok .kősz
(#) cszsolt79 hozzászólása Máj 6, 2009 /
 
még annyit hozztenék az előbbihez hogy hideg időben az auto tőkéletesen műkődik AKL motorkod és 2001-es
(#) CsekmeCsaba válasza atesz72 hozzászólására (») Máj 6, 2009 /
 
Hello szia olvasgatam a problémádat és azt montad hogy hideg motornál mined ok és melegnél rángat. Én a lamdaszondára gyanakodnék. elögyujtás nem leehet habár a kopogás érzékelőt is megnézném mert állitja és mikor nagyon elé ment a gyujtás akkor vissza vesz. de szerintem lamda lesz mert nagyon az befolyásolya a befecskendezett mennyiséget.
(#) VIM válasza cszsolt79 hozzászólására (») Máj 6, 2009 /
 
Helló! ha a diagnosztika nem datálja akkor valószínűleg az egyik NTC érzékelő lehet a ludas. Üdv.:VIM
(#) CsekmeCsaba válasza drdoki hozzászólására (») Máj 6, 2009 /
 
Hello a kipufogo gáz visszavezetőt megnéztétek. EGR szelep.
(#) CsekmeCsaba válasza drdoki hozzászólására (») Máj 6, 2009 /
 
eszembe jutott még egy dolog az üzemanyag tartály szelőztetőt. Környezetvédelmi okokból a tartályban lévő benzingőzt szénszűrön keresztül lecsapatják és bevezetik a befecskendező rendszerbe. Alacsony fordulatnál zárva van csak egy olyan 2000 fölött kezd kinyitni és ha valahol nem tömít akkor farsót szív és ha logikusan gondolkodunk akkor magas fordulatnál már nem jelentős ez a levegő. 5-6 év után a műanyag meg gumi elérik (főleg ha még érintkezik benzinnel) és még a rezonancia kész a repedés.
Ezt ajánlom mindenkinek nézze át ezt a rendszert ha fordulat szám vissza esés van.
(#) cszsolt79 válasza VIM hozzászólására (») Máj 7, 2009 /
 
nagyon szépen kőszőnőm a válaszod VIM holnap veszek 1-et és meglátom majd megirom (ez a hőfok jelado lenne) akkor !!!
(#) willys válasza vajas hozzászólására (») Jún 14, 2009 /
 
Üdv Willys vagyok,nekem most 12 év után jelentkezett az AEE 1.6 i 97-es Octv folytószelep problámám Szétszedtem Tökéletes állapotban van,ám mégsem úgy müködik ahogy kellene.Kézzel simán tudom működtetni,és nem érzem ,hogy szorulna.Azt ajánlották,hogy tegyek rá egy üzemképest és akkor majd meglátom,hogy valóban ez-e a hibás,de ki az aki átad próbára egy ilyet.Az igazság az,hogy nem sok jelentkező van.Tudtok olyan bontót ,vagy akárkit aki tud nekem segíteni?"Dunántúl"
(#) örvájn28 hozzászólása Jún 28, 2009 /
 
sziastok. Egy ojan gondom van hogy az octimon hátul leszakadt az ablak(elektromos). Az octim 99 es évjárat. Kaposváron a szakszerviz azt mondta nincs hozzá az a müanyag csuszka. anem teljes egész mechanika. Ami 19ezer. Van olcsob megoldás? Közönöm szépen. Somogy megye.
(#) titi válasza örvájn28 hozzászólására (») Jún 28, 2009 /
 
Hali!
Szerintem látogass el egy autóbontóba.
(#) delta1 válasza örvájn28 hozzászólására (») Jún 28, 2009 /
 
Igen ez a megoldás. Van Egerben egy ismerősöm aki bontott egy 16-ost de nem elektromos az ablaka. Nem tudom az a csuszka kompatibilis e ill. csomagként el tudja e küldeni neked. Nem egy drága gyerek egy telefont szerintem megér. Küldöm az elérhetőségét. Egyébként még van a cuccosaiból ha érdekel valakit.

Mező Péter 70/944-3100
(#) örvájn28 hozzászólása Jún 28, 2009 /
 
Köszi szépen felhivom és megérdeklödök mizujs vel. Az a baj somogyban nincs ijen bonto itt csaj ujjat akarnak vetetni. semmi alternativ mödot nem ismernek. Nem nézik hogy a másiknak nincs sok pénze. Köszi
(#) vajas válasza CsekmeCsaba hozzászólására (») Jún 29, 2009 /
 
T.Urak
Az előbb említett EGR szelep ha azzal valami gond van akkor milyen problémákat okozhat?
És még egy tisztázatlan dolog:üzemanyag szellőztető milyen hibákat okozhat azon kívül amit a kolléga leírt. Van valami szakmai hozzá szólás?
Üdv és köszi!!
(#) hobibabi hozzászólása Júl 1, 2009 /
 
Sziasztok!

lenne egy problémám,bár nem octavia hanem fabia.
ez egy skoda fabia 1.4 mpi,és állandoan a p1141-es hibakodot irja ki.nem jövök rá mi lehet a hiba.már lassan az összes dolgot kicserélték rajta s még mindig rossz.nagyon megköszönném ha valaki érdemben tudna segiteni.

elöre is köszönöm
(#) zolika60 válasza hobibabi hozzászólására (») Júl 1, 2009 /
 
Itt utána nézhetsz. Bár skoda nincs, de vokswagennel megegyező lehet.Bővebben: Link Sajnos én nem tudok angolul így keveset mond a hibamagyarázat. Hátha te több sikerrel jársz.
(#) Vodika válasza hobibabi hozzászólására (») Júl 6, 2009 /
 
Üdv Hobibabi,

Bocsi de nem vagyok autószerelő, igy csak a segitő szándék vezérelt a forditás során...
Talán segit!
Ezt egy Skodás oldalon találtam és talán annak aki ért is hozzá ez is mond majd valamit..
Szóval:
Nyomás számitási ellenőrzés: valószinűtlen érték
Lehetséges okok:
Levegő áramlás érzékelő (G70) vagy elosztó nyomás érzékelő (G71)
Vákum cső hiba
Lehetséges megoldások:
Ellenőrizze az alábbi elemeket: Levegő áramlás érzékelő (G70) vagy elosztó nyomás érzékelő (G71)
Vákum csöveket
Illetve ellenőrizze a motor működési körülményeit -> mérési blokkok

Alul megtalálható az általam forditott szöveg..
Elég idiótának hangzik a forditásom...

17549/P1141/004417 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
Possible Causes
Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71) faulty
Vacuum Lines faulty
Possible Solutions
Check Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71)
Check Vacuum Lines
Check Engine Operating Conditions => Meas. Blocks

Üdv:
Vodika
P.S.: én most szeretném lecserélni a Fábiámat egy Octáviára és épp azt nézegetem milyen hibákkal találkozhatok...
(#) Hosszulabu hozzászólása Júl 7, 2009 /
 
Sziasztok
Az alábbi hibajelenséget tapasztaltam (Octavia I 1.6 1999):
Sebességmérő,ford. mérő ,benzin,vízhőfok nem mutat semmit,olajnyomás ,inmobilizer ,vízhűtés lámpája nemvilágit (csak az indítás pillanatában villannak fel a visszjelzők)viszont a légzsák lámpája világít állandóan! Minden biztosíték jó.Az autó egyébként üzemképes.
Megköszönném ha valaki adna tippet a hibajelenség okára
(#) delta1 válasza Hosszulabu hozzászólására (») Júl 8, 2009 / 1
 
Én itt csináltattam:http://www.automuszer.hu/cim.php
Nagyon korrektek és gyorsak persze nem biztos hogy cserére van szükség.
Sok sikert de majd azért referálj.
(#) Hosszulabu válasza delta1 hozzászólására (») Júl 8, 2009 /
 
Köszi szépen a választ,de Borsodból Pestre menni.......
Egyébként ma egy időre "megjavult" a légzsák-lámpa kivételével.Bár azt meg lehet hogy én okoztam azzal hogy lehúztam a légzsák csatlakozóját.
Én valami kontakthibára gyanakszom lehet hogy a gyújtáskapcsóló (?).
(#) delta1 válasza Hosszulabu hozzászólására (») Júl 8, 2009 /
 
Én csak jót akartam.....Én Bátonyterenyéről mentem (Nógrád) bár az az igazság hogy nekem "csak" a műszereim nem mutattak, a lámpák meg a fedélzeti rendszer az ment. Bár azt mondta a csóka a servicében hogy sajna tipusbetegség. Nekem még az ABS-em is szar arra egy 40-est mondott meg 5 órát mert ki kell szedni az egész vackot a motortérből. De úgy gondoltam hogy én sem jártam mindíg ABS-es kocsival mégis elmentáóem már vagy 25 Km-ert balesetmentesen hogy inkább másra költöm azt a 40-est. http://www.hobbielektronika.hu/forum/wtopic.php?topic_id=6523&ppid=...pop=1#
(#) Hosszulabu válasza delta1 hozzászólására (») Júl 8, 2009 /
 
Tudom hogy jót akartál,és ezt köszönöm is.
De néha néha mérnek a műszerek,stb ezért gyanakszom "mezei" kontakthibára.
(#) delta1 válasza Hosszulabu hozzászólására (») Júl 9, 2009 / 1
 
Ok. Értem. Szerintem annyit megpróbálhatsz hogy kikapod a műszerfalat és a két csokit megfújod kontakt spray-vel. Hát ha meggyógyul. Próba cseresznye.
(#) Medve0101 hozzászólása Júl 13, 2009 /
 
Sziasztok Uj vagyok lenne egy kérdésem Van egy 2005-ös Octaviám Egyik pillanatról a másikra ugy döntött az elektromos tükröm ,hogy a bal oldali tükör helyett is a jobb oldalit mozgatja bárhova kapcsolom csk a jobbat mozgatja.Emellé ha belülröl akarom lezárni a központi zárat mindent lezár csak az én ajtómat nem. Az ablakok rendesen müködnek. És a kis led sem müködik ami lezárt állapotban villogna. Szét lett szedve az ajtó a csatlakozásokkal nincs gond a vezetékek nem sérültek Az ajtóban nem találunk hibát. Nem tudom ha be ázás lenne nem e álna le az egész elektronikám az ajtóban.
(#) Hosszulabu válasza delta1 hozzászólására (») Júl 13, 2009 /
 
Nos,most voltam Egerben a Skoda szervízben.Rádugta a műszert az autóra (kb 20 perc-re) Kiállt az autóval,majd közölte velem hogy az autón nem találtak hibát ,esetleg cseréljem ki a műszereket.Megjegyzem,szerény véleményem szerint a dolgozni nem akarás,és/vagy a hozzá nem értés különös keverékét láttam a Szerelő Úr szemében !
Most megpróbálom Szlovák testvéreinknél megnézetni
Az autót.Egy biztos hogy az Egri szervízbe soha többé....
(#) delta1 válasza Hosszulabu hozzászólására (») Júl 13, 2009 / 1
 
Jaj Te szegény..... (Jó értelemben vedd) Szervízbe menni ilyen hibával.... Tök mindegy mit mondott még jó hogy nem nyúlt hozzá mert úgy sem ért hozzá. Erre vannak szakosodva emberkék akik orvosolni tudják mert a szakszervízben ilyen "profán" dolgokra nem képzik ki őket. Közben beszéltem egy barátommal aki hasonló dolgokban utazik ő azt mondta hogy testhiba és engem is jól levettek. Ő talán tud segíteni Salgótarjánban van.
Apropó nem tud valaki egy 1.6-os 100LE-as AKL-es Octáviához egy váltót???
Ugyanis ma Pesten megadta megadta a rohadék, tréler hozta haza. A szerelő azt mondta ha javítja akkor sem biztos hogy olcsóbb lesz mintha tennénk bele egy bontott váltót.

Úgy hogy nagy szarban vagyok. Ha tud valaki valamit szóljon légyszi.
Köszi: delta1
(#) Hosszulabu válasza delta1 hozzászólására (») Júl 13, 2009 /
 
Őszinte hálám a tippért
És részvétem a váltóért(egyébként a szervízkönyv szerint az én autómban is cseréltek vátót de akkor még garanciális volt,és nem én voltam a tulajdonosa)
Ez ügyben értekezek egy Szlovákiai ismerőssel,majd megkérdem a váltót is ,hátha......
(#) delta1 válasza Hosszulabu hozzászólására (») Júl 13, 2009 /
 
Rendben, előre is köszönöm: Csaba
(#) Hosszulabu válasza delta1 hozzászólására (») Júl 14, 2009 /
 
Szia
Kellene az autó pontos tipusa a váltó miatt ,itt v.Pü:


e-mail cím használatához kéretik használni az E-mail gombot a hozzászólás-küldő ablakban, hacsak nem szeretnéd, hogy megtaláljon ezentúl minden spam.
- Norberto
Következő: »»   3 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem